Lille Lea Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Jeg har tatt solarium 6-7 ganger i 1 mnd nå, og ligger i 40 min og ser så vidt at jeg får farge. Kan man smøre seg inn med babyolje e.l for å se noe raskere resultat, eller må jeg bare øke tiden? -Lea
Wildy Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 40 minutter? Det er lenge! Bruk skikkelig beskyttelseskrem som tar vare på huden din!
Gjest Shayla Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hvis du ligger i 40 min 6-7 ganger i mnd og du ikke ser noe farge. Er det enten kroppen din som ikke blir brun, ellers så er det solraiums sengene dårlige. Ikke glem å pass på huden din. Hvis du absolutt skal bli brun, ta heller en spray tan.
IloveNY Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 IKKE BRUK BABYOLJE! Er du gal dame, du kommer til å se ut som en sviske i en alder av 40 år! Prøv å skifte solstudio, og du kan jo heller ta 15-20 minutter i et solarium med nye rør.
Miel Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 40 min?! Jøss. Der jeg tar sol har de en sperre på 30 minutter...
iskrem Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 ^^Her også. Vil si som mange andre, bytt solstudio du, høres ikke normalt ut å ikke se forskjell etter så mye soling.
Betsy Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg får synlig farge etter 15 min i solarium selv om det ikke er helt nye rør i solsenga, og jeg blir ikke fort brun. Ville tro det er noe galt med solsenga du bruker.
Bokormen Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hihi jeg ble solbrent etter 11 min 30 sek på søndag ...men så er blir jeg lett brent og! 40 min i solarium uten effekt? Må være noe galt med rørene ellernoe da ja...
Nienna83 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Beste måten å få farge på er å ta 15-20 min annenhver dag til du har nådd riktig farge. Deretter 1-2 ganger i uka for å bevare fargen. Men det er selvfølgelig ikke bra for huden din! Tiden varierer hvor vant man er til sol, lite til å begynne med og så øke gradvis. Men det er aldri anbefalt mer enn 30 min. Bytt solstudio, er utrolig stor forskjell på de ulike stedene og kvaliteten på rørene.
Lille Lea Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Var det jeg tenkte på jeg også.. Må være de rørene! Er det DERFOR det er så billig altså! Hehehe:) Tenkte jeg bare var heldig å komme borti de sengene jeg! Luringer. Merkelig.. Jeg får vurdere å bytte solstudio!
Betsy Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Var det jeg tenkte på jeg også.. Må være de rørene! Er det DERFOR det er så billig altså! Hehehe:) Tenkte jeg bare var heldig å komme borti de sengene jeg! Luringer. Merkelig.. Jeg får vurdere å bytte solstudio! Ta for all del ikke førti minutter i et annet solstudio da! Ville nok prøvd meg med et kvarter første gangen!
Lille Lea Skrevet 23. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 23. april 2008 Hehehe! Nei har ikke tenkt til det da! Får begynne med 20.. Men syns det er rart, er jo alltid opptatt på det solstudio, så er tydeligvis endel som soler seg der! Kanksje det er huden min
Nienna83 Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Hehehe! Nei har ikke tenkt til det da! Får begynne med 20.. Men syns det er rart, er jo alltid opptatt på det solstudio, så er tydeligvis endel som soler seg der! Kanksje det er huden min Kanskje alle som soler seg der lurer på akkurat det samme som deg Er dem hvite alle sammen? :gjeiper:
Carebear1 Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Kanksje det er huden min Jeg har tatt sol mange ulike steder, blant annet ved to "kjente" kjeder. Jeg ble rett og slett ikke brun av solarium, enda jeg lett blir brun av vanlig sol. Prøvde til slutt 30 minutter flere ganger, men det hadde ingen effekt. Så det kan faktisk være det er huden din
Nienna83 Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Jeg har også vanskelig for å få farge. Avhenger helt av hvilket sted jeg går på. Tilogmed de fleste "kjente" steder gir meg ikkeno. Men har heldigvis funnet et sted som gir meg langvarig farge. Så det er VELDIG avhengig av hvor man går og kvaliteten på rørene der, samt hvor ofte de skiftes ut.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #16 Skrevet 24. april 2008 ja men tror nok at en fuktighetskrem er en god ide! jeg blir ikke brun hvis huden min er tørr..
laperla Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 Jeg pleier å ta sol på Super sun. De er nøye med å bytte rør, også er sengene nye... Også er det ordentlig ventilasjon. Merker stor forskjell på en soltime der, enn ved andre steder som er rimeligere. Etter min mening er det verdt å betale mer for. Dessuten blir jeg ikke rød i disse sengene, noe jeg blir i de "billige" sengene. Min favoritt er den Domen (trøkkleif?) som en står i. Tar 10 min der, også blir får en så fin og ikke minst gjevn farge.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Jeg pleier å ta sol på Super sun. De er nøye med å bytte rør, også er sengene nye... Også er det ordentlig ventilasjon. Merker stor forskjell på en soltime der, enn ved andre steder som er rimeligere. Etter min mening er det verdt å betale mer for. Dessuten blir jeg ikke rød i disse sengene, noe jeg blir i de "billige" sengene. Min favoritt er den Domen (trøkkleif?) som en står i. Tar 10 min der, også blir får en så fin og ikke minst gjevn farge. http://www.pd.no/lokale_nyheter/article2846092.ece
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 24. april 2008 Haha, nei har ikke studert dem så nøye for å være ærlig;) Men da smører jeg meg med fuktighetskrem, har mye tør hud selv! Også bruker jeg heller litt mer kroner på ett annet sted, å ser om det fungerer bedre! Super sun, den hørtes jo bare farlig ut:P Men likte tanken på å ligge der i 5-10 min..
royaltrux Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 (endret) Og det hjelper veldig mye å passe du har smurt deg godt inn på forhand med solkrem egnet for solarium...se her: http://www.solkremer.no Endret 24. april 2008 av royaltrux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå