Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Da er det vår og 17. mai nærmer seg, og jeg tok fram bunaden min for å se over den her en dag jeg hadde opprydding i klesskapet.

Fikk ikke brukt den i fjor da jeg fikk baby 5 april, men all vekta fra svangerskapet er borte nå + noen kg til. :)

Men bunadsskjørtet er VELDIG trangt i midja. Så der har det skjedd en forandring gitt... Tror ikke det hjelper å gå ned i vekt, så her må det intensiv trening til tror jeg. Men hva fungerer best på en litt halvslapp mage og midje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Innen 17 mai tror jeg korsett er den beste løsningen...

Litt fleipete formulert det der, men jeg tror ikke du får trent inn midjen innen 17. mai, det er jo ikke lenge til, MEN gode øvelser for midjen er f.eks å trene med ball.

Ellers har du noen tips HER

Edit: Tillegg - når tror jeg det er veldig normalt at kroppen endrer fasong etter en graviditet, så jeg hadde ikke vært kjempebekymret var jeg deg :)

Endret av Suzy
Gjest Bolledeig
Skrevet

Å kutte raske karbohydrater og melkeprodukter og salt kan gjøre at kroppen slipper litt vann, og at du sparer noen cm på den måten.

Skrevet
Innen 17 mai tror jeg korsett er den beste løsningen...

Litt fleipete formulert det der, men jeg tror ikke du får trent inn midjen innen 17. mai, det er jo ikke lenge til, MEN gode øvelser for midjen er f.eks å trene med ball.

Ellers har du noen tips HER

Edit: Tillegg - når tror jeg det er veldig normalt at kroppen endrer fasong etter en graviditet, så jeg hadde ikke vært kjempebekymret var jeg deg :)

Hihi! Sitter på jobb og ser på en kost som står her... Lurer på om jeg skal sette igang med øvelse 2: "Sitt på en krakk med et kosteskaft over skuldrene. Stabiliser underkroppen og se rett frem mens du roterer kosteskaftet 30 ganger fra side til side."

Da hadde vel kollegaene virkelig begynt å spekulere... :fnise:

Ellers er jeg ikk bekymra for endret kroppsfasong, men det er sånn tiltak og sy ut bunaden, men mulig enklere... :gjeiper:

Skrevet
Hihi! Sitter på jobb og ser på en kost som står her... Lurer på om jeg skal sette igang med øvelse 2: "Sitt på en krakk med et kosteskaft over skuldrene. Stabiliser underkroppen og se rett frem mens du roterer kosteskaftet 30 ganger fra side til side."

Da hadde vel kollegaene virkelig begynt å spekulere... :fnise:

:skratte:

Det hadde vært strålende morsomt!

Skrevet

Du har 3,5 uker på deg, klart du kan få gjort mye med midjen dersom du går inn for det i dag

Det mest ekstreme resultatet jeg har hatt på en kunde er 10cm ned rundt midjen på 10 dager, og det var ei jente på 165cm og ca 68kg.

Skrevet
Det mest ekstreme resultatet jeg har hatt på en kunde er 10cm ned rundt midjen på 10 dager, og det var ei jente på 165cm og ca 68kg.

Wow :) Hva gjorde hun for å oppnå det resultatet?

Skrevet

Det var en litt tøff diett bestående av hovedsakelig protein og de fettsyrene hun trengte for å fungere optimalt + mye grønnsaker. Hard styrketrening 3 x uka, pluss "tømming" (høyrepetisjonstrening ) 3 x uka.

Hun var ett ekstremt tilfelle, men har hatt flere med bortimot samme resultat, bare at det var større jenter.

Skrevet
Det var en litt tøff diett bestående av hovedsakelig protein og de fettsyrene hun trengte for å fungere optimalt + mye grønnsaker. Hard styrketrening 3 x uka, pluss "tømming" (høyrepetisjonstrening ) 3 x uka.

Hun var ett ekstremt tilfelle, men har hatt flere med bortimot samme resultat, bare at det var større jenter.

dette syns jeg var gøy å lese... og inspirerende..! Hva var de viktigste fettsyrene hun trengte for å fungere optimalt?? Er det veldig individuelt eller er det er litt sånn generelt??

Skrevet (endret)

Det går mest generelt ja, men kommer også an på hvilke matvarer man baserer seg på. Hun fikk 2 ss selolje (omega 3), og 1 ss olivenolje daglig. Hun spiste ca 35 gram fett på dietten :)

Endret av X-life
Skrevet
Det går mest generelt ja, men kommer også an på hvilke matvarer man baserer seg på. Hun fikk 2 ss selolje (omega 3), og 1 ss olivenolje daglig. Hun spiste ca 35 gram fett på dietten :)

takk for svar:)

begynnte i dag.. lyst å gå ned 3 kilo til 17.mai!

Gjest Bolledeig
Skrevet

Høres ut som en avart av PSMF dette?

Skrevet

Ja det var en proteinrik lavkaloridiett, eller psmf om du vil. Det hender jeg lar kunder kickstarte dietten i en uke eller to på den måten.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...