Gå til innhold

hvordan bleke klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått noen diverse flekker på noen hvite klær som jeg vil ha bort så hva gjør jeg da for å fjerne de? har lest litt om klorin, vanish white osv. men hva er det som funker? og hvordan bruker man det? hva er din erfaring?

håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begynt å bruke Vanish hver gang jeg vasker lyst tøy. Syns klærne beholder sin lyse farge og fjerner flekker kjempelett. Fikk bort masse blodflekker fra et sengetøy jeg aldri trodde jeg skulle bli kvitt. Vanish som jeg bruker, den rosa boksen med pulver, bare heller en skjefull oppi med vaskemiddelet før man setter på maskinen. Kjempelett!

Skrevet

Jeg bruker Vanish en gang innimellom for å fjerne "gråfarge". Synes derimot ikke det hjelper ordentlig med Vanish på skikkelig flekker som har satt seg, så da legger jeg klærne i en bøtte med klorin i. Mener å huske at det står på klorinflasken hvor mye man skal bruke.

• 2 måneder senere...
Skrevet

okai. men hvordan gjør man med hvite klær som har fått litt gulfarge/gulpreg i seg da? (vaska litt feil en gang..) hjelper kanskje ikke med vanish da eller? eller? :s

Skrevet

Når du har vasket farge inn i hvitt tøy er nok kun Klorin løsningen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...