joreberg Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har sett mange tråder her med ønske om tips til HAM. Det var mange gode forslag, som halvdristige bilder av henne, iPod, PlayStation, golfkøller, Formel-1-kjøring, dykkerkurs og lignende. Men nå er jeg engang en MANN som har forvillet meg inn her, og jeg trenger tips til gaver til HENNE :-) Forresten jobber hun i en gullsmedforretning, og bruker nesten ikke smykker selv, så den åpenbare løsningen på utfordringen faller nok bort... MP3-spiller og digital fotoramme er gitt allerede. Jeg antar at de fleste på dette forumet er jenter/kvinner, så da er mitt spørsmål: Hva ville dere ønsket dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 Dristige bilder av brudgommen En fin opplevelse i lag med brudgommen (reise, matkurs, spa-weekend) Ny sykkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Del Skrevet 22. april 2008 Hva med en flott veske, en ordentlig klassisk en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Moo_* Skrevet 23. april 2008 #4 Del Skrevet 23. april 2008 Nå aner jeg ikke hva forloveden min har funnet på, men jeg ønsker meg kamera Eller hva med gavekort på reise eller spa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 #5 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg bruker heller ikke smykker, så jeg håper på en klokke eller en reise sammen med min kjære... eller en spahelg sammen med en venninne. Eller egentlig hva som helst, bare det viser at han kjenner meg...mao ikke smykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marge Skrevet 23. april 2008 #6 Del Skrevet 23. april 2008 Matkurs, middag for oss to på en fin restaurant, en storbyferie... Altså gjerne noe som kan oppleves! Jeg er heller ikke noen smykkejente, så det blir i hvertfall bom å bruke mye penger på noe slikt. Men slenger meg på ønsket om ei fin veske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LinTin Skrevet 23. april 2008 #7 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg ønsker meg et japansk kirstebært tre som vi kan plante sammen i hagen og se det vokse sammen med ekteskapet vårt:) Forutsetter at man har hage da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru hanssen Skrevet 23. april 2008 #8 Del Skrevet 23. april 2008 Hva med en dildo? Det er jo bare å innse at når vielsen er gjort kommer det sannsynligvis til å gå nedenom og hjem med sexlivet. Ps. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 23. april 2008 #9 Del Skrevet 23. april 2008 Dristige bilder av brudgommen En fin opplevelse i lag med brudgommen (reise, matkurs, spa-weekend) Ny sykkel Jeg fikk ny sykkel og ble kjempe-glad for den!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Snuppelure Skrevet 23. april 2008 #10 Del Skrevet 23. april 2008 ..hehe tror ikke det..... hahahaha VESKE er helt rått! Denne er helt vannvittig lækker: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=003 Hva med en dildo? Det er jo bare å innse at når vielsen er gjort kommer det sannsynligvis til å gå nedenom og hjem med sexlivet. Ps. Snakker av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru hanssen Skrevet 23. april 2008 #11 Del Skrevet 23. april 2008 ..hehe tror ikke det..... hahahaha VESKE er helt rått! Denne er helt vannvittig lækker: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=003 Er det innlegget mitt du ler av? Nygifte par er så skjønne og naive. Vel, kom tilbake om noen år, så ser vi hvem som ler mest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fru hanssen Skrevet 23. april 2008 #12 Del Skrevet 23. april 2008 ..hehe tror ikke det..... hahahaha VESKE er helt rått! Denne er helt vannvittig lækker: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...A:IT&ih=003 Forresten, mener du seriøst at den veska der var fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kahlan Skrevet 23. april 2008 #13 Del Skrevet 23. april 2008 SKal dere på bryllupsreise? Bryllup er jo en stressende event, hvis det er noe spasted i nærheten der dere skal...kan det jo være en fin gave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 23. april 2008 #14 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg ville blitt veldig glad for en ordentlig klokke hvis jeg ikke hadde det. Ikke sånn D&G, Dior osv. som de selger hos gullsmeden, men en skikkelig en som jeg kunne hatt lenge. Tag Heuer, Rolex, Raymond Weil eller Omega, alt etter hvilken prisklasse det er snakk om. Selv synes jeg disse er nydelige: http://www.tagheuer.com/the-collection/tag...=WAC1215.FC6219 (Tag Heuer Formula 1. Den har jeg ) http://www.omegawatches.com/index.php?id=184 (Omega DeVille. Denne ønsket jeg meg egentlig, men den var litt dyr). Endret 23. april 2008 av Ce'Nedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 23. april 2008 #15 Del Skrevet 23. april 2008 Forresten, mener du seriøst at den veska der var fin? hehe, jeg hadde nok tatt det som en liten fornærmelse om jeg fikk servert denne veska på senga dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridbruda Skrevet 23. april 2008 #16 Del Skrevet 23. april 2008 et selvskrevet dikt om hvor høyt du elsker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Snuppelure Skrevet 23. april 2008 #17 Del Skrevet 23. april 2008 Jupp det synes jeg! Men det er jo veldig bra at man ikke har lik smak da, ellers hadde det jo vært fryktelig kjedelig...! Ha en super dag! Forresten, mener du seriøst at den veska der var fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 #18 Del Skrevet 23. april 2008 Jupp det synes jeg! Men det er jo veldig bra at man ikke har lik smak da, ellers hadde det jo vært fryktelig kjedelig...! Ha en super dag! Syns også veska var dritfin... ser ut til at vi har lik smak i mange ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nigo-san Skrevet 23. april 2008 #19 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg ville ikke ha forventet morgengave i utgangspunktet, fordi jeg synes det er litt tullete. Dessuten stoler jeg ikke en millimeter på min manns smak når det gjelder vesker, smykker og desslike. Ikke trenger jeg slikt heller. Jeg ville blitt glad om han sto opp først, ordnet frokost, vekket meg med et kyss og sa noen velvagte ord. Hvis han lyktes, ville frokosten blitt kald. Og han hadde spart noen kroner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søs Skrevet 23. april 2008 #20 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg ville blitt glad om han sto opp først, ordnet frokost, vekket meg med et kyss og sa noen velvagte ord. Hvis han lyktes, ville frokosten blitt kald. Og han hadde spart noen kroner Høres veeeldig fint ut Men vist det forventes flotte og dyre gaver kan det henne hun blir skuffa. Kanskje greit å avtale litt på forhånd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå