Gå til innhold

Flaut med museprat

Fremhevede innlegg

Skrevet

synes dere jenter det er flaut å prate om mus, tissemus og datamus?

eller tenker koffert eller føler at andre gjør det hver gang det er snakk mus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei.

Ble du kåt nå?

Nei, men jeg datt nesten av stolen fordi måtte :ler:

Skrevet
Nei, men jeg datt nesten av stolen fordi måtte :ler:

Mål oppnådd. :ler:

Skrevet

Det kan jo bli litt finising på jobben når man ringer til gutta (hos oss er det bare "gutter") på it-avdelingen pga forskjellige problemer med musa, da. Synes det er morsomt, jeg, og ikke flaut, men så er jeg barnslig også...

Skrevet

Må innrømme at jeg fniser litt av:musa mi har hengt seg opp".Ellers går det helt fint.

Skrevet

"Må ha nytt batteri til musa" (fnis-fnis, SÅ barnslig er jeg......)

Skrevet

mn det som er flaut, er når min samboer en gang hadde drukket meget for mye, mine foreldre var her, og var så full at han fortalte dem musehistorier åpenlyst om ham og meg..... det var grusomt....

Skrevet

Synes ikke det er flaut, men kan bli hysterisk morsomt noen ganger.. :F

Skrevet

Til dere som utsetter IT-avdelinga for dette her...det er ikke like morsomt når man har hørt alle variasjoner av 'morsomme' musevitser trehundreogtjuesju ganger før :kaffe:

Skrevet

[syns ikke det er spesielt flaut nei..

Men det er mest fordi jeg ikke ville kalt det jeg har mellom bena for mus - får en litt kvalm følelse i munnen av det ordet :ler:

Skrevet
Til dere som utsetter IT-avdelinga for dette her...det er ikke like morsomt når man har hørt alle variasjoner av 'morsomme' musevitser trehundreogtjuesju ganger før :kaffe:

Lag en vri som motsvar. Når musa henger seg opp, da er det fordi PCen ikke er mann nok til å få den til å fungere. Det sa jeg til en av kollegaene som slag om seg med musehistorier. Nå er han stille som ei mus. Det har jeg også sagt til ham.

Hevnen er søt.

Skrevet

Nja, er stort sett ikke menn som gjør dette her (er riktignok de som er mest slitsomme når de først setter i gang), men kvinner...gjerne rundt de femti.

Frustrerte fruer... :roll:

Skrevet

Alle datamskiner er jenter. De har mus.

Sikkert derfor de går trege til tider :ler:

Men jeg hadde ikke klart meg uten.

Men Mac er vel kanskje mann? Det sies jo at den er bedre enn pc. Mann med mus? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...