Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 La oss si du hadde en datter over 16 (vier sier 16 her). En fremmed mann sier til deg "du, jeg synes datra di er heit". Hvordan hadde du reagert? Har alderen til mannen noe å si? Hva om han var 20? Hva om han var 40? Samma spørsmål, men nå er datra di 18. Hvordan hadde du reagert?
NovaFlare Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg har ingen barn, men hadde nok ikke tatt det som et kompliment, nei. Hadde kanskje svart at "det er mora di også".. Endret 23. april 2008 av Helen
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #3 Skrevet 23. april 2008 Hva er nå dette for et spørsmål??? Hvis noen sier noe sånt til en mor, er han enten full eller mentalt tilbakestående. Og jeg hadde slevfølgelig takket for komplimentet, samt gitt han adressen og telefonnummeret vårt.
Gjest Pax Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 Det har mamma fått høre rett som det er gjennom årene. ( :klø: ) Hun har bare svart: Takk, jeg er flink til å produsere pene barn.
Nabodama Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes det er ufint å si til en mor at "datra hennes er heit" uansett alderen på datteren, jeg da. Og spesielt av en fremmed mann. Hvor er folkeskikken da? Å si at datteren er pen eller flott er helt ok, det er jo en kompliment, men at datteren er heit???
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg synes det er ufint å si til en mor at "datra hennes er heit" uansett alderen på datteren, jeg da. Og spesielt av en fremmed mann. Hvor er folkeskikken da? Å si at datteren er pen eller flott er helt ok, det er jo en kompliment, men at datteren er heit??? Omtrent som å si at "jeg vil pule datra di" Omtrentlig forløp hjemme hos mine foreldre ville vel vært; mamma forteller det til pappa. Pappa henter hagla
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Jeg hadde høflig bedd han dra til helvete.
Gjest TS Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 (endret) Hva er nå dette for et spørsmål??? Hvis noen sier noe sånt til en mor, er han enten full eller mentalt tilbakestående. Og jeg hadde slevfølgelig takket for komplimentet, samt gitt han adressen og telefonnummeret vårt. Det var et spørsmål av en som hadde lite å gjøre sent på natta. Endret 23. april 2008 av Helen
Helen Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå