Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En dame gikk å handlet i butikken.. jeg også.. stoppet henne og spurte hva slags parfyme hun brukte.. :) Jeg bare måtte spørre for den var så sinnsykt god. Og jeg er på jakt etter den beste parfymen..(som jeg synes lukter best)..

Har til nå funnet endel som lukter greit, men ikke helt rått...

Denne het 212.. Carolina Herrera http://www.strawberrynet.com/productDetail...16&goChar=C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja denne parfymen finnes i Norge. Jeg må ta meg en tur å sniffe på den selv.

Noen andre her som liker denne?

Skrevet
Ja denne parfymen finnes i Norge. Jeg må ta meg en tur å sniffe på den selv.

Noen andre her som liker denne?

Nå ble jeg nysgjerrig. Hvor i Oslo sentrum selges denne?

Skrevet

Skal ta meg en tur imorgen på Estetique... se om de har den der..

Hvis de ikke fører den parfymen så bestiller jeg fra Strawberrynet tror jeg.. for denne parfymen bare MÅ jeg ha altså!!

Hvis jeg bestiller for litt over to hundre fra SN, vil det da bli toll i tillegg..?

Skrevet

ja det blir toll hvis du bestiller for over 200. men strawberrynet reklamerer om at de skal tilbakebetale pengene som du må betale for toll i såfall... så du kan jo bare sjekke det ut :)

Skrevet

Fikk så lyst til å prøve denne at jeg bestilte 30 ml til 197 kr på Strawberrynet:)

Skrevet

Så pen flaska var!

Skrevet

Jeg tror ikke parfymen er ny... men sinnsykt digg for det..

Dere får si ifra når dere har prøvd den da?! ;)

Gjest 212-fan
Skrevet

Har brukt denne i fleire år, veeeldig god!!! :)

Trur kanskje den kun finst på tax-free (eller internett så klart) no til dags, eg har iallefall ikkje funne den i parfymeri på veldig lenge.

Skrevet

må prøve den jeg også.... med rabatter kommer eau toilette 30 ml. og bodylotion 100 ml. på 213,- inkl. shipping og da er shipping på 20,85,- dvs. at jeg kommer under tollgrensen:-)

For tollvesenet er det vare verdien og ikke porto som tells....:- )

Skrevet
må prøve den jeg også.... med rabatter kommer eau toilette 30 ml. og bodylotion 100 ml. på 213,- inkl. shipping og da er shipping på 20,85,- dvs. at jeg kommer under tollgrensen:-)

For tollvesenet er det vare verdien og ikke porto som tells....:- )

Hvor da? Jeg bestilte 30 ml fra strawberrynet til 197 kr. Det var med porto. Rabatten min gikk med til porto.

Skrevet

Den skal finnes i parfymerier som selger Carolina Herrera, evnt kan den jo også bestilles. Men det blir jo såklart billigere fra SN :)

Skrevet
Hvor da? Jeg bestilte 30 ml fra strawberrynet til 197 kr. Det var med porto. Rabatten min gikk med til porto.

ER VELL IKKE PORTO PÅ STRAWBERRNET DA

Skrevet
ER VELL IKKE PORTO PÅ STRAWBERRNET DA

JO, PÅ DET ALLER MESTE AV PARFYME ER DET DET.

Skrevet

Jeg trodde ikke den fantes i Norge. Søsteren min bruker denne, og når jeg har vært ute å reist ber hun meg om å kjøpe den til henne.

Skrevet
Jeg tror ikke parfymen er ny... men sinnsykt digg for det..

Dere får si ifra når dere har prøvd den da?! ;)

Denne parfymen er min dagparfyme favoritt og brukt den i mange år=) Elsker carolina herrera 212:)<3

Denne parfymen har jeg ikke sett i norge, men kan kjøpes på nett:)

Skrevet

Nå er parfymen bestilt fra Strawberrynet uten at jeg aner hvordan den lukter! ;)

Noen som kan beskrive lukten for meg? Minner den om andre mer kjente parfymer?

Skrevet
Nå er parfymen bestilt fra Strawberrynet uten at jeg aner hvordan den lukter! ;)

Noen som kan beskrive lukten for meg? Minner den om andre mer kjente parfymer?

minner meg om ingen andre parfymer. veldig unik og utrolig god lukt jeg bruker hver dag:) får alltid høre jeg lukter så godt av gutter;) hihi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...