Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bestille varer fra lookfantastic nå, og får opp at jeg er en slik god kunde at jeg får en voucher på 10£... Er det noen som har fått det samme som meg? Er skeptisk til alt som "er for godt til å være sant"... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er spesielt det som jeg har understreket som jeg er skeptisk til:

Thank You...

Sign up to claim your rewards!

Complete the 3 easy steps below to get your £10 Cash Back Voucher if you sign up for all the Cash Back Rewards of Shopper Discounts & Rewards, the premier online savings service FREE for the next 30 days and only £8 per month thereafter.

Skrevet (endret)
Det er spesielt det som jeg har understreket som jeg er skeptisk til:

Thank You...

Sign up to claim your rewards!

Complete the 3 easy steps below to get your £10 Cash Back Voucher if you sign up for all the Cash Back Rewards of Shopper Discounts & Rewards, the premier online savings service FREE for the next 30 days and only £8 per month thereafter.

Jeg fikk opp noe lignende forrige gang jeg bestilte derfra. Er også veldig skeptisk til sånne ting som er "for gode til å være sanne".. Pleier å tenke som så at de som kommer med sånne tilbud ikke ville gjort det hvis de ikke hadde tjent på det - dvs jeg taper på det.

Er spesielt skeptisk til tilbud jeg ikke helt skjønner hva går ut på, og at jeg i tillegg skal oppgi kortnummer. Så jeg bare ignorerte tilbudet og betalte det det kostet :)

Endret av Anemsi
Skrevet
Jeg fikk opp noe lignende forrige gang jeg bestilte derfra. Er også veldig skeptisk til sånne ting som er "for gode til å være sanne".. Pleier å tenke som så at de som kommer med sånne tilbud ikke ville gjort det hvis de ikke hadde tjent på det - dvs jeg taper på det.

Er spesielt skeptisk til tilbud jeg ikke helt skjønner hva går ut på, og at jeg i tillegg skal oppgi kortnummer. Så jeg bare ignorerte tilbudet og betalte det det kostet :)

Ja, tenkte det samme når jeg så det, men fant ut at jeg skulle lufte det her inne for kanskje det kunne være noe bra... :) Skal ignorere det jeg og.

Skrevet

Skeptisk ble jeg også, men falt for fristelsen til å gå videre og fylle ut navn etc bare for å få beskjed om at jeg ikke kunne registreres pga. at jeg var fra Norge :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...