Lykkelig pre-brud Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Holder på å bli "små-gal" av sko-prøving. Har en ganske så normal fot, men føler at skoene jeg prøver vil bli vonde å gå i etter noen timer. De strammer/klemmer litt, men nok til at jeg får angst. Er det noen som har gode råd/tips til hvor jeg kan få kjøpt gode sko. Det trenger vel ikke nødendigvis være på en brudebutikk.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 hei! jeg har litt bredere fot enn "italienske elegante smale føtter" - altså litt "normal" - hvis vi skal kalle det noe jeg sliter også med at sko starmmer og klemmer, og jeg får vondt både i tær og under foten. Har prøvd mange, men endte opp med et par sko fra Rainbow Club, kjøpt på Eden Brud på Grunerløkka. Disse var litt bredere enn de smaleste, og dessuten var tuppen butt - så jeg hadde god plass til tærne. Jeg kjøpte en størelse som var "god" - og i tillegg til at skoen har innsydde puter under tåballen, kommer jeg til å putte sånne "gelé-pads" fra Scholl i tillegg inn i skoen. Disse bruker jeg når jeg har høye sko på meg, avlaster masse på foten. Jeg kommer også til å gå med dem så ofte jeg kan, så jeg går dem inn litt. Slik ser mine ut: http://www.lovemedobrides.com/Heather_by_R...x?i=162&c=2 Holder på å bli "små-gal" av sko-prøving. Har en ganske så normal fot, men føler at skoene jeg prøver vil bli vonde å gå i etter noen timer. De strammer/klemmer litt, men nok til at jeg får angst. Er det noen som har gode råd/tips til hvor jeg kan få kjøpt gode sko. Det trenger vel ikke nødendigvis være på en brudebutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå