Kalorina Skrevet 22. april 2008 #21 Skrevet 22. april 2008 En snill kjæreste kan lett bli en slem eks. Veldig kloke ord det der, lurt å legge seg på minnet
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #22 Skrevet 23. april 2008 Jeg er paraniod når det gjelder datasikkerhet, og lever etter at jeg aldri gjør noe jegikke kan stå inne for om det havner på tv. Om jeg noen gang gjør noe slikt (blir i såfall enten til en ny kjæreste, eller at jeg selger live-show. Min nåværende samboer er rett og slett ikke interessert), så hadde det blitt kun av underlivet og uten lyd. Da hadde det blitt noe jeg ikke hadde hatt store problemer med at hvem som helst så.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #23 Skrevet 23. april 2008 Også mister han mobil telefonen, eller den bærbare PC blir stjelt....
DDuck Skrevet 23. april 2008 #24 Skrevet 23. april 2008 (endret) Jeg har gjort det med min man Syns det er bare morsomt og veldig pirrende Det har hendt at jeg har tatt litt bilder av pupper og sånt midt på dagen å sendt han når han var på jobb bare for å få en reaksjon og litt senere Endret 23. april 2008 av dinedama
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #25 Skrevet 24. april 2008 Hjelp!! hvor naiv kan man være? Nettet er proppfullt av bilder og videoer av jenter som stoler på kjæresten sin. Om du gjør noe slikt så må du i ytterste konsekvens være innstilt på at det er helt ok for deg at dette er ting som hvem som helst en gang i fremtiden kan bruke til hva som helst.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2008 #26 Skrevet 24. april 2008 Nåværende venner, kolleger og arbeidsgivere; fremtidige venner, kolleger og arbeidsgivere... Det er egne nettsteder som er rettet inn mot utelukkende slike bilder og filmer.
DDuck Skrevet 24. april 2008 #27 Skrevet 24. april 2008 Jeg sender aldri med ansikt så ingen vet hvem det er som er på bildet riktignok...
Gjest Yoghurt Skrevet 24. april 2008 #28 Skrevet 24. april 2008 Jeg gjør dette ofte med kjæresten jeg. Selv om jeg stoler på kjæresten min er jeg klar over at det KAN gå galt, men jeg har ikke SÅ mye imot det. Svært sjeldent at jeg filmer ansikt (ikke mens jeg er naken, disse webcammene er ikke så store altså), så sånn sett kan ikke folk kjenne meg igjen, men om de mot formodning skulle kjenne igjen noe annet, et smykke, armbånd eller lignende så har jeg ikke så mye å skjemmes over atte jeg gidder ikke å bry meg om det. Fordi her og nå er det en utrolig deilig ting for meg å han å gjøre i tida vi ikke ser hverandre, og jeg er villig til å risikere litt for å få ting til å fungere mellom oss, og et fungerende sexliv på tross av avstand er jo et sted å begynne. Så dette må du rett og slett bedømme sjøl, men lar du vær å filme ansikt er jo det en "tryggere" løsning da.. Dessuten slipper du å tenke på om du ser bra ut overalt, nok å fokusere på med kroppen om du ikke skal blunke sexy og slike deg på leppene XD
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #29 Skrevet 25. april 2008 Veldig overraskende at folk ikke forstår hvordan slike ting kan komme til å påvirke livet senere. Jeg bruker alltid bilbelte. Det er ikke fordi jeg kjører som en gris, men fordi jeg vet at en front mot front kan få katastrofale følger selv i forholdsvis liten hastighet. Derfor er jeg også påpasselig med at ungene også er sikret. Jeg er hellig overbevist om at de som bevisst kjører uten bilbelte egentlig ikke vet hva de gjør, rett og slett fordi de har bregrenset evne til å overskue konsekvensene av det - til tross for alle kampanjer og alt vi vet om det å kjøre uten belte. Å formidle bilder og film via nettet er litt som å kjøre uten bilbelte. Kan DU være 100% sikker på at du ikke har en liten trojaner på maskinen din? Kan DU være 100% sikker på at den du sender det til aldri noen gang vil kunne finne på å misbruke det du gjør tilgjengelig for ham/henne? Neppe. Og sjansen for slik misbruk er betydelig større enn sjansene for å vinne i lotto - og der satser folk villig vekk penger for å vinne. Nå ja - ditt liv, din fremtid.
Gjest Yoghurt Skrevet 25. april 2008 #30 Skrevet 25. april 2008 Herregud da, er det virkelig like ille å ha noen bilder ute på nettet (blant ALLEEEE disse bildene dere gnåler sånn om er det jo knapt merkbart uansett) som å dø..? Seriøst, om jeg så følte for å prøve meg som president og disse bildene kom opp ville jeg ikke skammet meg. Jeg ønsker å kunne dele kroppen min med han jeg elsker når jeg knapt ser han hver sjette uke. Om ting viser seg å ikke fungere mellom oss får det så være (i det misnte gjør jeg noe for å få oss til å fungere...), velger han å legge ut de bildene er det jo han som er drittsekken, og de som leter seg fram til bildene som henger på slike sider. Alt jeg har gjort er å få litt spenning inn i et avstandsforhold. Men så er vi forksjellige, heldigvis har jeg funnet en jeg passer med, og bildedeling tenner oss begge og er digg å ha når vi ikke er sammen. Også kan jo dere forsiktige søke sammen også, så er vi alle glade
RockerGirl Skrevet 28. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 28. april 2008 Jeg har tenkt en del på dette hvis bilder/filmer havner på nettet. Ville det egentlig vært så veldig flaut, hvis man tenker seg om? Det er jo mange som sneder slikt til kjæresten sin, og de fleste har jo sex, så om andre da tenker seg om hvis de ser et sånt bilde, så er det ikke så sjokkerende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå