Pasha Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Vi tenker på å kjøpe kjøkken fra ikea, men jeg har hørt at man ikke bør velge oppvaskkum derifra dersom man skal ha i stål. Da disse blir fort stygge. Hva med de hvite kummene? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S09847481
Gjest Fisk73 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Da vi skulle installere vasken vår, så nektet de å installere den om den var fra IKEA. Jeg har også hørt mye negativt om vaskene derfra, og når jeg kjenner på de så virker de ikke like bra som en vask fra et annet selskap. Ulempen med keramikkvask på kjøkkenet er mange harde støt, og det blir fort ripete. Jeg har ingen personlig erfaring med vasker i keramikk, men vi lærte hvertfall at det ikke er det beste materialet på kjøkkenet. Lett å få hakk i, og det blir jo helt åpent og lett mottakelig for fukt (i tillegg til lite pent). Mulig andre har gode erfaringer med en slik vask, men jeg ville anbefalt dere å kjøpe en i stål fra en annen produsent. Er ofte salg på vasker, om man ikke er villig til å bruke mye penger på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå