Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min var på kurs i dag, og de skulle avslutte dagen med konsert og middag i kveld.

Han visste ikke om han skulle gå. Jeg sa at jeg kunne godt kjøre ham dersom han ville drikke. Han går sjeldent ut, og jeg unner ham å kose seg.

Han sa at han skulle komme hjem 22.30, da det sluttet. 23.15 ringer jeg for å spør om jeg skal hente. Han har da dratt med de tilreisende og "sitter på et hotell i sentrum en eller annen plass" sier han.

Han sier at han kommer om en halv time, mens de i bakrunnen brøler "en time, en time". Hører tydelig at mange av de andre er drit fulle. Han sier bare det de sier: "kommer om en time", og at han har det kjekt. Fint det, tenker jeg!

Etter en time og han ikke kommer, så kjenner jeg at jeg er trett og vil legge meg. Jeg ringer for å spør om han har nøkkel til å komme seg inn, men røret blir bare lagt på!

Jeg ringer opp igjen.. det ringer noen ganger, og så avbrutt av opptattsignal.

Er ikke det at han legger på da???

Jeg skjønner ingen ting, og er så forbanna.

Har lyst til å skrive melding, "at jeg ser han legger på, og til hans info så stikker jeg ut også, så nå er hans kjære datter alene hjemme." (Vi har ei eldre datter på 11 år, som han ikke vil gå ifra på dagtid engang.....)

Men det hørtes litt psykopatisk ut, og dessuten vil jeg ikke gi dem noe å le av. ( f.eks: kjerringa er sint..)

Men jeg er så FORBANNA!!!

Hva hadde dere gjort? Gått og lagt dere? Jeg vet ikke om jeg får sove engang nå. Synes det var så stygt gjort av ham. Kunne han ikke bare svart, så kunne jeg lagt meg rolig.

Jeg har en baby her også som må ammes om natta, og må tidlig opp i morgen. Dette var dårlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har lyst til å skrive melding, "at jeg ser han legger på, og til hans info så stikker jeg ut også, så nå er hans kjære datter alene hjemme." (Vi har ei eldre datter på 11 år, som han ikke vil gå ifra på dagtid engang.....)

Jeg har en baby her også som må ammes om natta, og må tidlig opp i morgen. Dette var dårlig!

Så babyen er det greit å forlate???

Dette må være et tulleinnlegg. Eller så er du vel så sint at du ikke tenker klart. Eller så glemte du at du hadde en baby da du skrev det første. Eller så orker han vel ikke å komme hjem til deg når han vet du er sint. Er vel mye morsommere å drikke seg full sammen med kolleger enn å komme hjem til sinna kone og baby som våkner i et sett.

Skrevet

Ja, dette var dårlig, men hev deg over det - iallefall til han kommer hjem og blir edru.

Send en medling hvor du skriver at du kun lurte på om han hadde nøkkel så han kommer inn, for du orker ikke å sitte våken utover natta og vente på ham.

Men det er klart du ikke får sove nå, du er for adrenalinforbanna. Sitt oppe og surr rundt på nettet, elelr rydd i huset til du blir trøtt nok til å svoe.

Men send den meldingen, for da kan de iallefall ikke latterliggjøre deg mer. Kan godt være det er andre som tok fra ham telefonen og la på da du ringte. Når du sender sms, så skal vel den leses opp for alle, sånn at alle får høre hva den gærne kjerringa skriver - og da tar du innersvingen på dem.

Skrevet

Han vet vel at du skal opp i morgen tidlig, så jeg hadde bare gått og lagt meg.. bare ro deg ned først. Unn mannen din en tur på byen med venner. Jeg hadde blitt irritert jeg også når han ikke holder avtalen og attpåtil legger på når du ringer. Men ta det i morgen når han får snakket ut han også. Men for guds skyld, forlat ikke unga nå bare for å hevne deg på han. Han har sikkert misforstått deg litt når du sa at du ville at han skulle bli med de andre ut og kose seg. Ta det opp med han på en rolig måte når han har fått ut rusen ;)

Skrevet

Han har null respekt for deg.Bruk energien din på de to kjære du har hjemme,for han er rett og slett ikke bra for deg.

Snakker av erfaring.Jeg blir så irritert av å høre slik,og føler med deg.

Skrevet
Så babyen er det greit å forlate???

Dette må være et tulleinnlegg. Eller så er du vel så sint at du ikke tenker klart. Eller så glemte du at du hadde en baby da du skrev det første. Eller så orker han vel ikke å komme hjem til deg når han vet du er sint. Er vel mye morsommere å drikke seg full sammen med kolleger enn å komme hjem til sinna kone og baby som våkner i et sett.

Nei, jeg mente jo at jeg tok babyen med meg liksom... ;) (Så var hu på 11 og en større her) Ville bare skremme. Var så forbanna!

Ja, dette var dårlig, men hev deg over det - iallefall til han kommer hjem og blir edru.

Send en medling hvor du skriver at du kun lurte på om han hadde nøkkel så han kommer inn, for du orker ikke å sitte våken utover natta og vente på ham.

Men det er klart du ikke får sove nå, du er for adrenalinforbanna. Sitt oppe og surr rundt på nettet, elelr rydd i huset til du blir trøtt nok til å svoe.

Men send den meldingen, for da kan de iallefall ikke latterliggjøre deg mer. Kan godt være det er andre som tok fra ham telefonen og la på da du ringte. Når du sender sms, så skal vel den leses opp for alle, sånn at alle får høre hva den gærne kjerringa skriver - og da tar du innersvingen på dem.

Takk for godt råd! Jeg sendte en koselig melding her nå: "Jeg lurte bare på om du hadde nøkkel til å komme inn, for jeg var trett og går nå og legger meg"

Det gikk bare 2 sekunder, så svarte han "Nei"

Det var alt som sto, ingen ting mer.

Har ikke skrevet noe tilbake, og tror jeg går og legger meg nå. Har egentlig en vond, vond følelse. Han virket lett påvirkelig, håper bare ikke han blir påvirket til noe dumt.

Skrevet
Takk for godt råd! Jeg sendte en koselig melding her nå: "Jeg lurte bare på om du hadde nøkkel til å komme inn, for jeg var trett og går nå og legger meg"

Det gikk bare 2 sekunder, så svarte han "Nei"

Det var alt som sto, ingen ting mer.

Har ikke skrevet noe tilbake, og tror jeg går og legger meg nå. Har egentlig en vond, vond følelse. Han virket lett påvirkelig, håper bare ikke han blir påvirket til noe dumt.

Ok, da sender du en til, og spør om hvordan dere løser det med nøkkel, for du kan ikke ligge for ulåst dør. (hvis du kan ligge for ulåst dør, så dropper du å sende en ny melding).

Jeg føler veldig med deg, og håper du klarer å stålsette deg til å ta oppgjøret i morgen. Oppførselen hans er helt uakseptabel, men det svir mye mer hvis du tar det når han blir edru.

Og spør han for all del i morgen hvordan han ville følt det hvis situasjonen var omvendt - at det var du som var ute på den måten.

Har dere gjesterom, så legg degt der i natt, for du kommer tilø å ha lyst til å kverke ham for hver lyd han lager (hvis han kommer hjem da).

Har opplevd akkurat det samme selv.

Skrevet

Nå låser jeg, så får jeg se om jeg gidder eller klarer å våkne til å åpne. (Eller hører telefonen) ;)

Skrevet

Det ser ikke ut som han kommer hjem i det hele tatt. Han skal jo på kurs igjen i morgen tidlig kl. 08.

Kan jeg sende melding: "Da lar jeg bare døren være åpen" Han kommer (kanskje) til å få helt noya. :)

Skrevet
Det ser ikke ut som han kommer hjem i det hele tatt. Han skal jo på kurs igjen i morgen tidlig kl. 08.

Kan jeg sende melding: "Da lar jeg bare døren være åpen" Han kommer (kanskje) til å få helt noya. :)

Vanskelig dette her.

Hvis du får sove uten å låse døren så er jo det greit, hvis ikke - så er det en tom trussel som vil virke mot sin hensikt.

Kan du ikke sende en sms og spørre om han kommer hjem i natt?

Skrevet

Jeg hadde slått av telefonen og låst døra!!

Skrevet

Å herregud vet så altfor godt hvordan du har det!

Kjæresten min skulle komme hjem etter byen ,men dro på nash og svarte meg ikke. Det klikka helt for meg og jeg fikk ikke roet meg ned.

Så jeg pakket noen saken å dro til ei venninne uten å svare tlf på 2 dager til han ble skikklig bekymret. DET fikk han til å tenke. Har du mistet respekten har du mistet ALT!

Virker ikke som han har så mye av det ikveld!!

Jeg hadde HELT klart IKKE latt han slippe unna. Det der gjør man bare ikke..

Uansett om man er full eller ikke.. Noen ganger må man gjøre ting til menn for å få dem til å skjønne;) Går noen ganger inn det ene øret og ut det andre.

Litt vansklig situasjon med unge på fanget.

Jeg tror jeg hadde bedt han sove på sofaen den natta, og gjort det litt vansklig for han de 2 neste dagene.

Du må virkelig jobbe litt for å få respekten tilbake...Lykke til

Skrevet

ENIG!!!

Skrevet

For ALL del ikke send han fler melding. Og hvertfall ingen hyggelige.. Slå av tlf å legg deg. Be han sove ett annet sted inatt,,

Skrevet

Ro dere nå ned i rådene deres her da. Dette er snakk om to voksne mennesker som har barn sammen, ikke to fjortisser.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)

Legg deg ned å få søvn.

Mannen din er ute med kompiser han ikke har sett på lenge! Han er sikkert full, men hva gjør det så lenge han ikke gjør noe galt?

Røret ble lagt på, men det betyr ikke all verden!

Du reagerer fordi dette ikke er likt din mann å gjøre!

Netopp!!!Og hva sier det deg???

Hva det sier deg er en grei, men vet du hva det sier meg???

Mannen din har vært ute, hatt det gøy, blitt med gml. kompiser, hatt det fint med dem og snakket/sunget "shiiit"

Så bra:)

Det er sunt med forandring i hverdagen for alle - JA, for deg også trådstarter:)

--- EDIT. Legger til dette NÅ!

Hvorfor det?

Har du selv aldri gjort noe lignende?

Mener du da at din kjære burde ha slått av telefonen og låst døra!! ?

Bruke sunn fornuft er også en god ide :idesmil:

Endret av Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Ok, da sender du en til, og spør om hvordan dere løser det med nøkkel, for du kan ikke ligge for ulåst dør. (hvis du kan ligge for ulåst dør, så dropper du å sende en ny melding).

Jeg føler veldig med deg, og håper du klarer å stålsette deg til å ta oppgjøret i morgen. Oppførselen hans er helt uakseptabel, men det svir mye mer hvis du tar det når han blir edru.

Og spør han for all del i morgen hvordan han ville følt det hvis situasjonen var omvendt - at det var du som var ute på den måten.

Har dere gjesterom, så legg degt der i natt, for du kommer tilø å ha lyst til å kverke ham for hver lyd han lager (hvis han kommer hjem da).

Har opplevd akkurat det samme selv.

Skrev akkurat et langt innlegg, men det ble sletta.

Ville bare si tusen takk for at du klarte å roe meg i begynnelsen der, for sympati og gode råd.

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke sendte noe sint da. Jeg er typen som mister hodet.

Vi har ikke hatt det så supert i det siste, siden fødselen for noen mnd. siden.

Han er ingen festetype. Derfor er dette veldig ekkelt nå. :(

Men takk for støtten! Jeg får prøve å legge meg, og forhåpentligvis få noen timer, før han våkner engang mellom 5 og 7.

Vet ikke om han er verdt dette mer.

Det var helt utrolig at han bare la på røret. Som om han bare ville glemme meg, som om jeg var en dritt og ingenting. En plage! :gråte:

Skrevet
Skrev akkurat et langt innlegg, men det ble sletta.

Ville bare si tusen takk for at du klarte å roe meg i begynnelsen der, for sympati og gode råd.

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke sendte noe sint da. Jeg er typen som mister hodet.

Vi har ikke hatt det så supert i det siste, siden fødselen for noen mnd. siden.

Han er ingen festetype. Derfor er dette veldig ekkelt nå. :(

Men takk for støtten! Jeg får prøve å legge meg, og forhåpentligvis få noen timer, før han våkner engang mellom 5 og 7.

Vet ikke om han er verdt dette mer.

Det var helt utrolig at han bare la på røret. Som om han bare ville glemme meg, som om jeg var en dritt og ingenting. En plage! :gråte:

Fint jeg kunne være til hjelp, jeg har vært i samme situasjon selv. Men jeg handlet ikke sånn som jeg anbefalte deg å gjøre. :ler:

Dere må snakke om dette når han blir edru, for dette er ikke ok uansett hvilken grunn han har hatt.

Håper du får sove, hopper i seng jeg også. :)

Gjest Vimsevas
Skrevet

Oj dette ble jeg også nysgjerrig på.. Vanskelig situasjon!

Tror ikke jeg hadde sendt noen meldinger tilbake, å mast om den nøkkelen han forhåpentligvis ikke får bruk for uansett!

Du er sikkert helt i spinn av aggresjon nå, det kan jeg tenke meg..

Virker som han har litt mangel på respekt, ja. Men dette hender jo ofte når man blir litt for full! Og han har det sikkert artig med kompiser og tenker at det ordner seg med dere imorgen uansett!

Men om ting skal ordne seg "uansett" hver gang så misbrukes det ofte.. han burde vell få seg en liten 'lærepenge' for at det ikke skal skje igjen syns nå jeg:)

Syns det er utrolig dårlig gjort.. Skjønner deg godt!

Skrevet

Ser at trådstarter liksom har roet seg!

PØH... Det har hun ikke!

TS ta det med ro du!

Typen din har det bare fint han og om han "flørter" altså "snakker" med andre damer gjør da ingenting det vel.

Det gjør jo du også det når du er ute å treffer andre menn enten du vil eller ei!Du snakker jo med dem og er det en som ser rimelig bra ut så flørter du ekstra med han eller???? Du flørter, men der stopper det, slik er det sikkert med din mann også!

Det stoper med flørtingen slik du selv bruker å "stoppe" det .... :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...