Opal Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Er det flere steder enn Beautybridge som er lett å bestille Glo mineral fra? Sjekket prisen opp mot en tilfeldig valutakalkulator, og da kom den på 201 kroner...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Er det flere steder enn Beautybridge som er lett å bestille Glo mineral fra? Sjekket prisen opp mot en tilfeldig valutakalkulator, og da kom den på 201 kroner... Ebay er lett, synes jeg. Det ble 150 kr inkl frakt. Lurer på om selger hette Beaty within, eller noe sånt. Kjøper som regel "buy it now", så slipper jeg auksjonen.
Opal Skrevet 23. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. april 2008 Takk Jeg har ikke paypal og det er så mye styr å fikse det bare for en boks med Glo.. Tør ikke handle mer på Ebay, for det kan fort ta av kjenner jeg, hehe!
Rexina Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Har også kjöpt på Ebay fra en nettbutikk, men hvor lang tid tar det för varene kommer?
Nemesis Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Bare husk at tollvesenet opererer med egne tollsatser som varierer.. De finner du her http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå