Rosalie Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er på jakt etter butikk som selger kule babyklær i Oslo. Jeg mener å huske at det ligger en på Grünerløkka et sted, som bl.a. selger bodyer med rockeband-trykk. Men husker ikke hvor. Slike ting er jeg ute etter. Lille frøken fryd har nemlig utrolig mye rosa blonder - nå skal tante gjøre henne litt tøffere. Altså - interessert i alle babybutikker med annerledese og tøffe klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 Beundringsverdig tiltak. Det ligger en butikk som heter Rakkerungene nesten nederst i Ullevålsveien. Det er mulig du kan fine noe annet enn rosa, lilla og rødt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 22. april 2008 #3 Del Skrevet 22. april 2008 Ved krysset Ullevålsveien / Waldemar Thranesgate ligger det en helt fantastisk barnebutikk. Der er det masse fargerike klær med tøffe trykk til barn. Oppdaget den da jeg så en body med Clint Eastwood-portrett på. Kjøpte en liten genser med en brystkasse på til en legesønn der. Ligger mellom Røtter og en blomsterbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg fant, jeg fant! (eller - ei venninne fant for meg... ) Kool Kidz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 23. april 2008 #5 Del Skrevet 23. april 2008 På Angel´s Speed Equipment i Rathkes gate på Grünerløkka finner du bl.a. band-t-skjorter fra str 6 mnd og oppover. Ellers har de mye stilig i knæsje farger på Liten og Tøff i Markveien (også Grünerløkka), og jeg mener de har litt rampisbarnetøy på D´Lirium (litt lenger nede i Markveien fra Liten og Tøff.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 23. april 2008 Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå