Gå til innhold

Mascara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til både de som skal gifte seg og som har gifta seg.

Hvilke erfaringer har dere?

Blir som regel litt tårer i ett bryllup.. Blir ihvertfall det i mitt kjenner jeg meg rett :gråte:

Er det best med vanlig mascara som man lettere kan tørke bort?

Eller vannfast (som som regel renner litt hvis man gråter mye)

Eller bare sette på punktvipper??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Diorshow sin vannfaste liker jeg veldig godt! Anbefales :jepp:

Gjest *englefjes*
Skrevet

Clarins har en mascara man kan bruke utenpå sin vanlige mascara, med det resultat at den blir vannfast.

På den måten kan du bruke den mascaraen du pleier å bruke samtidig som du slipper mascara under øynene.

Denne kan du også brukse som en primer under din vanlige mascara.

Den er forresten blank.

Skrevet

Jeg bruker kanebo 38 degrees. Der løsner maskaraen med vann som er over 38 grader. Nå har jeg ikke grått så mye med den, så jeg vet ikke hvordan den reagerer på varme tårer, men merket den løsnet i et oppvarmet badebasseng en gang. Men det er bare fibre som løsner, den renner ikke. så det er bare å børste vekk :)

Du bør IKKE bruke vanlig maskara, ihvertfall! Skal du til salong å bli sminket, så har nok sikkert de god erfaring med hvaslags maskaraer som passer.

Gjest Wildcat
Skrevet (endret)

Jeg er en trofast tilhenger av kanebos 38 degrees, og synes den er super til vanlig bruk, trening etc siden den sitter godt. Men jeg kommer nok ikke til å satse på den i mitt eget bryllup, rett og slett fordi den sitter dårlig når tårene flommer ;) Som Jade skriver så renner den ikke, men løsner i "flak" (ser nesten ut som om vippene detter av). Greit nok å fjerne det som er løsner, men det sitter ofte igjen en del mascara på vippene etterpå, og det gjør at det er vanskelig å fikse opp øyensminken igjen. Vanlig mascara kan man til en viss grad "male over" med ny mascara etter en gråtetokt, men med 38 degrees blir det veldig klumpete og ikke særlig pent.

Gå for en vannfast! :)

Edit: Trykkleif

Endret av Wildcat
Skrevet (endret)

Jeg ville satt på vippeextensions :) Naturlig og pent, og så holder de ut bryllupsreisen også ;)

Endret av Ce'Nedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...