Gjest E47A02 Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 For en tid tilbake ble jeg mildt sagt truffet av lynet. Jeg falt pladask for en annen. Har ikke følt en sånn kjemi og tiltrekning til en mann siden den gangen jeg traff mannen min for 14 år siden. Etter mange år med hverdagsslit var det bare så godt å treffe noen som fikk meg til å glemme tid, sted og rom. Da jeg skjønte hvor det bar hen med følelsene mine gikk jeg rett ned i kjelleren. Jeg følte på en stor sorg over at jeg kunne falle for en annen på denne måten. Jeg ønsker ikke å forfølge denne forelskelsen så jeg lider i stillhet. Har ingen kontakt med denne andre personen i dag, men det har ikke gått en dag uten at jeg tenker på han og lengter. Jeg har vært så nære på å gi etter mange ganger, men jeg holder fortsatt ut. Jeg vet at det vil gå over til slutt. Det jeg frykter nå er at jeg aldri vil få tilbake følelsene for mannen min etter dette. Hva da? Er ekteskapet mitt over uansett? Jeg er så fortvilet og jeg har det så vondt inni meg at jeg heller skulle gått gjennom ti fødsler på rappen uten bedøvelse for å slippe å ha det sånn som jeg har det nå. Kommer jeg til å elske mannen min igjen? Noen som har erfaring på følelser som kommer tilbake?
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;hl=ekteskapet Les denne !!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Takk! Det var akkurat slike ting jeg var ute etter. Det er håp altså... Trådstarter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå