Gå til innhold

Morgengave til HENNE?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Høres veeeldig fint ut :jepp: Men vist det forventes flotte og dyre gaver kan det henne hun blir skuffa. Kanskje greit å avtale litt på forhånd?

Hehe.. Jeg tror jeg hadde blitt litt skuffet om jeg hadde kjøpt en kjempefin og dyr gave selv ja.. ;) Og så er det dette med at man gifter seg (forhåpentligvis) bare en gang i livet, og da hadde det vært veldig hyggelig med en spesiell ting fra min kjære som vil minne meg om denne dagen.

Tror også jeg hadde blitt skuffet om jeg hadde fått en typisk "forbruksting" som veske, iPod og lignende, da det er noe man kun har for en periode. Jeg hadde ønsket meg noe mest mulig varig.

Derfor synes jeg vel heller ikke smykker er en dum ting, selv om hun jobber i gullsmed. Et eventuelt smykke vil jo ikke bare være et smykke, det vil være selve morgengaven! Eller er det bare jeg som er en smule sentimental her? ;)

Edit: Med veske gjelder selvfølgelig ikke en Birkin bag eller lignende da, det er ikke bare en veske.. :sjarmor:

Endret av Ce'Nedra
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Jeg ville blitt veldig glad for en ordentlig klokke hvis jeg ikke hadde det. Ikke sånn D&G, Dior osv. som de selger hos gullsmeden, men en skikkelig en som jeg kunne hatt lenge. Tag Heuer, Rolex, Raymond Weil eller Omega, alt etter hvilken prisklasse det er snakk om.

Selv synes jeg disse er nydelige:

http://www.tagheuer.com/the-collection/tag...=WAC1215.FC6219

(Tag Heuer Formula 1. Den har jeg :) )

http://www.omegawatches.com/index.php?id=184

(Omega DeVille. Denne ønsket jeg meg egentlig, men den var litt dyr).

Hei :goodbye:

Hva koster disse klokkene? De var vanvittig fine... :sjenert:

Skrevet

Bowlingkule :jepp:

Spesialtilpasset hennes fingre.....hun kommer til å dundre inn strike etter strike.....

Det fikk jeg i morgengave.... :jepp:

Skrevet
Hei :goodbye:

Hva koster disse klokkene? De var vanvittig fine... :sjenert:

Den første koster 20.000, den andre mener jeg koster rundt 50.000. Men så er det vel livstidsgaranti også, man har klokke for resten av livet.

Skrevet

Jeg vet om en skikkelig Bridezilla som hadde planlagt bryllupet siden den dagen hun ble født, hun slo til og kjøpte en Harley Davidson i morgen gave til den heldige utvalgte og hadde selv selvfølgelige skyhøye forventninger om gull og diamanter. Han blir selvfølgelig KJEMPE glad og hun, hva fikk hun? Ingenting!!!! Nei, Morgen gave sier du? Det hadde han aldri hørt om....... :fnise::fnise::fnise:

Gjest fru hanssen
Skrevet
Jupp det synes jeg! Men det er jo veldig bra at man ikke har lik smak da, ellers hadde det jo vært fryktelig kjedelig...!

Ha en super dag! :popcorn:

Trodde du tulla om den veska. Hadde faktisk blitt skikkelig fornærma om mannen min ga meg den. Den bekreftende gave på at nå var jeg blitt ei skikkelig "kjærring".

Men det er sant, det er bra vi har ulik smak, ellers hadde verden vært kjedelig. Er viktig at brudgommen vet hva dama liker.

Skrevet
Trodde du tulla om den veska. Hadde faktisk blitt skikkelig fornærma om mannen min ga meg den. Den bekreftende gave på at nå var jeg blitt ei skikkelig "kjærring".

Men det er sant, det er bra vi har ulik smak, ellers hadde verden vært kjedelig. Er viktig at brudgommen vet hva dama liker.

Hehe.. Det var en Juicy Couture-veske, og jeg som er i 20-årene, synes jeg er for gammel til å gå med den, det er ikke en kjerringveske.. Heller en fjortisveske.. ;)

Gjest fru hanssen
Skrevet
Hehe.. Det var en Juicy Couture-veske, og jeg som er i 20-årene, synes jeg er for gammel til å gå med den, det er ikke en kjerringveske.. Heller en fjortisveske.. ;)

Ja, fjortis eller kjærring. Like ille begge deler. Jeg syns veska var skikkelig kjærring.

Skrevet

Jeg synes den var alt for barneskole/før-fjortiss jeg da. Hehe :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for alle tips!

Det ble en god samling av bra gaveforslag!

Det ble til slutt en sykkel (For ordens skyld: Dette har OVERHODET INGENTING å gjøre med våre opplevelser sammen mens jeg har prøvd å lære henne å kjøre bil).

J O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...