Gå til innhold

Han vil se på

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen har et litt sånn halvveis avstandsforhold. (Litt komplisert, hehe)

Vi ser hverandre egentlig ofte, siden vi går på skole sammen, men når vi er hjemme bor vi i hver vår landsdel.

Han vil veldig gjerne at jeg skal kose med meg selv på web kamera foran han, men jeg vet ikke. Jeg syns det blir så teit på en måte.

Men jeg vil jo selvfølgelig "oppfylle hans drømmer" hehe!

Endte med at han fikk en mms på mobilen da. På en måte følte jeg det ble mindre "intimt" (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette). Men ble bare et bilde, for han fikk visst ikke videoen.. Men men..

Hva syns dere? Føler dere at det er teit på en måte å kose med seg selv på web kamera foran kjæresten?

Og har dere noen tips så jeg kan klare å bare hoppe i det, for jeg vil jo!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det.

a) Det er ikke min stil (det argumentet er sikkert uintressant for deg)

b) Du vet ALDRI hvem som ser det nå eller i fremtiden. Og det er et veldig godt argument i mot, synes jeg.

Han er sikkert grei og snill og ville aldri distribuert opptaket rundt osv. Men det hjelper ikke. Følelser kan forandre seg.

Skrevet

Du har rett i punkt b, ja.

Men stoler jo på han nå da, at han ikke viser det til kamerater og sånn, selvom man selvfølgelig aldri vet hva som skjer i fremtiden.

Har jo fått et bilde av han og da, så nå står vi jo likt, på en måte :P

Men føler på en måte at det er mindre teit hvis jeg sender mms eller bilde enn å vise med på web kamera. Selvom man ikke kan lagre det som skjer på web kamera like lett som en mms melding man får.

Så vidt jeg vet..

Skrevet

Tror ikke det er så vanskelig å lagre det som skjer på web for de som kan det.

Jeg ville vært veeldig forsiktig med hva jeg leverte ut på bilde og film.

Skrevet

Jeg har gjort dette sammen med typen min da vi bodde på hver vår kant av landet. Og det gikk jo bra, selv om jeg må ærlig innrømme at jeg hadde mine betenkeligheter både mens vi gjorde det og nå i etterkant... Men hva gjør man ikke når man er desperat og kåt? :fnise:

Skrevet

Jeg hadde heller ikke gjort dette. Den dagen det eventuelt blir slutt med dere så vet du ikke hva han gjør med filmen. Alt for mange slike ting havner på avveie.

En videosnutt på tlf er mer uskylding, da hadde jeg skippet hode :fnise:

Skrevet

Var ikke akkuratt hodet som ble filmet nei :fnise:

Men så er det jo sånn at jeg stoler jo på han, selvom det skulle bli slutt.

Vi har en veldig lang og komplisert historie, med en del krangel og sånn som vi har lagt bak oss.

Men pga alt det som skjedde og hvor slitsomt det var, så tror jeg ikke at han vil være så jævlig å spre en sånn film. Men man vet jo aldri..

Skrevet

Om han skulle legge den ut så er vel sjansene ganske minimale for at noen skulle kjenne igjen fitta di?

Skrevet
b) Du vet ALDRI hvem som ser det nå eller i fremtiden. Og det er et veldig godt argument i mot, synes jeg.

Jeg hadde heller ikke gjort dette. Den dagen det eventuelt blir slutt med dere så vet du ikke hva han gjør med filmen. Alt for mange slike ting havner på avveie.

En videosnutt på tlf er mer uskylding, da hadde jeg skippet hode :fnise:

enig i disse jeg.

kutt iallefall av hodet, så stemmer nok denne

Om han skulle legge den ut så er vel sjansene ganske minimale for at noen skulle kjenne igjen fitta di?
Skrevet

Personlig ville vel jeg heller ikke ha gjort dette, fordi jeg er skeptisk til at slike bilder av meg blir lagret, og kanskjespesielt at de går over internett. Samtidig kan jeg(er i et avstansforhold selv) skjønne at man av og til både kan få behov for å ha lyst til å både lage og motta noe visuelt, dette kan hjelpe litt på det fysiske savnet innimellom ;)

Tror sånt er veldig veldig individuelt, og at det viktigste er at du ikke gjør noe du føler deg unkonfortabel med, og noe du ikke egentlig har lyst til å gjøre! Om der er sånn at du har lyst til å gjøre det, er det jo bare å kjøre på ;)

Skrevet

Jeg hadde gjort det :fnise:

Altså jeg ville nok ikke filma og lagra filmen for å sende avgårde, men over msn eller skype på web cam kunne jeg godt ha gjort det.

Det har nok noe med at jeg alt har gjort det med typen, da vi bodde i hvert vårt land. Husker det var ganske "skummelt" første gang, men med en gang jeg lissom kom igang var det ikke noe problem å gjøre det flere ganger. Jeg følte meg trygg på han og det var en spennende måte å utforske hverandre på!

Er ikke tanken helt fremmed er det jo bare å prøve og er det ikke noe for deg så er det bare å la vær å gjøre det igjen, eller slutte av underveis :)

Skrevet

Er jo på en måte litt "trggere" å gjøre det over web cam på msn f.eks ja, for når man sender en mms, så har man jo meldingen og man kan jo også sende feil, hehe..

Men har lyst og, for det er visst noe han vil veldig gir han uttrykk for :P

Men tror jeg kanskje neste gang bare kjører på, hehe! Hvorfor ikke, egentlig :P

Gjest Hegepege
Skrevet

Hehe, er jo foråvidt enig i at det kan være litt skummelt altså, men jeg har gjort det både på cam og mobil med typen min, og han mildt sagt ELSKET det, og da synes jeg bare det er herlig :wow:

Var veldig forsiktig med å vise ansiktet mitt da, men det ble endel filmer og bilder jah.. Og vi "gjorde" det masse over telefonen, både før og etter hverandre, det var veldig pirrende..

Så konklusjonen: Jeg ville ha gjort det :jepp:

Skrevet

Jeg hadde gjort det, og jeg har gjort det. Hadde ikke noen betenkeligheter med det. Er jo typen min, og han ville aldri ha vist det til noen andre. Han sendte meg også bilder, og andre ting. Noe må man ha å se frem til når man bor langt fra hverandre.

Skrevet

Feel free, hvis DU har lyst, og angående eventuelle bekymringer for hvem som kan se det i fremtiden så er det som tidligere nevnt bare å unngå å filme hode og kroppen samtidig.

Skrevet
Endte med at han fikk en mms på mobilen da. På en måte følte jeg det ble mindre "intimt" (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette). Men ble bare et bilde, for han fikk visst ikke videoen.. Men men..

på mms kan du jo ta nye bilder om du ikke blir fornøyd, men på cam så er det liksom "live". hehe jeg har selv vært med på hele web cam tingen, og synes at det skumleste var hvordan jeg så ut liksom.. for personen som sitter å ser på har jo hele oversikten.. sjønner?

Tror ikke det er så vanskelig å lagre det som skjer på web for de som kan det.

Jeg ville vært veeldig forsiktig med hva jeg leverte ut på bilde og film.

på dataen er det noe som heter print screen (PrtSc) som gjør at du kan ta bilde av skjermen, dermed er det lagret. det går også ann å filme sjermen! så om personen er ute etter å spre bilder så er nok ikke det noe problem..

men helt seriøst så ser jeg ikke problemet i å gjøre det. greit nok at følelsene kan endre seg og han kan spre bildene og bla bla bla. men det er tross alt kjæresten din, og ikke en fremmed i et chatroom under navnet horybastard1978 liksom. og det er spennende for dere å kose litt på cam, siden dere bor borte fra hverandre. tror ikke han er innteresert i å spre naken bilder av deg på nettet liksom.. om han har et bilde av deg som han viser til en kompiss, så betyr det jo bare at han er stolt over deg, på en måte =P hvor mange bilder har ikke vi vist våre venninder som gutta har delt med oss?

ha det morro sier bare jeg :)

ps. du kan jo øve deg selv når du ser bare deg selv på cam. hvilke vinkler du ser best ut i, lys osv=P er mye mer morro når du er trygg på deg selv ;P

Skrevet
på mms kan du jo ta nye bilder om du ikke blir fornøyd, men på cam så er det liksom "live". hehe jeg har selv vært med på hele web cam tingen, og synes at det skumleste var hvordan jeg så ut liksom.. for personen som sitter å ser på har jo hele oversikten.. sjønner?

på dataen er det noe som heter print screen (PrtSc) som gjør at du kan ta bilde av skjermen, dermed er det lagret. det går også ann å filme sjermen! så om personen er ute etter å spre bilder så er nok ikke det noe problem..

men helt seriøst så ser jeg ikke problemet i å gjøre det. greit nok at følelsene kan endre seg og han kan spre bildene og bla bla bla. men det er tross alt kjæresten din, og ikke en fremmed i et chatroom under navnet horybastard1978 liksom. og det er spennende for dere å kose litt på cam, siden dere bor borte fra hverandre. tror ikke han er innteresert i å spre naken bilder av deg på nettet liksom.. om han har et bilde av deg som han viser til en kompiss, så betyr det jo bare at han er stolt over deg, på en måte =P hvor mange bilder har ikke vi vist våre venninder som gutta har delt med oss?

ha det morro sier bare jeg :)

ps. du kan jo øve deg selv når du ser bare deg selv på cam. hvilke vinkler du ser best ut i, lys osv=P er mye mer morro når du er trygg på deg selv ;P

takk :) hehe :P

ja, er kanskje det at han ser alt "live" og jeg ikke kan ta nytt bilde eller lage ny film xD

men skal jeg tenke fornuftig så kan han jo egentlig bare dra til helvete hvis han ikke liker kroppen min!

tror jeg bare skal gå for det neste gang temaet kommer opp jeg. :lur:

Skrevet

Jeg ville ikke ha gjort det av denne grunnen:

Man vet hvem man er sammen med, men ikke hvem man slår opp med.

Det jeg mener med dette, er kanskje kynisk og paranoid, men det finnes så mange eksempler på stygge og hevngjerrige ting folk har gjort mot sine ekser. Den omsorgsfulle og kjærlige personen du er sammen med, kan forvandles til en rasende og såret person som er i stand til å gjøre ting du ikke hadde drømt om i dine villeste fantasier.

Jepp, men det er nå meg.

Skrevet
Jeg ville ikke ha gjort det av denne grunnen:

Man vet hvem man er sammen med, men ikke hvem man slår opp med.

Det jeg mener med dette, er kanskje kynisk og paranoid, men det finnes så mange eksempler på stygge og hevngjerrige ting folk har gjort mot sine ekser. Den omsorgsfulle og kjærlige personen du er sammen med, kan forvandles til en rasende og såret person som er i stand til å gjøre ting du ikke hadde drømt om i dine villeste fantasier.

Jepp, men det er nå meg.

Heeelt enig.

Det skjedde så veldig mye rart under, og i etterkant, av bruddet med eksen. Jeg satt med haken på tærne, og tenkte "Herregud, han ville jo GIFTE seg med meg...". En snill kjæreste kan lett bli en slem eks.

Skrevet (endret)

Webcam er utrolig enkelt å ta opp og lagre som en mediaplayerfil.

Problemet er ikke nødvendigvis bare den som tar opp filmen, men også programvaren som blir brukt til dette. Det er haugevis med gratisprogram på nett for dette formålet, og disse vet man ikke alltid hvor sikre er ift 3.parter.

Den som dere prater med, må ha en god brannmur i det minste ;)

Endret av caso

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...