Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha! Jeg må bare le. Det er ikke hver dag jeg og samboeren bestiller pizza, men her om dagen hadde jeg vært på sykehuset, og samboeren min syntes det passet seg. Vi bestilte fra peppes Pizza, og den kom veldig raskt, vi var kjempefornøyde. Jeg er ikke så glad i pizzaer med veldig mye kjøtt på så jeg bestiller som regel noe med litt grønt på så jeg valgte den med cherrytomat, mozarella, parmaskinke og ruccola. Pizzaen jeg fikk levert hadde ikke bare svært lite cherrytomater og parmaskinke, men de hadde glemt ruccolaen. det var litt av et trist syn.

Jeg sendte mail til peppes og sa ifra, og til min overaskelse så fikk jeg en gratis pizza tilbake som plaster på såret.

En uke etterpå, idag, så skjedde det komiske. Vi prøvde oss igjen. Denne gangen med en egenkomponert pizza, med ruccola denne gangen også selvfølgelig, det er jo så godt på pizza. Men tror du ikke de hadde glemt ruccolaen denne gangen også! Ikke nok med det, men jeg hadde søren meg fått masse koriander istedenfor!

Er det så liten kunnskap på kjøkkenet på Peppes at de ikke vet forskjellen på ruccola og korriander, eller var de tomme for ruccola så tidlig på dagen? og er det virkelig så vanskelig å få skaffet seg mer? Det morsomste med hele greia er at jeg ser for meg den tosken som jobbet på kjøkkenet. kanskje han

a: heiv på koriander først ved så å tenke, nei søren, det var jo ruccola jeg skulle ha, de merker det sikkert ikke..

b: fant ut at de ikke hadde ruccola den dagen og tenkte, hva annet har jeg som er grønt? jo koriander. de merker sikkert ikke forskjell

c: hva står det her? ruc.. rucc.. hmm.. korriander?? ja, sikkert!

HAHA

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid fått rucolaen servert i en boks ved siden av... fikk du korianderen oppå pizzaen?

Jaja, uansett var det da usansynlig sløvt av dem å klare det mesterstykket to ganger. Hurra lissom ;)

Skrevet

Hehe, du får helgardere deg til neste gang ved å kjøpe ruccola å ha liggende hjemme. Så slenger du bare på hvis det viser seg at peppes har glemt det IGJEN! :)

Gjest AnneShirley
Skrevet

På ferie et eller annet sted i landet (husker desverre ikke nøyaktig hvor) fikk vi servert pizzaen med opphakket kinakål på!?!

Vi sa at "vi har bestilt en pizza med ruccola" og fikk til svar at "det har vi ikke, så vi bruker en annen type salat i steden -samme sak".. Vi syntes slett ikke det var "samme sak", men var så sulten (hadde i tillegg ventet veldig lenge på den) at vi bare spiste.. Og tenkte at nå fikk vi en god historie.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...