Gjest Gjest_Ellas86_* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Heia, Kjæresten og jeg skal til Rhodos i juli. Vi skal ditt første gang, defor lurer jeg på om noen av dere har vart der før og kan fortelle litt om plassen.. f.eks hva er lurt å besøke, se? noe nytti man kan kjøpe som er biligere enn i Norge? mat? om det er dyrt, billig der? osv. =)=)=)
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #2 Skrevet 24. april 2008 Var der i fjor. Syntes Lindos var en fin by, kan gå opp til ruinene av et gammelt tempelridder fort med nydelig utsikt. Også kjempefin strand der. Fant en delicatessen med nydelig mat og gode kaker, men husker ikke navnet (litt vekk fra turistområdet, på vei til stranda om man går gjennom byen om jeg husker riktig...dere får garantert en koselig tur om dere går på leting, selv om dere ikke finner den:) Gamlebyen i Rhodos by var også verd et dagsbesøk. Kjøpte god olivenolje og honning der, men gikk ellers lite i butikker. Mat og drikke var rimelig, syntes maten var god. God ferie
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #3 Skrevet 25. april 2008 Det er et kjempefint badeland der som er moro for både store og små. Ligger ved Faliraki.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå