Gå til innhold

vafler, fort!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan vaffelrøre stå i kjøleskapet i 4-5 dager og fortsatt bli til gode vafler? :oops:

Takker for svar :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

Neppe...Sannsynligvis vil røren være gråaktig og lukte vondt da... Men vafler er jo forte å slå sammen, så hvorfor lage røren så god tid i forveien...?

Skrevet
Neppe...Sannsynligvis vil røren være gråaktig og lukte vondt da... Men vafler er jo forte å slå sammen, så hvorfor lage røren så god tid i forveien...?

Det var vel gjerne heller slik at røren ble laget for noen dager siden, og og så ble det litt til overs fordi gjesten og alle gjestene ble mette før det var tomt...

Gjest: Om røra er spiselig eller ikke nå kommer vel mye ann på hvor lang holdbarhet det var på melken du brukte da du lagde den.. Hadde melken god holdbarhet er det ikke noe problem, var det derimot utgått melk ville jeg vært mer usikker...

Skrevet

Røren blir gråaktig, men er fortsatt like god! Jeg har latt vaffelrøra stå ganske mange dager i kjøleskapet, fordi vi ikke har spist opp alt, og etter bortimot ei uke har den vert like god! Du kjenner det på lukta om den ikke er bra!

Skrevet

FY DERE!!!!!

Jeg sjesser så på vaffler idag, og holder på og bli GAAAL!!!

Uff....må vel lage meg vaffler nå....... :P:P:P

Skrevet

Du kan bare ha i litt mer melk eller mel hvis den har blitt tykk/tynn.

Vaffelrøre skal fungere i noen dager. Faktisk mener noen at den blir bedre da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...