Gjest B Skrevet 23. april 2008 #1 Del Skrevet 23. april 2008 Er det noen som har tips til filmer jeg kan se sammen med min 13 åring? Vi har allerede sett Ace Ventura og Masken, og begge falt i smak. Har dere noen forslag til filmer i samme sjanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. april 2008 #2 Del Skrevet 23. april 2008 50 first dates :juhu: med drew barrymore og adam sandler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. april 2008 #3 Del Skrevet 23. april 2008 50 first dates :juhu: med drew barrymore og adam sandler! men dette er nok en litt annen sjanger, men kjempebra! Det er en komedie. men ikke så overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Del Skrevet 24. april 2008 Hva med Independence Day? Eller nei, ikke samme sjanger... Men tror en 13-åring kan like den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest B Skrevet 24. april 2008 #5 Del Skrevet 24. april 2008 Tusen takk for flotte tips! Det trenger selvsagt ikke være komedie, bare det passer for alderen. Jeg synes det er vanskelig å finne filmer som er passende for en som er så ung. Jeg husker selv at jeg i 13-14 års alderen startet med å se litt for voldsomme filmer, det gikk mye i grøssere i den perioden, noe jeg egentlig ikke helt taklet. Målet var å finne filmer som barnet mitt vil like, og som passer for alderen, uten at det blir for barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #6 Del Skrevet 25. april 2008 Spiderman filmane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå