kallirhoe Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 hei, jeg har en del arr på armene som jeg syntes er forferdelig stygge og jeg lurer på om noen her vet om det er noe jeg kan gjøre for å få dem til å bli mindre synlige? Jeg har prøvd en del forskjellige oljer/kremer bla kelo cote fra apoteket men syntes ikke at de har hjulpet. Kan en hudlege/hudpleier gjøre noe?
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Tror jeg har sett annonser fra hudklinikker der de har behandlinger for å fjerne skjemmende arr. Se under gule sider, på annonsene til de enkelte.
laperla Skrevet 24. april 2008 #3 Skrevet 24. april 2008 hei, jeg har en del arr på armene som jeg syntes er forferdelig stygge og jeg lurer på om noen her vet om det er noe jeg kan gjøre for å få dem til å bli mindre synlige? Jeg har prøvd en del forskjellige oljer/kremer bla kelo cote fra apoteket men syntes ikke at de har hjulpet. Kan en hudlege/hudpleier gjøre noe? Hei:) Har du prøvd disse plasterene? Mener det er fra Hansaplast. Har god erfaring med disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå