Mona32 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er på utkikk etter en sang som elevene mine i 4. klasse kan framføre på skoleavslutningen. Er ikke ute etter en typisk barnesang, men en sang som er fengende, morsom, fin ... kom med forslag hvis dere har noen. Alle forslag mottas med takk Ligger teksten på nettet så er det også veldig fint
Meaty Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Hva med noe av Øystein Sunde? Sangene hans er jo morsomme i hvert fall
Mona32 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. april 2008 Ja, det hadde vært noe... Bare de får tunga til å slå fort nok...
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #4 Skrevet 24. april 2008 (endret) Hvis dine ører henger ned, kan du ta dem og vifte med, kan du binde dem ganske lett, kan du knytte dem i en rosett, kan du ta dem på ryggen og bære som en liten soldat med geværet, hvis dine ører henger ned. . Endret 29. april 2008 av Skya
Mona32 Skrevet 24. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. april 2008 (endret) Hvis dine ører henger ned, kan du ta dem og vifte med, kan du binde dem ganske lett, kan du knytte dem i en rosett, kan du ta dem på ryggen og bære som en liten soldat med geværet, hvis dine ører henger ned. Takk skal du ha! :D Endret 29. april 2008 av Skya
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 (endret) Hva med Hjalmar av Trond Viggo Torgersen? Hjalmar Hjalmar gikk på skolen i fjerde Rocka som Elton John, trodde han Hjalmar han lot leksene være Synes selv han låt som en engelskmann Når han sang, ropte han Endret 29. april 2008 av Skya
Gjest Skya Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Mona32 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. april 2008 Hva med Hjalmar av Trond Viggo Torgersen? Hjalmar Hjalmar gikk på skolen i fjerde Rocka som Elton John, trodde han Hjalmar han lot leksene være Synes selv han låt som en engelskmann Når han sang, ropte han Ja, den synes ihvertfall jeg er knallartig!!! :D Er det noen som vet om det er mulig å få tak i teksten på en eller annen måte??? Forresten, er det noen som har peiling på hvorfor tråden ble ryddet???
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jeg som foreslo Hjalmar sangen, hele sangen lå der.... Vet ikke hvorfor den ble ryddet... snålt Søk på google Hjalmar tekst Trond Viggo så finner du den.
Gjest Gjest Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Jeg som foreslo Hjalmar sangen, hele sangen lå der.... Vet ikke hvorfor den ble ryddet... snålt Søk på google Hjalmar tekst Trond Viggo så finner du den. Det er ikke lov å legge ut hele sangtekster, derfor ble tråden ryddet. Men det er lov å legge ut lenker til nettsteder som har hele sangteksten. Jeg vil anbefale en sang som heter "Tango Bacalao". Har hørt en fjerdeklasse synge den. Elevene elsket å synge den, og den ble straks mange foreldres favoritt etter skolekonserten. Men jeg aner ikke hvor man kan finne den, dessverre. Kanskje noen andre vet?
*Enigma* Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Teksten til Hjalmar finner du her. Når det gjelder å få tak i sangtekster så er google din venn. Skriv "<tittelen på sangen> + lyrics" i søkefeltet og du finner teksten til de fleste sanger. Her finner du en del av tekstene til Øystein Sunde.
Mona32 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2008 Forresten, har kommet på en utrolig fiiin og rørende sang: "Puff, den lille drage". Blir helt rørt bare jeg tenker på den.... :gråte: Takk for svar!
Mona32 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 Her finner dere teksten til "Puff, den lille drage". Se for dere mange søte små synge den...
Gjest antigartner Skrevet 2. mai 2008 #14 Skrevet 2. mai 2008 Hva med noen gamle Knutsen & Ludvigsen-sanger? Grevling i taket eller Dum og deilig er jo ganske artige. (Det mååå ikke være Hallo hallo, for å si det slik...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå