Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å bestille syrepeeling fra www.skinlaboratory.com, men trenger litt hjelp til

å velge hvilken type osv.

Har en fet hudtype som samtidig er tørr. Problemet mitt er en god del hudormer i kinn og på nese, store porer, litt kviser og ujevn hudtone.

Hvilke type syre burde jeg velge?

Bruker man vanlig hudprodukter som ansiktsvask,krem osv under behandlingen?

Hvor lenge varer behandlingen?

Og får man med en god bruksanvisning på produktet?

Vil gjerne høre deres erfaringer med dette produktet..Er lei av å ha problemhud...

Videoannonse
Annonse
Gjest lucky!74
Skrevet

Kan svare deg i kveld når jeg har litt bedre tid.

Skrevet
Kan svare deg i kveld når jeg har litt bedre tid.

TUSEN TAKK!!!

Gjest lucky!74
Skrevet

Her kan du lese : http://skindeepbyjean.blogg.se/syror.html

Alt som står her er veldig viktig så du ikke ødelegger huden.

Altså må du starte med å innføre syrer i din daglige hudpleie slik at huden blir vant til syrer før du tar peeling.

Jeg tok en glykolpeel hos hudpleier for å se hvordan hun gjorde det også bestilte jeg fra Skinlaboratory og tok resten av behandlingen hjemme.

Lactic skal være den syren som er mildest så den er fin å starte med men uansett så er dette virkelig sterke saker!!

Og en MÅ bruke faktorkrem hver dag om man skal bruke syrer for å ikke ødelegge huden.

Nettsiden til Skinlaboratory har mye info+ at du får en mailadresse sammen med bruksanvisningen så det er bare å spørre dem.

• 7 måneder senere...
Skrevet

Åpner denne tråden litt igjen jeg...

Bestilte nettopp syre fra denne siden for et par dager siden, men vet noen hvor lang tid man må regne med ca. før man får pakken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...