Gå til innhold

Stygge misser?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Tyra_*
Skrevet

Er det jeg som er unormal, eller er det flere som synes missene er stygge?

Ikke direkte stygge. Men jeg ville ikke snudd meg etter de fleste av dem på gata.

Jeg ser mange damer som er langt penere, og som har vanlige jobber i hverdagen.

Noen som er enige?

Representerer virkelig missene det ypperste menneskeheten har fått til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikek hvilke misser du tenker på,- var det Frøken Norge igår?

Der var det jammen ikke mange som var spesielt pene!

Synes også jeg er MYE penere jenter i det daglige, men de gidder sikkert ikke være med på sånne show.

Programmet igår var skikkelig dårlig, fikk sånn Øst-Europafølelse av det.

Gjest Cascabel
Skrevet

Nei.

De representerer et utseende som er in i tiden. Et utseende som selger.

Skrevet

Hvordan kan de være et utseende som selger, når alle hevder at dama på Rimi er penere?

Skrevet
Programmet igår var skikkelig dårlig, fikk sånn Øst-Europafølelse av det.

Enig i alt, spesielt dette. Det var som å se på en el annen ekstrem-lavbudsjett-lokal-TV-kanal. Alt var liksom så halvhjerta, da de skulle danse til den SKREKKELIGE Aylar-opptredenen (hun så ikke så veldig engasjert ut, akkurat, vet ikke om hun er slik til vanlig eller bare hadde en ekstremt dårlig dag), så de ut som flaue veggpryder alle sammen, og da vinneren var kåret virket programlederen liksom så lettet over at nå var det endelig ferdig. Det hele var en meget flau opplevelse, og det så ut som missene også delte den oppfatningen.

Hun som vant kjenner vi (mange av oss...) igjen fra en sesong av Top Model. Kanskje derfor mange stemte på henne - fordi det ikke var noen som skilte seg ut blant missene der, og hun ene har vi i allefall sett før?

Skrevet

Jeg synes faktisk den muslimske jenta var den søteste.

Hun som vant hadde lært hjemmeleka si, og hadde et påklistret glis gjennom alle programmene. Uansett hva hun sa, så satt gliset der.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Herregud, da de kom ut i de gyselige rosa og lyseblå kjolene ble jeg nesten flau på deres vegne! Sønnen min på 7 sa de så ut som kakepynt :-)

Skrevet
Er det jeg som er unormal, eller er det flere som synes missene er stygge?

Ikke direkte stygge. Men jeg ville ikke snudd meg etter de fleste av dem på gata.

Jeg ser mange damer som er langt penere, og som har vanlige jobber i hverdagen.

Noen som er enige?

Jeg er enig.Det var høyere nivå før,på 1980- og 1990 tallet,synes jeg.Tror det kan være fordi terskelen for å melde seg selv på slike konkurranser er mye lavere nå enn den var tidligere.Ingenting galt med det.Men det tiltrekker seg nok endel personer som er noe i overkant forelsket i sitt eget speilbilde..:sjenert: På den annen side er det kanskje en bra ting at også "vanlig" utseende jenter kan nå til topps i slike konkurranser?Så en gang en tv-dokumentar om missekonkurranser i Latin-Amerika,hvor flere tok kosmetiske operasjoner for å øke vinnersjansene... :tristbla:

Skrevet

De her jentene dropper fort ut av konkuransen internasjonalt uansett. Den eneste som jeg synes er noe er Mona Grudt, å hun vant, ellers så er det ikke mye å banke i bordet med de som vinner her i norge.

Å det har vel med at terskelen er lavere for å melde seg på, og en annen ting er vel at mange jenter fra andre land bruker kosmetiske operasjoner, det er påen måte juks synes nå jeg.

Skrevet

Det er vel litt lavstatus eller harry å melde seg på slikt. Jeg kjenner mange som aspirerer å bli modell, men å melde seg på Frøken Norge o.l. er helt uaktuelt for dem.

Og jeg husker jo fra min egen ungdom hvilke jenter som meldte seg på de konkurransene.. Ikke et stygt ord om dem, men det var de man i dag ville kalt glamourmodeller. Det kan godt hende de har endret innmeldingsrutinene nå, men tidligere å ble det arrangert nærmest wet-shirts konkurranser på utesteder. Sikkert flott for de som vil bli glodd på av gamle menn, men det var nokså fjernt fra hvordan miss universe er (tror jeg).

Skrevet

Synes ikke de jenter som stiller opp i disse frøken.norge programmene (og top model), er noe særlig pene. Ok, jeg ville kanskje tenke at de var litt fine, men ikke noe som ville ha imponert meg. ( jeg er jente).

Personlig synes jeg at det er mange andre vanlige jenter som er mye søtere og penere. Synes det er 2 jenter som er med i ungkaren som er veldig søte og pene. Hun fra trondheim? ( 23 år, og mørke trekk, ei jeg vil kalle svært pen jente). Og så er det hun som ungkaren plukket ut til å være med ned på utstemningen, bare fordi han ville se henne. ( ei lys ei, 25 år tror jeg).

Men frøken norge? Nei...ikke spesielt fine jenter der nei, i forhold til det som er VAKKERT å se hos kvinnekjønnet. Men jeg lurer på om de selv tror at de er norges peneste jenter?? OH MY GOOD.....

Skrevet

Er enig i at de kjolene var helt skrekkelige :jepp:

Skrevet

Kanskje du burde ha lagt ved noen konkrete linker som viser hvordan de ser ut?

Missene er ikke representative for hele befolkningen. Det er valgfritt å melde seg på konkurransen. De som har meldt seg på mener selv at de er pene. Dommerne som velger ut hvem som skal gå videre velger ut fra de som har meldt seg på.

Alle de andre pene kvinnene som ikek har meldt seg på får ingen oppmerksomhet i en slik konkurranse, da de ikke er påmeldt.

Skrevet
Er enig i at de kjolene var helt skrekkelige :jepp:

Hehe, jeg slo på programmet akkurat idet de marsjerte rundt i de kakene, og jeg måtte se på program-oversikten. Første jeg tenkte, var at det var en film fra åtti-tallet.

Hun som vant er jo veldig pen... Alle var jo pene. Men så finnes det utrolig mange vakre jenter som ikke melder seg på slike konkurranser, så at disse frøknene er the top of the cake, det tviler jeg på.

Skrevet

Synes ikke misser er det helt store, nei. Det virker på meg som de fleste faller inn i tre grove kategorier: fremtidige modeller (kjedelige, symmetriske trekk), nabojenta (kunstig...og gjeesp) og <sett inn dagens motegreie her>.

Sjelden det er noen som skiller seg ut...

Chloe Marshall er et flott unntak, men tipper det går over ganske kjapt.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Jeg synes nå faktisk at hun som vant absolutt var den peneste. Hun har noe spesielt i blikket, synes jeg. Har mer sansen for henne enn de to som vant i fjor, i hvert fall.

Men kåringen under ett... Ja, huff. Da de skulle danse til den Aylar-sangen måtte jeg skifte kanal. Pinlig. Og juryen??? Hvorfor i all verdens navn ble DE valgt til jury-medlemmer, liksom? Merkelig valg, synes nå jeg.

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Så lenge du er ung,tynn,har et middels bra utseende som kan forandres til veldig bra med sminke,har ganske symmetriske trekk og er filnk til å smile kan du melde deg på.Og de som virkelig er veldig pene,melder seg ikke på.La merke til at de fleste der var fra stavanger området?Har ikke sett alle jentene så nøye,men så hun som vant var vanlig søt,sikkert sjarmerende på en smilende "uskyldig" måte.Ja de er kanskje pene,søte,men ikke veldig vakre synes jeg da.Kanskje en gutt hadde synes noe annet,siden de tenker litt annerledes.

Skrevet

dette så jeg med min fru. så gøyalt å se hele norge stille opp med noe så kjedelig og a4.

ja hun iraneren var like kjedelig hvis ikke kjedeligst.

provoserende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...