Lise_ Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjeder meg!! det er umulig å få sove nå, ogjeg holder på å bli gal!! Forslag?? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjeder meg!! det er umulig å få sove nå, ogjeg holder på å bli gal!! Forslag?? :klø: Ta med deg en utrolig kjedelig bok i sengen, en som er skikkelig tunglest. Da blir du nok søvnig....
absinthia Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 He-he.. angående kjedelige bøker så funker det faktisk godt! Boka Varmesentraler i veksthusgartneriene. Faginfo 9/995 hadde jeg stor glede av på midten av 90-tallet, jeg sovnet hver gang jeg åpnet den, uavhengig om det var på skola, hjemme med leksene eller andre steder.. jeg holdt meg rett og slett ikke våken lenge nok til å gå å legge meg, så snart jeg tok den frem. Absolutt å anbefale. Må ikke forveksles med bøkene som omhandler røropplegg og tekkemateriale i veksthusgartnerier, som fortonet seg som kriminalromaner i forhold. Ellers kan du satse på varm melk med kanel i, kanel virker beroligende. (Hm.. hvorfor kommer jeg ikke på å gjøre det selv?) Er absolutt "pyton" å ikke få sove!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå