Gå til innhold

Stor kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Synes stort er bra jeg, men vet ikke om jeg har prøvd noen *virkelig* store :gjeiper: Har prøvd en 7-8 stykker og av de vil jeg vel si at 6 var gjennomsnittlige og 2 var store. Men jeg hadde ikke noen problemer med noen av de to annet enn at de kunne komme for langt inn en gang i blandt. Ellers var det bare deilig!

Men, det er ikke størrelsen som teller for hvor bra sexen er. Størrelsen er bare en bonus hvis sexen allerede er god!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest j28
Skrevet

En stor pikk er det nydeligste som fins! Se på, ta på og få i seg. Kan han bruke det det største turn-on for meg. Elsker en stor pikk nåt den henger på den rette mannen. Neppe alene om å mene det!

Gjest Gjest
Skrevet

Nei takk... klarer ikke noe større enn 15 cm.... så vi er alle skapt forskjellig.... heldigvis er det mange som passer meg selvom jeg er liten der nede... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg liker å kunne bruke musklene mine jeg da. Derfor kan jeg heller ikke ha så stort.

Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet
Jeg liker å kunne bruke musklene mine jeg da. Derfor kan jeg heller ikke ha så stort.

Jeg liker også å bruke musklene og gjør det svært gjerne rundt en stor en, men ikke for stor dah! Det er noe spesielt med følelsen av å være sprengfull. Men så er jeg generelt glad i kuk og sier også ja takk til en sværing! :fnise:

Gjest Gjest_sienna_*
Skrevet

Tulletråd det her! Det store flertallet av kvinner er neppe særlig opptatt av størrelsen på mannens penis - det er mange andre faktorer som er mye viktigere enn det/den! Dessuten har det vært diskutert alt for ofte både her og andre steder.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg liker også å bruke musklene og gjør det svært gjerne rundt en stor en, men ikke for stor dah! Det er noe spesielt med følelsen av å være sprengfull. Men så er jeg generelt glad i kuk og sier også ja takk til en sværing! :fnise:

Ja, folk er forskjellige. For meg vil en stor en begrenser muskelbruken såpass at jeg av den grunn ikke har sjans til å komme.. :(

Gjest Trine-22
Skrevet
Hadde noe på gang med en kar som hadde en tiss som var så stor at jeg ikke klarte å gape over en gang. ...konklusjonen var AU - og en liten rift.

...like greit det ikke ble noe mer av det forholdet for å si det sånn

Kanskje du gikk glipp av et fint forhold?

Ser at det er i ferd med å bli en tulletråd ja. Litt synd at det er så vanskelig å ha en sakelig tråd om dette fordi jenter kan jo møte menn hvor dette blir en faktor.

Sikkert riktig som Siren sier at de fleste kvinner ikke bryr seg så mye om str., men akkurat som "Lenestol", så traff jeg på en kar,(ved påsketider), som også hadde så stor tiss at jeg bare måpte.

Jeg hadde veldig lite referanse på penisstr. fra før så den virket skremmende på meg, så vi hadde en laang "innkjøringsperiode"for å si det sånn.

Det er jo bl.a problematikk i en slik periode det hadde vært fint å få gode, saklige tilb.meld på fra andre jnter som kjenner til det uten "tulleinnlegg"

Nå så har vi nydelig sex og jeg innrømmer at hans penis både skremmer men også tenner meg....

Det jeg mest ville si er at det virker som om mange jenter "gir opp", og mener at den er for stor liksom. Det er jo ganske dårlig gjort overfor den typen da å ikke gjøre et ordentlig forsøk for hans del. Jeg mener, skjeden er jo utrolig tøyelig da..

Må bare være så våt som overhodet mulig..

Gjest Gjest
Skrevet
Tulletråd det her! Det store flertallet av kvinner er neppe særlig opptatt av størrelsen på mannens penis - det er mange andre faktorer som er mye viktigere enn det/den! Dessuten har det vært diskutert alt for ofte både her og andre steder.

Jeg vil tro at det er et mye større problem dersom kjæresten har liten penis enn stor. stor kan være digg, mens liten kan være en skuffelse. ihvertfall for meg. var dritforelska i en fyr, kuken hans var på størrelse med en tampax. det var ikke kult uansett hvor forelska jeg var.

har aldri vært med en som har vært så stor at det gjorde vondt. bare en som var så stor at det var helt forbanna fantastisk.

Skrevet

Ganske uenig der da! Akkurat som en stram eller slakk fitte betyr noe, har størrelse på kuken betydning. Noen få (?) liker liten, de fleste det normale mens noen foretrekker størst mulig. Det er jo kjempe forskjell på å få en på 11 cm i seg sammenlignet med en på 18, og en kort og tykk er veldig forskjellig fra en lang, tynn. Selv ville jeg valgt en litt over snittet i lengde og myyyye over snittet i tykkelse.

Skrevet

åååh... liten er såååååå tragisk... jeg hadde en liten en (sånn lillefinger størrelse) en gang å det var helt forferdelig... jeg lå å kneip og kneip og kneip, men kjente ikke en dritt.. :tristbla:

Gjest Gjest_Kristin_*
Skrevet
åååh... liten er såååååå tragisk... jeg hadde en liten en (sånn lillefinger størrelse) en gang å det var helt forferdelig... jeg lå å kneip og kneip og kneip, men kjente ikke en dritt.. :tristbla:

Skriver under på den! Jeg opplevde noe lignende og d var TURN OFF! Glir ut hele tiden og er null spennende å se på å leke med. Nei, jeg nyter en stor og saftig kuk så jeg kjenner meg tatt, ingen ting er bedre enn det! Mulig jeg er "size queen", men på det punktet firer jeg ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Det blir alltid et problem når størrelsene er vidt forskjellige. Liten kvinne og stor mann er ingen suksess, akkurat som stor kvinne og liten mann. For de som stiller i klassene liten og stor er det bare å håpe at man finner noen som passer.

For min del er det mye verre med stor enn liten, for da blir det ikke noe....

Gjest Kvinne77
Skrevet

Klubb? Kanskje de av oss som liker dem store danner egen klubb her inne, det er på tide! Tar gjerne rollen som "formann", jeg.....

Gjest Gjest
Skrevet
Klubb? Kanskje de av oss som liker dem store danner egen klubb her inne, det er på tide! Tar gjerne rollen som "formann", jeg.....

En glimrende idè! Da vet vi som ikke er av de 10% av norges mannlige befolkning som faktisk er over 18 cm hvem vi skal holde oss unna! Vanvittig nedtur med size-queens. Som oftest bare ligger de der og tror pikken skal kunne trylle..... når de ofte er relativt vide selv..... ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det der er det største pisspreiket jeg har hørt på lenge! Du som har skrevet dette må være en mann??? Størrelsen har betydning uansett hvordan du vrir og vender på det, hadde du vært sammen med en mann med micropenis kanskje????

Gjest Gjest
Skrevet
En glimrende idè! Da vet vi som ikke er av de 10% av norges mannlige befolkning som faktisk er over 18 cm hvem vi skal holde oss unna! Vanvittig nedtur med size-queens. Som oftest bare ligger de der og tror pikken skal kunne trylle..... når de ofte er relativt vide selv..... ;)

kLAPP igjen med det vide preiket ditt!

En stor pikk er mye mer nydelig å se på enn en liten pikk! Det er det samme som at du som mann synes det er mer tiltrekkende å se på en flott, stram og fin damerumpe, enn en stygg, slapp og ufeminin damerumpe. Jenter har også preferanser over hva som er fint å hvile øyet på.:gjeiper:

Når det gjelder pikkstørrelse, ja så fantaserer jeg innimellom om at typen har større pikk enn han har. Han har helt normal, og den er kjempebra den. Kommer aldri til å dumpe typen uansett. Men at jeg noenganger tenker at det hadde vært digg med litt større- ja deffinitivt. Skulle gjerne likt og blitt fylt opp godt en gang. Ser for meg at en pikk på 17-18 cm hadde gjort dette, og en omkrets på 14 cm... :wow:

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Man må leve et ufattelig fattig liv når et samliv skal baseres på kjønnsorganenes beskaffenhet. Det er hinsides hvis et menneske skal verdsettes etter kjønnets størrelse eller stramhet.

Det er en god del deltakere i denne tråden som burdte revurdere sitt syn på livets realiteter. Kort sagt bli voksne. At det går an!

Skrevet
Sånner filmer har jeg også sett :ler:

Stakkars mannen... kan jo ikke være sånn über godt når han ikke får inn halve kuken engang og dama ligger å roper "au, au, au, au" i stedet for å stønne til hvert jokk :fnise:

Et lite apropos, men disse hinsides monsterpenisene er som regel ikke ekte (laget av gummi). De avsluttes gjerne med falske "cumshots" hvor sædmengden er komplett latterlig.

Gjest Leser1
Skrevet

Vel, det er jo en mulighet for at fantasi = virkelighet. :ler:

Vil gjerne nevne SHANE DIESEL som et navn her. Flotte greier!

Leser1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...