Gjest Gjest_Tonemor_* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hver sommer så MÅ jg komme borti blottere.. Og idag så kom jg borti 2! Ble skremt av første blotteren at jg bare så bort og gikk fort forbi.. Han stod jo i et gatehjørne å runket og stønnet.. Herregud ass.. MEN da jg møtte dn andre blotteren for idag på en veisti på vei hjem, så begynte jg å skjelle han ut.. OG så begynte jg å le da jg så ned å så på dn lille tassen hans.. stakkaren hadde vel rundt 10 cm elr no.. tok ikke lang tid før han tok på seg buksa og dro sin vei! Å le må være veldig effektiv å skremme bort blottere! Hahaha Hva md dere? Har dere kommet borti blottere? Og isåfall, hva gjore dere da?
Erwen Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg har heldigvis ikke kommet borti blottere. Hadde blitt skremt hvis jeg hadde sett noen. Endret 22. april 2008 av Erwen
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Jeg møtte en blotter en gang, og vedkommende var faktisk utrolig nok veldig sexy, både i utseendet og med det han dreiv på med. Blotteren steig frem fra et tre, da jeg var en 10 meter unna.... Det var kanskje litt frekt av meg, men jeg tok han på kuken og tok 2 ronketak, og så sa jeg " er det ikke bedre med litt hjelp" og så gikk jeg bare... Blotteren ble helt satt ut.. Pointe er at blottere vil gjerne ha " kontroll" i slike situasjoner, det er jo gjerne det i kombinasjon med at noen kikker på dem, som gjør dem kåte. Blottere vet gjerne at folk føler episodene ubehagelige, og at blotteren på den måte har " overtaket". Men ikke med meg:D
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg møtte en blotter en gang, og vedkommende var faktisk utrolig nok veldig sexy, både i utseendet og med det han dreiv på med. Blotteren steig frem fra et tre, da jeg var en 10 meter unna.... Det var kanskje litt frekt av meg, men jeg tok han på kuken og tok 2 ronketak, og så sa jeg " er det ikke bedre med litt hjelp" og så gikk jeg bare... Blotteren ble helt satt ut.. Pointe er at blottere vil gjerne ha " kontroll" i slike situasjoner, det er jo gjerne det i kombinasjon med at noen kikker på dem, som gjør dem kåte. Blottere vet gjerne at folk føler episodene ubehagelige, og at blotteren på den måte har " overtaket". Men ikke med meg:D Såpass.. Hva gjorde så blotteren da? D var GANSKE tøff gjort av dg..
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Å le må være veldig effektiv å skremme bort blottere! Hahaha Yup, det er ingen som tenner på å bli ledd av, det må være den eneste fetisjen som ingen har Jeg ble en gang opringt av en telefonpeser, jeg lo så godt da jeg tilslutt skjønte hva han drev med (uskyldige meg trodde først det var en gammel person med emfysem eller noe sånt som ringte.. ), at jeg hørte aldri noe mer fra ham. "Shrinkage" er vel grunnen til at sommeren er høysesong for blottere, det er sikkert ikke så gøy å stå ute på vinteren med en knøttliten en som har gjemt seg for kulda, det gjør sikkert ikke underverker for selvtilliten
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 "Shrinkage" er vel grunnen til at sommeren er høysesong for blottere, det er sikkert ikke så gøy å stå ute på vinteren med en knøttliten en som har gjemt seg for kulda, det gjør sikkert ikke underverker for selvtilliten Hahaha.. så sant så sant!
Gjest Jonas Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Yup, det er ingen som tenner på å bli ledd av, det må være den eneste fetisjen som ingen har Der tar du nok feil "Shrinkage" er vel grunnen til at sommeren er høysesong for blottere, det er sikkert ikke så gøy å stå ute på vinteren med en knøttliten en som har gjemt seg for kulda, det gjør sikkert ikke underverker for selvtilliten ...kanskje jeg skal begynne med vinterblotting... men spøk til side - det beste er vel hvis en klarer helt å ignorere de? Ikke påtatt se vekk - da har de jo oppnådd en reaksjon, men - hvis en er helt likegyldig?
DAJMI Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 har møtt blottere ett pat ganeger jeg også og syntes bare det er ekkelt og ganske stakkarslig!!!, den enne gangen ropte jeg det til han også...når jeg hadde kommet meg ganske langt unna han da...møtte han på en tursti på vei hjem så ble jo litt urolig...men tøff etterhvert... det som er "bra" med blottere er jo at de sjelden fysisk gjør folk noe.. mager trøst!
Alice Ayres Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 Det er ikke så lett å være blotter om vinteren med "ti tusen tommeltotta, neggelsprætt og sælbuvotta, storsko og stilongs me strækk", må skjønne...
MarianneE Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Det er ikke så lett å være blotter om vinteren med "ti tusen tommeltotta, neggelsprætt og sælbuvotta, storsko og stilongs me strækk", må skjønne... Look at me!!
Alice Ayres Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Look at me!! Han derre karen der - er det Kalle han heter? - hadde en nokså imponerende stav til å være midt på vinteren. Hvor plukket du han opp?
Gjest Gjest_Pedro_* Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Om sommeren utsettes jeg stort sett for kvinnelige blottere. De flasher pupper, rumpe og dusk - spesielt i fylla. Men i motsetning til kvinner som skriker "ekkelt" når de ser nakne menn, så går ikke jeg av hengslene hver gang jeg ser et nakent menneske dumme seg ut. Å gå av hengslene for det, er stort sett forbeholdt kvinner.
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 "JEG HATER BLOTTERE" ropte damen før hun gikk ned til stranda for å sole seg naken. Dagen etter gikk hun på fest med en utringet skjole og bar rygg. Vart du skræmt no? Jeg er jo en gri eh mann mener jeg.
LovvLee Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Hvor i alle dager er det dere ferdes egentlig? Er det vanlig å treffe på blottere liksom? Tror aldri jeg har hørt om noen en gang jeg.. Men tøft gjort TS, creds! <-- meg hvis jeg noen gang treffer på en, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #15 Skrevet 12. mai 2008 Jeg så en for en uke tilbake.. ble jo helt sjokka jeg vettu.. han var den minste utstyrte mann jeg noen gang hadde sett! Jeg bare lo og pekte på den og gikk videre.. xP Hadde nesten vurdert å ta et bilde av den også! SÅ liten var den! Rundt 8-10 cm. Haha.. Er det bare de dårlige utstyrte menn som r blottere mon tro? Skulle gjerne ha møtt en SVÆR en!
kelte Skrevet 13. mai 2008 #16 Skrevet 13. mai 2008 Jøss.... Virker som det er helt vanlig å møte blottere.... : Har aldri møtt en sånn, å tror jeg hade blitt sint om jeg hadde møtt en.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Hvor er det dere bor?? Har aldri møtt noen jeg... Men hadde sikkert ledd meg i hjel hvis jeg gjorde.
Vixenia Skrevet 14. mai 2008 #18 Skrevet 14. mai 2008 (endret) Var i Newcastle for noen år siden sammen med eksen. Vi var ute å gikk og hadde vel egentlig rota oss litt bort i noen smale gater. Så begynner han plutselig å løpe fra meg. Jeg skjønner ingenting, tenker wtf og begynner å løpe selv. Når han endelig stopper spør jeg han hvorfor han begynte å løpe. Så sier han at det stod en naken fyr å runka i hjørnet.. Dumt å si fra til meg liksom... Fjott! Endret 14. mai 2008 av Vixenia
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #19 Skrevet 8. juni 2008 Jg bor på Oslo ivaffal... OG dr er d mange av dem.. Så en på sognsvann da jg jogga... patetisk.. han sto lixom på veien og bare runka seg løs..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå