Mona32 Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Skulle bestille varer fra lookfantastic nå, og får opp at jeg er en slik god kunde at jeg får en voucher på 10£... Er det noen som har fått det samme som meg? Er skeptisk til alt som "er for godt til å være sant"...
Mona32 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2008 Det er spesielt det som jeg har understreket som jeg er skeptisk til: Thank You... Sign up to claim your rewards! Complete the 3 easy steps below to get your £10 Cash Back Voucher if you sign up for all the Cash Back Rewards of Shopper Discounts & Rewards, the premier online savings service FREE for the next 30 days and only £8 per month thereafter.
Essie_ Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 (endret) Det er spesielt det som jeg har understreket som jeg er skeptisk til: Thank You... Sign up to claim your rewards! Complete the 3 easy steps below to get your £10 Cash Back Voucher if you sign up for all the Cash Back Rewards of Shopper Discounts & Rewards, the premier online savings service FREE for the next 30 days and only £8 per month thereafter. Jeg fikk opp noe lignende forrige gang jeg bestilte derfra. Er også veldig skeptisk til sånne ting som er "for gode til å være sanne".. Pleier å tenke som så at de som kommer med sånne tilbud ikke ville gjort det hvis de ikke hadde tjent på det - dvs jeg taper på det. Er spesielt skeptisk til tilbud jeg ikke helt skjønner hva går ut på, og at jeg i tillegg skal oppgi kortnummer. Så jeg bare ignorerte tilbudet og betalte det det kostet Endret 22. april 2008 av Anemsi
Mona32 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg fikk opp noe lignende forrige gang jeg bestilte derfra. Er også veldig skeptisk til sånne ting som er "for gode til å være sanne".. Pleier å tenke som så at de som kommer med sånne tilbud ikke ville gjort det hvis de ikke hadde tjent på det - dvs jeg taper på det. Er spesielt skeptisk til tilbud jeg ikke helt skjønner hva går ut på, og at jeg i tillegg skal oppgi kortnummer. Så jeg bare ignorerte tilbudet og betalte det det kostet Ja, tenkte det samme når jeg så det, men fant ut at jeg skulle lufte det her inne for kanskje det kunne være noe bra... Skal ignorere det jeg og.
Aeriana Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Skeptisk ble jeg også, men falt for fristelsen til å gå videre og fylle ut navn etc bare for å få beskjed om at jeg ikke kunne registreres pga. at jeg var fra Norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå