Gjest LinTin Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Ser det er masse innlegg om JK dress her og tenkte jo kanskje at jeg kunne dele mine erfaringer. 1. bestilling Kjøpte en kjole til mitt bryllup til min mor Resultat: Var veldig veldig fornøyd, kjolen var kjempefin, med tykt stoff og en følelse av kvalitet. Var meget positivt overrasket 2. bestilling Brudekjole til meg samt jakke til kjolen min mor. Resultat: Brudekjolen kan i beste fall brukes til "trash-the-dress-bilder". Stoffet var så tynt og simpelt at det var gjennomsiktig, broderiene fra livet og ned skjørtet var så skjev at en skulle tro de hadde sydd med 5 i promille. Toppen var feil i forhold til bildet og de hadde sydd på en skulderstropp sånn helt ut i fra egen fantasi...lurer på om de har gjort noe feil og tatt en råsjans og satset på at jeg var storfan av stropp...særlig.. Snøringen i ryggen var heller ikke rett, og hele fasongen var helt merkelig, den gjorde ikke mye fint for kroppen min for å si det slik. Den var sydd slik at snøringen bak gikk helt sammen fra topp til bunn, var ikke særlig pent. kjolen var full av svarte kinahår i foret...æsj jakken: Kom i samme simple stoffet, og i en helt annen farge enn det vi hadde bestilt, ergo jakken kan ikke brukes sammen med kjolen som ble bestilt i første omgang. Du kan godt si at vi ble lang i masken etter å ha vært så fornøyd med første bestillingen. Har sendt en mail til dem, men Jack som alltid tidligere har svart meg innen 2 timer, har nå ikke svart på 48t. Jeg velger å føre dette på tabbekvoten og anser pengene som tapt. Men kan være greit å ha i bakhodet når dere andre skal bestille:)
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 been there, done that...hehe. kjøpte en brudekjole på ebay, kunne lagd en bedre kopi selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå