Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Vi har fått en rar frukt ting i en frukt korg.

Den er ganske liten, på størrelse med en stor plomme.

Omtrent samme konsistens som plommer!!

Fargen er litt hvitere enn gule epler, og formen er rund, med en liten spiss nederst.

Har aldri sett noe slikt i mitt liv,.... Den har også en ganske sterk lukt!

Noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)

Når du sier at den er lysere enn gule epler, lurer deg på om det er inni frukten eller utenpå.

Her er en frukt som er rund og spiss i enden, men den er hvit inni. Jeg har aldri sett eller smakt den, men den ser spennende ut. http://mediabase.edbasa.com/kunder/opplysn...type=produktark

Kan det være den?

Endret av Fjellsippa
Skrevet
Når du sier at den er lysere enn gule epler, lurer deg på om det er inni frukten eller utenpå.

Her er en frukt som er rund og spiss i enden, men den er hvit inni. Jeg har aldri sett eller smakt den, men den ser spennende ut. http://mediabase.edbasa.com/kunder/opplysn...type=produktark

Kan det være den?

da mente jeg utpå!!

Inni er den helt hvit med en ring av steiner!!

Men tror ikke det er noen av dem som er blitt foreslått!!

Fant den ikke på nettet... Vanskelig å finne ut noe uten navn!!! :)

Skrevet

Hmm har den tjukt skall (som ikke skal spises) eller tynt skall som virker spiselig?

Skrevet

Jeg er usikker. Men hvis du tar et bildesøk på Google, så ser du fort om det ligner :)

Skrevet
Hmm har den tjukt skall (som ikke skal spises) eller tynt skall som virker spiselig?

Den har ganske tynnt skall som virker spiselig!!

Ikke denne heller?

Nei... Denne hadde for store steiner...

Hmm... Får prøve å google litt til!! Irriterende å gå å lure på det!!!

Skrevet

Hvem har levert kurven da? Eller er det en butikk du kan ta den med til. Med mindre du har spist den. Og da lurer jeg på om den var god?

Skrevet

Er det en sånn kurv du får levert på døra jevnlig? I så fall så står det sikkert på hjemmesiden hva som er i kurven denne uka.

Gjest Elfrida
Skrevet

Det er mulig at det rett og slett er en gul plomme. Jeg mener jeg kjøpte noen plommer i fjor som var litt spisse i enden. Skjær opp en og se om det er en plommestein inni kanskje?

Skrevet
Hvem har levert kurven da? Eller er det en butikk du kan ta den med til. Med mindre du har spist den. Og da lurer jeg på om den var god?

Fikk den på hotell fordi vi har vært syke...

Har sett litt i butikker, men ikke funnet den enda!! Får kikke litt mer i dag!!!

Har nok smakt på den ja!! Men den var ikke noe god! Veldig spesiell smak!!

Gjest Emilio
Skrevet (endret)

jo, det er riktig.

Om du skjekker på bama.no så finner du svaret ditt.

Innleget er endret. Reglene

Pasha mod

Endret av Pasha
Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Kan det være denne? Guava? http://mediabase.edbasa.com/kunder/opplysn...type=produktark

den er ikke så lys utenpå, men mulig den finnes i lysere varianter også.

Hvordan smakte den da?

Søt? - (på samme måte bananer og meloner - som ikke kan være sure)

frisk/syrlig? (sånn som ananas, og sitrusfrukter. )

Tam?

Det du har skrevet kan stemme godt med guava - også det med at den har en sterk lukt. (sikkert derfor den er vakumpakket i plast i butikken)

Endret av Catwoman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...