Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har i mange år brukt BH i størrelse 85C. Men nå har jeg lagt på meg en del kilo i løpet av siste året, og alle BHene mine føles stramme og ekle. Tror ikke at puppene mine har vokst ut av C-cupen, men jeg har fått mere flesk rundt meg, så omkretsen har økt noen cm. Men det finns jo nesten ikke BHer i str 90 eller større. Det er jo mange damer som er mye større enn meg, og jeg lurer på hvor i all verden de kjøper BHene sine?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 23. april 2008 #2 Del Skrevet 23. april 2008 Man får da kjøpt bh-er over 90...! Kanskje ikke på HM, men oppsøk butikker som kun selger undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mathea_* Skrevet 23. april 2008 #3 Del Skrevet 23. april 2008 De fleste som går til en ordentlig undertøysbutikk og får hjelp av en som kan det finner ut at de har en helt annen bh-størrelse enn de trodde selv. Jeg har alltid før gått på HM o.l. og kjøpt bh str. 85D. Også gikk jeg på en proff butikk og fikk meg en bh str. 80F (!!!) som satt som støpt og brystene min ble mye finere og jeg så mye slankere ut oventil også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 23. april 2008 #4 Del Skrevet 23. april 2008 Kappahl og Lindex har ganske bra utvalg i BH over størrelse 90. Lindex har avdeling som heter Generous og Kappahl har XLNT. Det er der du må lete. Bruker selv 95-100C/D og har til tider veldig vanskelig og finne. Går du i ordinær undertøysbutikk koster BH ene flesk, men til gjengjeld er de nok bedre kvalitet og der får du skikkelig hjelp til måling og de finner den rette BH til deg. 85% av kvinner kjøper feil størrelse og fasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 23. april 2008 #5 Del Skrevet 23. april 2008 Reis til en skikkelig undertøysbutikk! De damene trenger omtrent bare å se på deg for å vite hva slags størrelse du er, og det forandrer omtrent liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 23. april 2008 #6 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har i mange år brukt BH i størrelse 85C. Men nå har jeg lagt på meg en del kilo i løpet av siste året, og alle BHene mine føles stramme og ekle. Tror ikke at puppene mine har vokst ut av C-cupen, men jeg har fått mere flesk rundt meg, så omkretsen har økt noen cm. Men det finns jo nesten ikke BHer i str 90 eller større. Det er jo mange damer som er mye større enn meg, og jeg lurer på hvor i all verden de kjøper BHene sine?? :klø: Ebay har i all slags str og fasonger- med skikkelig merker til rimelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå