Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har 100.000 på kontoen hvor mye sånn ca får man i renter eller kan få?

Hvis man har det en høyrentekonto og får seks% i renter, så er 6000 kroner, men det 6000 i året eller i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva tror du da? Tror du virkelig det finnes en bank som gidder å betale deg 72.000 kroner i året for å passe 100.000? Tenker du finner ut av dette selv, jeg,,,

Skrevet
hva tror du da? Tror du virkelig det finnes en bank som gidder å betale deg 72.000 kroner i året for å passe 100.000? Tenker du finner ut av dette selv, jeg,,,

Hadde alle vært så smart som deg så hadde det ikke vært noe samfunn. Alle hadde vært foretningfolk, topputdannede eller hatt statusyrker.

Alle hadde i gjen vært lut fattig fordi vi ville ikke hatt folk som jobbet i bank, ingen lagde varer så foretningfolkene hadde ikke noen varer å selge. Vi hadde ikke hatt noe. Det ville endt med at folk ble kriminell. Det hadde heller ikke vært noe politi.

Verden hadde blitt en stor søppelfylling med masse kriminalitet og elendighet.

Så jeg er glad jeg er dum, jeg, så har du en jobb og gå til.

Ok, jeg burde ha tenkt meg om da jeg laget innlegget, men uheldigvis så gjorde jeg ikke det. Ikke svar meg frekt neste gang.

Skrevet

6% rente er for hele året. Skla man beregne hvor mye det blir pr mnd så deler man årsbeløpet på 12. Altså 500 pr mnd.

I mange banker får man derimot ikke renteinntektene inn på konto før året er omme.

Skrevet

Du må også skatte 28% av renteinntekten. Det trekkes ikke av banken, men det blir litt større baksmell (eller mindre igjen på skatten) enn du ellers ville fått. Skulle forøvrig også ønske man fikk 6000 i måneden for å ha 100 000 på konto ;)

Skrevet
Hadde alle vært så smart som deg så hadde det ikke vært noe samfunn. Alle hadde vært foretningfolk, topputdannede eller hatt statusyrker.

Alle hadde i gjen vært lut fattig fordi vi ville ikke hatt folk som jobbet i bank, ingen lagde varer så foretningfolkene hadde ikke noen varer å selge. Vi hadde ikke hatt noe. Det ville endt med at folk ble kriminell. Det hadde heller ikke vært noe politi.

Verden hadde blitt en stor søppelfylling med masse kriminalitet og elendighet.

Så jeg er glad jeg er dum, jeg, så har du en jobb og gå til.

Ok, jeg burde ha tenkt meg om da jeg laget innlegget, men uheldigvis så gjorde jeg ikke det. Ikke svar meg frekt neste gang.

Synes du skal være fornøyd med at du faktisk fikk svar, jeg, og tåle at noen synes dette var et svært banalt spørsmål ;) Noen ganger er det lov å tenke litt selv før man spammer nettet bare fordi man er lat.

Skrevet

Hvis du vil finne ut renten for en mnd tar du:

innskudd x rente x ant dager

-----------------------------------

100 x 365

Jeg tror det var det hun lurte på, og ikke hvor teit spørsmålet var.

Gjest Gjest_Kristian_*
Skrevet
Synes du skal være fornøyd med at du faktisk fikk svar, jeg, og tåle at noen synes dette var et svært banalt spørsmål ;) Noen ganger er det lov å tenke litt selv før man spammer nettet bare fordi man er lat.

...og noen ganger er det lurt å tenke litt før man svarer også-IKKE glem det!

Skrevet
...og noen ganger er det lurt å tenke litt før man svarer også-IKKE glem det!

til ts/kristian, som tydeligvis er en og samme person... Du stiller et utrolig dumt spørsmål, da får du ta de svarene du får. Hvorfor ikke helelr bruke litt tid og energi på GOOGLE eller andre søkemotorer, istedet for å spamme nettet med idiotiske spørsmål?

Skrevet
til ts/kristian, som tydeligvis er en og samme person... Du stiller et utrolig dumt spørsmål, da får du ta de svarene du får. Hvorfor ikke helelr bruke litt tid og energi på GOOGLE eller andre søkemotorer, istedet for å spamme nettet med idiotiske spørsmål?

Dust.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar. Ditt kvalifiserer definitivt til det siste.

Hadde det ikke vært rom for denne typen spørsmål kunne KG like gjerne vært nedlagt.

Skrevet

Hvis man har det en høyrentekonto og får seks% i renter, så er 6000 kroner, men det 6000 i året eller i måneden?

lat? finn det ut selv

Skrevet

Jeg trodde det var derfor KG var til jeg? Fordi folk lufter ut problemene sine, og spør om ting.

Og som noen sier, finnes ikke dumme spørsmål bare dumme svar.

Ikke tør du logge inn heller, og svarer frekt som gjest!

Skrevet

dagens blonde...... :skratte:

Skrevet
dagens blonde...... :skratte:

Så søtt, er samme gjesten ute på ferde for å vise at "flere" er enig med h*n..

:troest:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...