Gjest Gjest_GJEST_* Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hei jeg og kjæresten min skal ut å reise i sommer, og vil gjerne ha med litt leketøy Men kan kofferten bli åpnet på flyplassen og alle se innholdet :/ ?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 I verste fall, ja. Og om du har virkelig uflaks blir også dere undersøkt, så det nytter ikke "gjemme" noe leketøy innvendig heller (men det skal i utgangspunktet skje i et avlukke)
Ce'Nedra Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Hehe.. Ta ut batteriet ja.. Jeg har jobbet som sikkerhetskontrollør før, og vi så mye av dette. Det er helt vanlig for de som jobber der, tenker ikke noe over det. Bortsett fra et middelaldrende par som en gang gjorde et stort nummer ut av hva de hadde med seg, der damen holdt opp et par håndjern med rosa plysj og hadde en vanvittig latterkrampe.
Gjest ylvia Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Hehe.. Ta ut batteriet ja.. Jeg har jobbet som sikkerhetskontrollør før, og vi så mye av dette. Det er helt vanlig for de som jobber der, tenker ikke noe over det. Bortsett fra et middelaldrende par som en gang gjorde et stort nummer ut av hva de hadde med seg, der damen holdt opp et par håndjern med rosa plysj og hadde en vanvittig latterkrampe.
SMann Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Send den med bagasjen på bagasjebåndet (hvis du ikke er så avhengig at du må bruke den på flyturen)!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå