Gå til innhold

Brudgomens forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal ha en dress som kan sammenlignes med kjole og hvit, den svart stippete. Forloveren hans ringte og lurte på hvordan han burde kle seg. Med det samme tenkte jeg at det var vel bare å ta på seg det han hadde lyst til. Men så er det vel greit å ikke kle seg med kjole og hvit! Og hva med smoking? Noen med litt erfaring? Eller som hvet hva som er riktig kleskode på en slik dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke forloveren det samme som brudgommen da?? Det hadde de i et bryllup vi var i i fjor og da hadde de begge "snippkjoler". Når jeg giftet meg hadde min mann smoking og hans forlover det samme, når min svoger giftet seg hadde de begge sjakett. Trodde dette var helt vanlig jeg at de var likt kledd....

Skrevet (endret)

Jeg har "hørt" at ingen skal være "finere" enn brudgommen. (Altså om han har dress skal ikke de andre ha smoking feks.)

Vi dreit en lang marsj i regler og lot både brudgom og forlover velge det akkurat de likte best.

Noe som endte med at min mann hadde smoking med vest og slips og forlovern hadde smoking med magebelte og sløyfe (noe som vel egemtlig er mere pyntet "i følgte bøkene".)

Selv syns jeg mannen var 100 ganger finere enn forlovern og alle var fornøyde :hjerte:

Endret av *Emma*
Skrevet

Forloveren til min mann kunne gå i det han ville.

Han var ikke lik min mann og det gjorde ingen ting!

Er det ikke litt fint at brudgommen skiller seg ut litt da?!

Skrevet

Brudgommen skal ha sjakett. Forloveren hans skal ha dress - antar jeg. Akkurat det blander jeg meg ikke oppi... Har nok å tenke på :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...