Gå til innhold

Nå nærmer det seg!

Anbefalte innlegg

Gjest Heldigeste!
Skrevet

Nå kan jeg telle på to hender dagene til jeg vies til min elskede, verdens herligste! :)

Men de siste dagene har jeg hatt merkelige drømmer om psykotiske heiser som bare går oppover og bortover, som plutselig blir til hotellrom, toaletter og tog, og plutselig sitter jeg på do i rulletrappen på togstasjonen, og toget er på vei til Sverige, med meg på, 10 minutter før vielsen! :gjeiper:

I tillegg dukket en kollega av min mor (!?!?) opp i drømmen, og trodde hun kunne gifte seg med min kjære siden hun hadde på seg blå kjole! :skratte:

Flere som har rare drømmer før bryllupet? :) Kan dette kanskje være de klassiske nervene som glimrer med sitt fravær på overflaten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å drømme om heiser som går oppover skal visstnok bety at man stiger i status og får et høyere perspektiv på ting.. :)

Ellers så kan det nok være nervene, ja! :gjeiper: Du er nervøs for alle som skal se på deg, redd for at noe skal være glemt osv... :)

Skrevet

Jeg hadde slike drømmer like etter forlovelsen. Vi kom til et hotell på et lite grisgrendt sted etter vielsen, og måtte selv begynne å dekke bordene da vi kom dit. Det var ikke nok stoler til alle, og alle dukene var knall rosa. Indrefileten var ikke stekt, ingen ville holde tale og det endte med at alle dro hjem før middagen var ferdig. Regner med flere slike drømmer ettersom det nærmer seg:)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg drømmer jevnlig at jeg kommer for sent til vielsen, fordi moren min heller vil se på tv enn å kjøre meg, sånn at jeg må gå til kirken, eller bussen jeg skal ta blir forsinket. Jeg har også drømt at gjestene mine tar helt av, og f.eks. begynner å tenne på lokalet.

Jeg tror sånne ting er helt normalt. Jeg pleier hvertfall ofte å drømme rare ting i forkant av viktige hendelser (egentlig året rundt, men de tiltar i rarhet og intensitet før visse ting). Jeg tror de fleste har nerver, selv om de er helt sikre på at det de skal gjøre er rett, og at disse nervene kan vise seg i drømmer.

Gjest brud 08
Skrevet

Jeg drømmer at jeg har hatt så mye å gjøre på jobb at jeg ikke har rukket å ordne noe - så står jeg der på bryllupsdagen uten kjole, slør osv. Har ikke bestikt sminke eller hår. Alt er stengt. Har glemt å barbere meg og ikke rukket å dusje... Jeg tuller et silkelaken rundt meg - og går for en chabbychick look, å løper til kirka... Bilen er borte og taxi kommer jeg ikke gjennom til. Helt forferdelig!

Så våkner jeg og i et sekund har jeg full panikk - før jeg kommer til meg selv, og minner meg på at vi har alt under kontroll.. Håper jeg..

Skrevet

Ej drømte at ej fekk liste over ting som skulle ordnast før bryllupe dagen før den store dagen... Kryssa vart få, å panikken en smule stor... Bråvåkna den natta ja... :gjeiper:

Skrevet (endret)

Vel..har hatt noen merkelige drømmer ja:

Presten var full.

Kirken var dobbeltbooket.

Brudebuketten var av grankvister og havre.

Forloverene våre var fyllesjuke.

Toastmateren kom ikke pga hodepine.

Lokalet var ikke pyntet, fordi min søster ikke hadde orket dagen før.

Og vi fikk lutefisk til middag!!

bare et lite knippe av det jeg har drømt om til nå...

Endret av *Siri*
Gjest Alvebruden
Skrevet

Virker som sånne drømmer eller mareritt er helt vanlig. Har :skratte: masse av historier her inne fra drømmeverden.

Jeg har bl.a drømt at jeg måtte gifte meg i olabukse, for jeg fikk ikke kjolen til tiden.

Og i en annen drøm opplevde jeg at kjolen ble full av lere, for jeg måtte kaste meg ned på bakken utenfor kirken. Fikk plutselig se at den bedre halvdel kom kjørende i DEN SPREKE bilen. Og jeg havna mitt i søla.

Under vielsen glemte jeg å ta med buketten, så når vi sto utenfor kirken så kom kirketjeneren løpende med buketten. Jeg tenkte at det var jo synd, men da skulle den iallefall være med til fotografen. :tommelopp: Så langt kom den aldri. Jeg spiste den opp på veien. :skratte:

+ masse mer.....

Skrevet
Nå kan jeg telle på to hender dagene til jeg vies til min elskede, verdens herligste! :)

Men de siste dagene har jeg hatt merkelige drømmer om psykotiske heiser som bare går oppover og bortover, som plutselig blir til hotellrom, toaletter og tog, og plutselig sitter jeg på do i rulletrappen på togstasjonen, og toget er på vei til Sverige, med meg på, 10 minutter før vielsen! :gjeiper:

I tillegg dukket en kollega av min mor (!?!?) opp i drømmen, og trodde hun kunne gifte seg med min kjære siden hun hadde på seg blå kjole! :skratte:

Flere som har rare drømmer før bryllupet? :) Kan dette kanskje være de klassiske nervene som glimrer med sitt fravær på overflaten? :)

Nå har jeg ikke noen spesielle drømmer før vigsel, men jeg husker fortsatt den første rare drømmen for mange år siden. Jeg drømte at jeg viet brudeparet, og da jeg våknet måtte jeg sjekke avtaleboka for å se om det virkelig var slik at jeg allerede hadde viet brudeparet eller om jeg skulle gjøre det senere på dagen. Så livlig var drømmen :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...