Gjest Gjest_Greta_* Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Jeg har lest om dette emnet her på forumet til det kjedsommelige. Jeg har selv vært tilhenger av å være hårløs slik at det er sagt. Etter å ha gjennomgått en cellegiftbehandling som medførte tar jeg mistet håret på hele kroppen, fikk jeg et totalt annet syn på dette med å rake seg nedentil. Jeg kan nesten garantere at dere jenter vil se på hvert hårstrå både på hodet og "trekanten" som gull når det vokser ut igjen. I ettertid kan jeg ikke fatte at jeg begynte å barbere vekk dotten. For ettertiden skal den få være både tett og frodig. Dette til ettertanke.
Gjest Gjest_adams mamma_* Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Beklager det med cellegift behandlinge..det er noe ingen vil ønske å gjennomgå. Men det med barbering nedentil..vil ikke akkurat sammenligne det med det å miste håret ...det vokser jo ut igjen det som blir barbert.. men ikke for å være frekk men kansje du sliter litt med det å se en barberhøvel nå..etter det du har opplevd?jeg vet ikke..men det var bare en tanke som falt meg inn... men derimot...det å farge,ha rasta,tuppere mm..det kan ødelegge håret...om ikke med engang så ihverfall over tid...det kan ihvertfall ikke helst sikert bli det samme igjen..man kan tom reagere på det produktet som brukes ved farging uten at en er klar over det..Håret er en del av ens personlighet...så det er ihvertfall gull verd for meg iallefall.... Dette er noe jeg aldri har turde gjøre med mitt hår...jeg har min orginale farge og min orginale lengde... Dette er vel mer en ettertanke enn barbering av underlivet..:/..
Daenrys Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 quote name='Gjest_Greta_*' date='22.04.2008 (13:16) ' post='5526290'] Jeg har lest om dette emnet her på forumet til det kjedsommelige. Jeg har selv vært tilhenger av å være hårløs slik at det er sagt. Etter å ha gjennomgått en cellegiftbehandling som medførte tar jeg mistet håret på hele kroppen, fikk jeg et totalt annet syn på dette med å rake seg nedentil. Jeg kan nesten garantere at dere jenter vil se på hvert hårstrå både på hodet og "trekanten" som gull når det vokser ut igjen. I ettertid kan jeg ikke fatte at jeg begynte å barbere vekk dotten. For ettertiden skal den få være både tett og frodig. Dette til ettertanke.
Gjest Elfrida Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Hvilke tanker har du om dem som barberer hodet sitt da?
Gjest Hann1 Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Hele glattbarberingsmoten nedentil er både et tragisk og komisk fenomen. Den dagen en kvinne tar konsekvensen av sitt "hår-hat", og glattbarberer hodet også, da vil kjønnsbarberingen framstå som et litt mer troverdig og konsekvent fenomen. Det går ikke an å hate hår et sted på kroppen, og samtidig mene at man må ha hår et annet sted. Det blir for komisk.
Gjest milkyway Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 (endret) Tragisk? Ja for all del, jeg har jo med meg en strykekvartett som spiller sørgelige symfonier inn i dusjen hver gang jeg raker meg. Endret 23. april 2008 av milkyway
Gjest Hann1 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Tragisk? Ja for all del, jeg har jo med meg en strykekvartett som spiller sørgelige symfonier inn i dusjen hver gang jeg raker meg. Jeg vil vel heller vektlegge det komiske framfor det tragiske.
Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Er det noe å diskutere så veldig da? Noen liker det, og andre ikke. Jeg gjør det som jeg personlig føler er mest behagelig for meg, og skulle jeg få en partner som har helt andre preferanser så kan det henne jeg gjør noe annet.
Inwe Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Tragisk? Ja for all del, jeg har jo med meg en strykekvartett som spiller sørgelige symfonier inn i dusjen hver gang jeg raker meg. Du også? Nja enig at dette er en skjønn-sak. Jeg gjør det jeg foretrekker, og tar over md høvvern vær gang jeg er i dusjen, og kommer nok til å fortsette med det.
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Verden er urettferdig, og noen rammes desverre av sykdom eller andre tragedeer. Andre kan ikke slutte å leve av den grunn. Barbering eller ikke barbering... har vært diskutert utallige ganger før, og jenter barberer jo mer enn kun kjønnet. Armuhuler og legger barberes også jevnlig hos de fleste uten at det kritiseres, men når det gjelder kjønnsorganet ja da har andre pluteslig innvendinger. Man kan diskutere nødvendigheten, og hva man syns er estetisk å se på, barbert eller ikke barbert. Det som betyr noe for meg er hvordan jeg liker det, og eventuelt hva min(e) seksualpartnere måtte mene. Selv syns jeg barbert er penest og ikke minst vet jeg jo hvor deilig jeg syns det er å være glattbarbert. Gir en mye bedre følsomhet der nede.
Gjest Cascabel Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Det er mye som er tragisk. Jeg synes foreksempel at det er veldig tragisk at jeg kaster mat når det finnes mange som ikke har mat. Det er tragisk at jeg kjører bil når mange blir drept i trafikken. Men at jeg barberer meg mellom beina ser jeg ikke mye tragisk i.
FoxyFish Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 Jeg ville absolutt ikke kallt det tragisk, nei. Det går på preferanser som så mye annet.
Mann 42 Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 En verden uten mennesker er ingen tragedie, mente Peter W Zappfe. Han ville nok sikkert sagt det samme om en barbert fitte også.
caso Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 (endret) Hår er til pynt, det er ingen med normal hygiene som trenger det mellom bena eller under armene. Men hver sin smak. Jeg snur ved navlen og går ut døra hvis jeg ser for mye dott. Jeg syns for øvrig det ikke er pent med glattbarbert heller. Det skal gjerne være litt på venusberget, men ikke skog. Altså, - "velpleid" blir nøkkelordet. Endret 23. april 2008 av caso
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Å si at man bør tenke seg om før men barberer kjønnshåra fordi man kan komme til å få kreft, blir vel som å si at man ikke bør bade fordi man kan drukne. Veldig synd at du har hatt kreft.
Gutt17 Skrevet 28. april 2008 #17 Skrevet 28. april 2008 de fleste har jo sitt eget syn på denne saken. spørs jo helt hva du er vant til, og hva du vil venne deg til. De fleste pleier jo å fjerne håret på venushodet. Og litt på ytterleppene. Og da kanskje ha en liten tust over klitten. Jeg syntes det hvertfall er veldig praktisk at min kjære har glattbarbert sin. Vi er begge glad i oral. og da blir det litt "plagsomt" men hårstrå som kiler på nesetippen. mister litt fokus.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #18 Skrevet 28. april 2008 Det er veldig synd at du har hatt kreft, men det å fjerne hår nedentil er smak og behag. Flott at du ønsker å ha hår nedentil. Jeg foretrekker å ha det glatt i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2008 #19 Skrevet 28. april 2008 Menn tar det jo vekk i ansiktet. Hvorfor sier ingen noe til det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå