Gjest Frosk Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Tenkte å lage burgere - bruker vanligvis limabønner, men det har jeg tydeligvis glemt å kjøpe. Har ikke kikerter i hus heller - skapene mine inneholder visst kun black eyed beans og haricot beans (som jeg ikke har brukt før, men som ligner veldig på de små hvite bønnene som brukes i "baked beans"...?) - noen som har en idé om hvilke av disse som funker best i burger? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg har ikke prøvd noen av dem, men ville ikke hatt noen motforestillinger for noen av delene. Personlig synes jeg det er best med kidneybønner God middag
Gjest Frosk Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Takk takk! Middagen ble bra! Jeg bestemte meg for black eyed beans - men åpnet feil boks (!) så det ble de hvite. Men ble godt uansett
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Oppskrift? Jeg har ferdige kikerter på boks, kan de brukes?
Gjest Frosk Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 (endret) Jada, visst kan de brukes! Jeg pleier alltid bruke bokse-kikerter eller bokse-bønner, fryktelig mye mer lettvint (og så har jeg gjerne ikke bestemt kvelden før hva jeg har lyst på til middag - og bønner og sånt noe må jo gjerne ligge i bløt... ) Har faktisk nettopp lagt ut en slags oppskrift på bloggen min, så ta gjerne en titt der ***rydde*** (fjernet link) Ellers så er det masse kikert-burger-oppskrifter å finne på nett, for eksempel denne http://www.rachaelraymag.com/recipes/hambu...rs/article.html Endret 12. mai 2008 av Frosk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå