Gå til innhold

Veggisburger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å lage burgere - bruker vanligvis limabønner, men det har jeg tydeligvis glemt å kjøpe. Har ikke kikerter i hus heller - skapene mine inneholder visst kun black eyed beans og haricot beans (som jeg ikke har brukt før, men som ligner veldig på de små hvite bønnene som brukes i "baked beans"...?) - noen som har en idé om hvilke av disse som funker best i burger? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noen av dem, men ville ikke hatt noen motforestillinger for noen av delene. Personlig synes jeg det er best med kidneybønner :) God middag :)

Skrevet

Takk takk! :) Middagen ble bra! Jeg bestemte meg for black eyed beans - men åpnet feil boks (!) så det ble de hvite. Men ble godt uansett :ler:

Skrevet

Oppskrift?

Jeg har ferdige kikerter på boks, kan de brukes?

Skrevet (endret)

Jada, visst kan de brukes! Jeg pleier alltid bruke bokse-kikerter eller bokse-bønner, fryktelig mye mer lettvint (og så har jeg gjerne ikke bestemt kvelden før hva jeg har lyst på til middag - og bønner og sånt noe må jo gjerne ligge i bløt... ;) )

Har faktisk nettopp lagt ut en slags oppskrift på bloggen min, så ta gjerne en titt der :) ***rydde*** (fjernet link)

Ellers så er det masse kikert-burger-oppskrifter å finne på nett, for eksempel denne http://www.rachaelraymag.com/recipes/hambu...rs/article.html

Endret av Frosk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...