Thomasine Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er så usigelig lei av at vaskemaskina vandrer når den sentrifugerer.. Ingenting hjelper... Den står i vater og den er ikke overfylt (uansett mengde vandrer den). Sist kjøpte vi slike store, hvite gummiknotter/bein som maskin skulle stå på. Pøh... av 4 har vi nå igjen 1, de andre er ødelagte - i flere biter. Tips til hvordan jeg kan få maskina til å skjønne at den har sin faste plass og ikke får lov til å vandre...?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Er den ny? Har dere glemt å fjerne transportknottene? Det er noen plastdingser som hindrer at trommelen blir skadet under transport, men som skal fjernes før den taes i bruk. Hvis du vet at de ikke er fjernet, les bruksanvisningen=)
Thomasine Skrevet 22. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2008 Hmmm...men kan maskina brukes hvis dette ikke er tatt bort...? Maskina har vært i bruk en stund. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hmmm...men kan maskina brukes hvis dette ikke er tatt bort...? Maskina har vært i bruk en stund. :klø: Gå nå og sjekk det da, istedenfor å sitte og vente på at noen skal bruke tid på å svare deg på det.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Hmmm...men kan maskina brukes hvis dette ikke er tatt bort...? Maskina har vært i bruk en stund. :klø: Joda, den virker den... men den hopper bortover.
Thomasine Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Da øyner jeg håp... Når gubben kommer hjem skal jeg kommandere ham på kne for å sjekke... Skal melde tilbake i morgen.
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Ja, hvordan gikk det? Det ble så stille.....
Thomasine Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Han påstår han har fjernet det som skulle. Den vandrer fortsatt litt, og i morgen skal jeg ringe Elkjpø og høre.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Maskinen min vandrer også. Jeg trodde det var helt normalt, men er spent på hva du får høre, så skriv gjerne hva de sa på elkjøp!
Crash Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Min har også begynt å vandre (etter 3 år) og siden jeg har skrått gulv, må jeg stå og holde på den mens den sentrifugerer..
Thomasine Skrevet 28. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. april 2008 Da har jeg ringt Forbrukerservice AS (23 12 52 00) Vet ikke hvilke maskiner de fikser, men i alle fall Ariston som vi har nå. Jeg forklarte problemet, at maskina vandrer. Han spurte om transportskruene var borte og om den bråka mye. Skruene er borte, mener gubben og den bråker ikke veldig synes jeg - men den vandrer. Han mente at hvis en maskin bråker mye er det mest sannsynlig gjenstander som har kommet seg inn, f.eks bh-spiler, mynter, steiner, spiker o.l. Hvis den ikke bråker, men bare vandrer er det nok vekter/lodd inni maskina som er løsnet og da går det på forsikringen. De kommer mandag 5. for å ta en titt...blir spennende å se hva grunnen er og om jeg må ut med 1000,- fordi det er vår feil...
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Da har jeg ringt Forbrukerservice AS (23 12 52 00) Vet ikke hvilke maskiner de fikser, men i alle fall Ariston som vi har nå. Jeg forklarte problemet, at maskina vandrer. Han spurte om transportskruene var borte og om den bråka mye. Skruene er borte, mener gubben og den bråker ikke veldig synes jeg - men den vandrer. Han mente at hvis en maskin bråker mye er det mest sannsynlig gjenstander som har kommet seg inn, f.eks bh-spiler, mynter, steiner, spiker o.l. Hvis den ikke bråker, men bare vandrer er det nok vekter/lodd inni maskina som er løsnet og da går det på forsikringen. De kommer mandag 5. for å ta en titt...blir spennende å se hva grunnen er og om jeg må ut med 1000,- fordi det er vår feil... Åh.... min vandrer OG bråker. Sukk - kanskje jeg bør se om jeg finner noen løse dingser inni den en el annen plass... Men takk for info!
Thomasine Skrevet 28. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 28. april 2008 Forresten - han sa at disse store, hvite gummiknottene som selges for å ha under maskin bare er tull og er noe butikkene bare selger for å tjene ekstra penger... Da har jeg sponsa dem unødvendig én gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå