Gå til innhold

Bursdagsgave til svigermor

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg var i 50-års lag i helgen og kan jo nevne noen av gavene hun fikk:

Røros-pledd link

Samsonite trillekoffert (liten til små/korte turer)

Stor dekorativ blomstervase

Gavekort på SPA

Sjal

Toalettmappe med noe velvære produkter

WOW! Likte denne lista :)

Går jo an å dobbeltsjekke med svigerfar og før man kjøper noe :)

Alice, det jeg vet er vel at de er mye på hytta, en del ute på tur, at de er glad i vin, at hun har veldig mye produkter fra Vita på badet sitt og at de skal til Italia i sommer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg "holder" min svigermor med badesalt og badeolje. Greie forbruksvarer som hun setter pris på.

Ved en større anledning fikk hun et smykke. Det var vanskelig å velge ut, så vi tok oss god tid og sørget for å ha byttelapp.

Skrevet
WOW! Likte denne lista :)

Går jo an å dobbeltsjekke med svigerfar og før man kjøper noe :)

Alice, det jeg vet er vel at de er mye på hytta, en del ute på tur, at de er glad i vin, at hun har veldig mye produkter fra Vita på badet sitt og at de skal til Italia i sommer :)

Hvis de er glad i hytteliv, vil jeg si at den lista var flott. Særlig pledd. En annen ting kan være gode termokopper som holder varmen lenge.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Her er planen:

Kjærsten ringer til sin far i dag og hører om de har kofferter. De skal jo til Italia i sommer så en fin trillekoffert hadde vært en genial gave hvis de ikke har det!

Ellers så må jeg si at jeg har sett på dette Røros-teppet, og har utrolig lyst til å kjøpe det + et par termokrus til hytta. Hvor mye koster et sånt tro?

Lista di var genial, Bare Bea :klem:

Skrevet

røros-pleddene er dessverre ganske dyre. De har flere str så de varierer litt i pris, på husfliden koster de ca 1150,-, men det finnes både billigere og dyrere varianter.. Har sett noen av de minste til rundt 700. Og det hender de har salg på de, kanskje nå på våren?.

De selges også på norway designs.

Så bra du likte lista :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

hm, ok. men det blir ikke for dyr gave synes jeg. eneste er at da får jeg ikke kjøpt med masse mer i tillegg. :) (krus,lys ++)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...