Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 synes dere jenter det er flaut å prate om mus, tissemus og datamus? eller tenker koffert eller føler at andre gjør det hver gang det er snakk mus?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Nei. Ble du kåt nå? Nei, men jeg datt nesten av stolen fordi måtte
Reven Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Nei, men jeg datt nesten av stolen fordi måtte Mål oppnådd.
Gjest Pet Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Det kan jo bli litt finising på jobben når man ringer til gutta (hos oss er det bare "gutter") på it-avdelingen pga forskjellige problemer med musa, da. Synes det er morsomt, jeg, og ikke flaut, men så er jeg barnslig også...
Honey Bee Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Må innrømme at jeg fniser litt av:musa mi har hengt seg opp".Ellers går det helt fint.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 "Må ha nytt batteri til musa" (fnis-fnis, SÅ barnslig er jeg......)
Lise_ Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 mn det som er flaut, er når min samboer en gang hadde drukket meget for mye, mine foreldre var her, og var så full at han fortalte dem musehistorier åpenlyst om ham og meg..... det var grusomt....
Liisemoj Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Synes ikke det er flaut, men kan bli hysterisk morsomt noen ganger.. :F
Cidric Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Til dere som utsetter IT-avdelinga for dette her...det er ikke like morsomt når man har hørt alle variasjoner av 'morsomme' musevitser trehundreogtjuesju ganger før :kaffe:
Olive Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 [syns ikke det er spesielt flaut nei.. Men det er mest fordi jeg ikke ville kalt det jeg har mellom bena for mus - får en litt kvalm følelse i munnen av det ordet
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #15 Skrevet 24. april 2008 Til dere som utsetter IT-avdelinga for dette her...det er ikke like morsomt når man har hørt alle variasjoner av 'morsomme' musevitser trehundreogtjuesju ganger før :kaffe: Lag en vri som motsvar. Når musa henger seg opp, da er det fordi PCen ikke er mann nok til å få den til å fungere. Det sa jeg til en av kollegaene som slag om seg med musehistorier. Nå er han stille som ei mus. Det har jeg også sagt til ham. Hevnen er søt.
Cidric Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 Nja, er stort sett ikke menn som gjør dette her (er riktignok de som er mest slitsomme når de først setter i gang), men kvinner...gjerne rundt de femti. Frustrerte fruer...
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Alle datamskiner er jenter. De har mus. Sikkert derfor de går trege til tider Men jeg hadde ikke klart meg uten. Men Mac er vel kanskje mann? Det sies jo at den er bedre enn pc. Mann med mus?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå