Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #81 Skrevet 29. desember 2008 Er f.eks. lengde 20 og omkrets 14-15 for stort for mange? :klø:
Gjest Gjest jente Skrevet 29. desember 2008 #82 Skrevet 29. desember 2008 JA - det er godt .Hadde ONS med en mann som var stor ..... Såpass stor at han var " kjent " for det i min hjem - by som ikke er så stor ...... Jentene pratet nemlig om han ..... så jeg ble nyskjerrig på han etter tips fra disse " veninnene " som hadde " prøvd " han ... he he Ja det var godt fra første stund og all det der .... fikk raskt orgasme også med han . Men ble ikke flere kvelder .... han var ikke min type på andre måter / livssituasjon osv ..hadde barn og uordnet økonomi osv .... så ble med den gangen .Men gøy å prøve . Kan anbefales ja : ) Når en mann er virkelig stor ....i forhold til alle andre ....klart jenter da snakker litt seg i mellom når de samles . Er jo ikke OFTE å møte på faktisk .Han ble bare omtalt positivt ... Og selv var han jo stolt som en hane og skrøt av utstyret sitt .... - så han hadde ikke " vondt av " å bli avslørt liksom ....Derimot - har aldri møtt på jenter som utleverer menn med bitte lite utstyr til andre jenter faktisk .... da de vil unngå å såre fyrn og verne han på en måte .Da jenter ofte syns litt synd på mannen ..om han er utstyrt med eks nesten micropenis .Jeg syns synd i slike menn - og utleverer dem ikke til andre jenter . Jeg holder kjeft rett og slett . Hadde ikke likt selv å bli utlevert etter ONS blant gutta ....i min hjemby Men VET det har skjedd .... faktisk .Feks en kompis av en ONS råflirte i fylla og kalte meg " bløta " ... skjønte jo hva han siktet til .. Gutter er VERRE SIKKERT enn jenter i å utlevere detaljer om sex etter ONS ... Det er jeg sikker på .Menn kan være bra flosete og rå i kjeften ...selv med damer tilstede har jeg hørt . Men jeg driter i det barnslige flosete bemerkningen egentlig .Er ingentin galt i å være våt .....betyr jo bare jeg hadde det utrolig godt : ) Det skal jeg ikke benekte og jeg skjemmes ikke heller ... bare så det er sagt . 1
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #83 Skrevet 29. desember 2008 Er ingentin galt i å være våt .....betyr jo bare jeg hadde det utrolig godt : ) Etter min erfaring kjenner jeg betydelig mindre når jenta er veldig våt, men det driter vel feministene i.
Gjest Gutt27 Skrevet 29. desember 2008 #84 Skrevet 29. desember 2008 Når jenter har fått seg et par rusbrus for mye så ler de godt og lenge av historiene om de små penisene. Det der har jeg aldri skjønt helt.. Hvorfor synes jenter det er morsomt med liten penis? Det er jo nærmest en slags klisjé at jenter ler av smått utstyr. At det er skuffende, kjipt osv for enkelte er jo greit, men hvorfor er det samtidig "gøy"? Som en gutt som f.eks. foretrekker litt størrelse på puppene, kan jeg aldri huske jeg har sett det "komiske" i små pupper.. Kan aldri huske jeg og kompisene har sittet med noen øl og underholdt hverandre med "små puppe-historier".
Gjest gjest jente Skrevet 29. desember 2008 #85 Skrevet 29. desember 2008 Etter min erfaring kjenner jeg betydelig mindre når jenta er veldig våt, men det driter vel feministene i. Jeg er veldig våt - men ikke slapp . Er ung og aldri født barn .Kan umulig være slapp . Mener du virkelig at det er bedre med en " tørr mus " .....??? Isåfall må du være sinnsykt liten som ikke greier føle noe om jenta er våt .Tross allt er DET det normale å være under sexuell opphisselse.Er hun ikke våt - er hun neppe kåt på deg uansett . Et uttrykk for at hun syns ikke du er noe deilig....eller er ikke tent på deg . Foresten har alle menn bemerket at de liker meg ekstra godt - forde jeg er så våt og deilig : ) Lyver hele gjengen da ? Om majoriteten av menn føler som deg ....og vil ha tørr mus ? 1
Gjest lightswitch Skrevet 29. desember 2008 #86 Skrevet 29. desember 2008 Nei, vi vil ha våt mus - ingenting er så opphissende som det. Og jeg har aldri heller opplevd det som noe problem.
Gjest Lummy Skrevet 29. desember 2008 #87 Skrevet 29. desember 2008 Tror nok ikke så mange jenter takker nei til en stor kuk da :gjeiper: Det er ikke det som er viktigst for meg i livet, men jeg synes det er sexy og flott med en stor kuk. Og følelsen - oh! Jeg er neppe den eneste som nyter å kjenne at noe svært sprenger seg inn...... 1
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #88 Skrevet 29. desember 2008 Nei, vi vil ha våt mus - ingenting er så opphissende som det. Og jeg har aldri heller opplevd det som noe problem. Dobbel signert!
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2008 #89 Skrevet 29. desember 2008 Er f.eks. lengde 20 og omkrets 14-15 for stort for mange? :klø: Ingen som kan svare? :S
Gjest womenwomen Skrevet 29. desember 2008 #90 Skrevet 29. desember 2008 Ingen som kan svare? :S Min manns penis er 17 cm ,er superfornøyd med det - og han bunner meg bra og nok .Noe lengre enn det ...har jeg ikke behov for -og har aldri ønsket meg .Men mer omkres ønsker jeg alltid velkommen : )Omkretsen ...er aldri noe problem i hvertfall for en kvinne : ) Så veldig lang ....er vell ikke det kvinner drømmer om uansett . Jeg tror 20 cm kunne gått bra det og - men mulig han måtte være litt forsiktig da ...for å ikke komme FOR LANGT inn .Tror ikke jeg er særlig dypere enn 17 uansett ....føles som jeg bunnes bra da .
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #91 Skrevet 30. desember 2008 Jeg er veldig våt - men ikke slapp . Er ung og aldri født barn .Kan umulig være slapp . Mener du virkelig at det er bedre med en " tørr mus " .....??? Isåfall må du være sinnsykt liten som ikke greier føle noe om jenta er våt .Tross allt er DET det normale å være under sexuell opphisselse.Er hun ikke våt - er hun neppe kåt på deg uansett . Et uttrykk for at hun syns ikke du er noe deilig....eller er ikke tent på deg . Foresten har alle menn bemerket at de liker meg ekstra godt - forde jeg er så våt og deilig : ) Lyver hele gjengen da ? Om majoriteten av menn føler som deg ....og vil ha tørr mus ? 1. Jo, du kan være slapp uten å ha født. 2. Jeg sa veldig våt. 3. Hva så om jeg er "sinnsykt liten"? Jeg ønsker jo uansett å bli tilfredsstilt. Klarer du ikke å tilfredstille små peniser? Det sier mest om deg. 4. En slapp, klissvåt mus er det veldig få som har lyst på. Hørt uttrykket "dyppe fingeren i vann"? 1
Gjest womenwomen Skrevet 30. desember 2008 #92 Skrevet 30. desember 2008 1. Jo, du kan være slapp uten å ha født. 2. Jeg sa veldig våt. 3. Hva så om jeg er "sinnsykt liten"? Jeg ønsker jo uansett å bli tilfredsstilt. Klarer du ikke å tilfredstille små peniser? Det sier mest om deg. 4. En slapp, klissvåt mus er det veldig få som har lyst på. Hørt uttrykket "dyppe fingeren i vann"? Skal en få saker inn - trengs det litt smurning ... Er da et større problem å være tørr ....enn våt ... Blir det for mye og for vått ....er det jo bare å tørke vekk ..vips så er problemet løst - OM det er et problem for deg lille venn .Jeg hadde ikke blitt fornærmet om en mann ønsket det .Helt ok .Hvis det føles bedre for han så er det greit . Forøvrig syns jeg menn med små peniser ...også er de som det går for fort for også .... merkelig ! Skulle tro det var motsatt gitt ! Liten og går for fort ... er min erfaring . Stor og utholdende ..... vet hva jeg foretrekker i hvertfall .Kan ikke se de små har noen fordeler - hverken på ene eller andre måten når de er liten og kjapp .....i tillegg .Så kan ikke akkurat påstå jeg " sliter " med å greie å tilfredsstille menn ....uansett størrelse . Uansett hvor våt jeg er og hvor slapp ....som du påstår . Jeg kan neppe være slapp da . Så de føler neppe de dypper fingern i vann da .. Innlegget ditt ovenfor er bare morsomt - du er sikkert bare ute etter å provosere litt høres det ut som .... 1
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #93 Skrevet 30. desember 2008 Som det jeg vil tro faller inn under "stor" så kan jeg bekrefte at det er ytterst forskjellige reaksjoner på det. Noen virker rent ut skremt eller skeptiske, og vil i liten grad prøve i det hele tatt. Med andre så går det overraskende greit. Og det er helt åpenbart forskjell på kvinner - ikke nødvendigvis på hvordan det kjennes ut for meg når jeg er inne i dem. De kan føles like trange for meg, men for dem selv er det noen som får vondt omtrent med en gang, mens andre ikke har noe problem med størrelsen. Altså vaginaen er like trang, men det går heller på hvor mye den "tåler"...
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #94 Skrevet 30. desember 2008 Skal en få saker inn - trengs det litt smurning ... Er da et større problem å være tørr ....enn våt ... Blir det for mye og for vått ....er det jo bare å tørke vekk ..vips så er problemet løst Jeg hadde ei sånn engang, hvor jeg måtte ta den ut hvert 10. jukk for å tørke. Verste sexen jeg noengang har hatt. Er hun veldig tørr kan man bruke glidekrem, og bestemme selv hvor mye man tar på. Fordel. Og det å tilfredstille en mann er ikke bare å få han til å sprute, din potetsekk. Tipper du er et elendig ligg.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2008 #95 Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde ei sånn engang, hvor jeg måtte ta den ut hvert 10. jukk for å tørke. Verste sexen jeg noengang har hatt. Er hun veldig tørr kan man bruke glidekrem, og bestemme selv hvor mye man tar på. Fordel. Og det å tilfredstille en mann er ikke bare å få han til å sprute, din potetsekk. Tipper du er et elendig ligg. Er hun tørr .... - så er a ikke mye "hot " på deg ! Kanskje hun egentlig ikke vil ha pikken din i det hele tatt og ikke nyter deg ....tenkt på det .Kanskje hun forbinder deg med dårlig sex over lang tid - kanskje derfor hun forblir tørr ...? Kroppen hennes kan ikke lyve ....men snakketøyet kan : ) Er unormalt å måtte pøse på med kunstig glidekrem for å i det hele tatt kunne gjennomføre et samleie . Med mindre dama er syk , ammer eller er 60 år og inntørka .... Du kan jo sammenligne det med en mann som skal ha sex ....men ikke får reisning ....og må ty til penispumpe for å i det hele tatt få den litt stiv ...så samleie kan gjennomføres ...på et vis . Huff så usexy og turnoff .... En kåt kvinne er våt . En tørr kvinne er ikke kåt og vagina ikke klar for samleie ....DET betyr det .Du skal aldri bryte den inn ....før fitta ønsker deg velkommen og er glatt og god .... nemlig . Trodde dette var allmennlærdom jeg ... 1
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2008 #96 Skrevet 30. desember 2008 Er hun tørr .... - så er a ikke mye "hot " på deg ! Kanskje hun egentlig ikke vil ha pikken din i det hele tatt og ikke nyter deg ....tenkt på det .Kanskje hun forbinder deg med dårlig sex over lang tid - kanskje derfor hun forblir tørr ...? Kroppen hennes kan ikke lyve ....men snakketøyet kan : ) Er unormalt å måtte pøse på med kunstig glidekrem for å i det hele tatt kunne gjennomføre et samleie . Med mindre dama er syk , ammer eller er 60 år og inntørka .... Du kan jo sammenligne det med en mann som skal ha sex ....men ikke får reisning ....og må ty til penispumpe for å i det hele tatt få den litt stiv ...så samleie kan gjennomføres ...på et vis . Huff så usexy og turnoff .... En kåt kvinne er våt . En tørr kvinne er ikke kåt og vagina ikke klar for samleie ....DET betyr det .Du skal aldri bryte den inn ....før fitta ønsker deg velkommen og er glatt og god .... nemlig . Trodde dette var allmennlærdom jeg ... Eller kanskje hun bare ikke blir så våt, de finnes de også. De aller fleste er passelig våte. Du høres ut som et slafsehull. Kanskje har du problemer med seig utflod? God "smurning" skal ikke være som en tjukk middagssaus. Der har du usexy turnoff der. Kloaksrør, ikke noe for meg. Uansett, det er bedre for MEG at hun er for tørr enn for våt, for det er det enklere å gjøre noe med. Skjønner? Friksjon = godt for meg. Slafsefitte = elendig sex. Er du i tillegg potetsekk er det ikke håp for deg, sorry.
Gjest Gjest_Annette_* Skrevet 30. desember 2008 #97 Skrevet 30. desember 2008 Store kuker fasinerer meg enormt! Jeg har prøvd et par stykker og hadde da lange forspill. Både for å varme meg skikkelig opp, men også fordi det er spennende å utforske en stor, kjenne på den og leke med den. Noe helt annet enn dildoer. Det beste er tykk og grov, men den kan godt ha mye lengde også. Hm jeg drømmer meg nesten bort! Se og kjenne at den vokser seg større og hardere. Det er det mest pirrende jeg kan tenke meg. Jeg takker gjerne ja til en stor vel og merke hvis den sitter på rette mannen.
Helen Skrevet 30. desember 2008 #98 Skrevet 30. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Gjest Gjest_MMM_* Skrevet 30. desember 2008 #99 Skrevet 30. desember 2008 Store kuker fasinerer meg enormt! fordi det er spennende å utforske en stor, kjenne på den og leke med den. Det beste er tykk og grov, men den kan godt ha mye lengde også. Ja gjerne! Vet hva du snakker om og skriver under på det. Hærli!
Gjest anonym Skrevet 25. januar 2011 #100 Skrevet 25. januar 2011 Mannen min har 23 cm lang og ganske tjukk kukk. Første gang jeg så den fikk jeg sjokk! Og i begynnelsen gjorde det litt vondt. Nå kan jeg ikke be om noe bedre. det er så ubeskrvelig deilig og jeg kommer nesten hver gang så jeg er fornøyd og glad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå