Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg har flere single venninder. Det forundrer meg hvor opptatt de er av matrielle goder. De maser seg til penger, smykker å ting fra kjærestene sine hele tiden, å får de ikke som de vil så dumper de han å finner seg en ny ganske fort. Ja det er nesten slik atman kan kalle de for h... Er det virkelig noen som er slik.... bare lurer.
Amalie_85 Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Tydligvis siden du nettopp har beskreved noen du kjenner sånn.....
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg har flere single venninder. Det forundrer meg hvor opptatt de er av matrielle goder. De maser seg til penger, smykker å ting fra kjærestene sine hele tiden, å får de ikke som de vil så dumper de han å finner seg en ny ganske fort. Ja det er nesten slik atman kan kalle de for h... Er det virkelig noen som er slik.... bare lurer. Kalle de?Herregud du er jammen frekk!Skjerp deg!!!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Menn skal gi til damer, slik skal det være.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Menn skal gi til damer, slik skal det være. Heilt enig. Ts er du misunnelig eller?
Alice Ayres Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Jeg tror dette kalles eksterne observasjoner. Ja, og misunnelse.
Kahlan Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Hmmm...må si jeg finner det fasinerende at folk mener at menn skal gi kvinner alt de vil ha. I det ene øyeblikket roper vi om kvinnesak og likelønn i neste forlanger vi at gutta skal betale og kjøpe ting til oss!!! Den er drøy!!!! Er alltid hyggelig nå kjæresten spanderer og slikt, men det skal ikke være en selvfølge.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 Jeg tror nok TS mente større ting, dyre ting. Hvist ikke forholdet er seriøst så.
Kahlan Skrevet 22. april 2008 #9 Skrevet 22. april 2008 De maser seg til penger, smykker å ting fra kjærestene sine hele tiden Antar at det gjelder litt forskjellig...
Alice Ayres Skrevet 22. april 2008 #10 Skrevet 22. april 2008 Jeg tror det ville vært mer fruktbart å rette frustrasjonen din mot disse mennene som gir gaver og spurt dem om hvorfor de ikke gir noe til deg - og ikke til de utakknemlig venninne dine.
W. Wallace Skrevet 22. april 2008 #11 Skrevet 22. april 2008 Noen burde definitivt denge de stakkars mennene dersom de virkelig tror at gaver kommer til å få en kvinne til å bli.
Gjest Gjest_adams mamma_* Skrevet 22. april 2008 #12 Skrevet 22. april 2008 tror nok det finnes mange av slike jenter/damer..."når de først har fått lillefingern tar de hele hånda" er det noe som sies... Men også gutter/menn kan være slik. så blir litt feil å bare dømme jenter....
sebra Skrevet 22. april 2008 #13 Skrevet 22. april 2008 Menn skal gi til damer, slik skal det være. fordi?
sebra Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Fordi....vi fortjener det. Loreal. hahaha....men det er jo ingen selvfølge da..det burde jo være en fin balanse mellom å gi og ta..
Gjest Pax Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Jeg har flere single venninder. Det forundrer meg hvor opptatt de er av matrielle goder. De maser seg til penger, smykker å ting fra kjærestene sine hele tiden, å får de ikke som de vil så dumper de han å finner seg en ny ganske fort. Ja det er nesten slik atman kan kalle de for h... Er det virkelig noen som er slik.... bare lurer. Nå må du bestemme deg. Er de single eller ikke?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Nå må du bestemme deg. Er de single eller ikke? Det lurte jeg og på
Mann 42 Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 Jeg oppfattet det som at de er single i den forstand at de ikke er så veldig faste i sine relasjoner. Litt som i den der låta, jeg husker ikke hva den heter, men refrenget går nå iallfall på "I`m single, lala, wowwow....something, something, my state of independence, bla bla" Mao de knuller litt rundt, og dater så lenge det er uproblematisk. Og en av de tingene som holder forholdet uproblematisk, er da gaver, etc. Jeg får sånne hip hop assosiasjoner her. Bling er viktig. Og det er greit å være litt laus.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Med single venninder så mener man at de vennindene har kortvarige forhold som ikke er så veldige seriøse.
Sol79 Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 Jeg har et par venninner som alltid må plukke ut smykker og lignende selv fordi mannen visstnok ikke eier smak. Halve gleden for meg ved å få et smykke av samboeren min er at han har brukt tid og energi på å plukke ut et smykke som han tror at jeg vil like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå