Gjest katteelsker Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg har to nyyyydelige katter på syv mnd. Den ene er en kastrert hannkatt og veldig aktiv. Utrolig kosete og god men kvart på 5 hver morgen begynner han og løpe rundt og holder på å rive ned huset. Mjauer også. Skulle tro den katta hadde adhd. Absolutt alt skal undersøkes og angripes. Han sover hele natta frem til kvart på 5. Altså en time før vi står opp. Skulle ønske han kunne begynne en time senere. ;-)) noe vi kan gjøre med dette? Begge er innekatter og har aldri vært ute. Den andre katten min er rolig hele natta.
Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Var han sånn før klokken ble stilt? Hvis ikke kan det hende det rett og slett henger igjen fra tidsskiftet og han tror at dere skal stå opp.
Gjest katteelsker Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 ja han var sånn da også. ikke de første dagene da. da så han skikkelig rart på oss når vi sto opp hehe. han begynner kvart på 5 ny tid og begynte også kvart på 5 gammel tid. Jeg elsker han men 5-6 timers søvn er altfor lite så jeg er veldig sliten.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Katter er skumringsdyr. Det er på den tiden av døgnet at mange katter er aktive, slik er de "stilt inn".
Gjest Sisu Skrevet 24. april 2008 #5 Skrevet 24. april 2008 Men... Det er jo slik at katter kan ha like forskjellig temperament og lynne som oss mennesker. Det er jo greit å være klar over det, i tillegg er han jo fortsatt bare en kattunge som av og til går litt bananas - slik kattunger jo har en tendens til å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #6 Skrevet 24. april 2008 Slik går det når man på død og liv skal ha katter som bare må være innendørs. Katten har ikke ADHD. Den er helt normalt. Den vil bare løpe fra seg og være aktiv, som en hver katt burde få lov til. Men selvsagt blir jo dette vanskelig når katten er stengt inne i en leilighet.
Gjest Skrevet 24. april 2008 #7 Skrevet 24. april 2008 Slik går det når man på død og liv skal ha katter som bare må være innendørs. Katten har ikke ADHD. Den er helt normalt. Den vil bare løpe fra seg og være aktiv, som en hver katt burde få lov til. Men selvsagt blir jo dette vanskelig når katten er stengt inne i en leilighet. Hihi, da tror jeg ikke du har møtt kattene mine. To av de oppfører seg som om de har omvendt ADHD, de løper minimalt og ligger og sover mest mulig. Helt til de plutselig får for seg at de skal være gale og løper helst over hele leiligheten på samme tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå