Gjest guest:) Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei til dere alle! Jeg er nå i en situasjon i livet mitt hvor jeg ikke helt vet hvor jeg vil! Jeg kan starte med å si litt om meg selv: Mann 21 år, studerer på universitet og jobber deltid i butikk utenom. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette spørsmål så jeg tar fatt ifra en side: Jeg er generellt veldig interessert i kvinner, hvordan menn og kvinner kommuniserer, hva som pleier å gå galt i forhold og hvor forskjellene ligger. Dermed startet jeg for ca. 1 år siden å lese bøker som inneholdet disse emnene, etter å ha lest endel bøker på dette begynnte jeg å lese bøker som anngikk sjekking av kvinner. Såkalte pickup bøker. Mitt mål med dette var å forbedre meg selv i hvordan jeg kommuniserer med kvinner, slik at kvinnen og jeg kan føle oss veldig tilfreds og ha det bra i sammen. Dette kommer av at jeg tidligere aldri har forstått meg på kvinnen, noe som har resultert i krangling og jeg hele tiden har tenkt at det er hun som er spesiell. Etter å ha lest endel bøker (som sagt) har jeg kommet frem til at det er jeg som har handlet feil, dermed vil jeg endre meg, men å endre seg selv er vanskelig! Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem nå, jeg har kunnskapen men er redd for å sette den i live. Jeg vet ikke hvordan kvinner vil reagere på dette, derfor lurte jeg på om jeg kan få noen synspunkter fra dere her? Om jeg er uklar i hvor jeg vil er det bare å spørre
LilleCanCan Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Må du fortelle dette til noen da? Siden det er frykten for en reaksjon som tydeligvis stopper deg?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes det er plagsomt med gutter som plutselig spør om man vil ''bli med hjem'' etter kun og ha snakket med dem noen ganger, eller møtt dem tilfeldig på byen. Hvis man er ute etter noe seriøst, så merker man det hvis man har kjemi med noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå