Gå til innhold

Butikk med kule babyklær i Oslo

Rosalie

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter butikk som selger kule babyklær i Oslo. Jeg mener å huske at det ligger en på Grünerløkka et sted, som bl.a. selger bodyer med rockeband-trykk. Men husker ikke hvor. Slike ting er jeg ute etter. Lille frøken fryd har nemlig utrolig mye rosa blonder - nå skal tante gjøre henne litt tøffere. :sjarmor: Altså - interessert i alle babybutikker med annerledese og tøffe klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beundringsverdig tiltak.

Det ligger en butikk som heter Rakkerungene nesten nederst i Ullevålsveien. Det er mulig du kan fine noe annet enn rosa, lilla og rødt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved krysset Ullevålsveien / Waldemar Thranesgate ligger det en helt fantastisk barnebutikk. Der er det masse fargerike klær med tøffe trykk til barn. Oppdaget den da jeg så en body med Clint Eastwood-portrett på. Kjøpte en liten genser med en brystkasse på til en legesønn der. Ligger mellom Røtter og en blomsterbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Angel´s Speed Equipment i Rathkes gate på Grünerløkka finner du bl.a. band-t-skjorter fra str 6 mnd og oppover.

Ellers har de mye stilig i knæsje farger på Liten og Tøff i Markveien (også Grünerløkka), og jeg mener de har litt rampisbarnetøy på D´Lirium (litt lenger nede i Markveien fra Liten og Tøff.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...