Krisp Skrevet 22. april 2008 #1 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg har tenkt til å utnytte disse lave dollarkursene, og prøve å bestille klær på nett. Lurer bare på om noen har oversikt over amerikanske størrelser i forhold til norske? En slags størrelseskalkulator? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munachimso Skrevet 22. april 2008 #2 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil anbefale deg aa se paa kalkulatorene som ofte ligger paa sidene til butikken. Stoerrelser varierer veldig etter merke Min erfaring er at str 2 er enten str 32 (som regel) eller 34, 4 er enten str 34 eller 36 osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #3 Del Skrevet 22. april 2008 http://goeurope.about.com/cs/shopping/l/bl_clothes_size.htm her. Men bruk den med forbehold. Størrelsene kan variere veldig fra produsent til produsent som Munachimso sier, så dersom det er mulig bør du gå etter plaggmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munachimso Skrevet 22. april 2008 #4 Del Skrevet 22. april 2008 http://goeurope.about.com/cs/shopping/l/bl_clothes_size.htm her. Men bruk den med forbehold. Størrelsene kan variere veldig fra produsent til produsent som Munachimso sier, så dersom det er mulig bør du gå etter plaggmål. Vaer obs pa at skostr paa den siden er veldig feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 22. april 2008 #5 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg vil anbefale deg aa se paa kalkulatorene som ofte ligger paa sidene til butikken. Stoerrelser varierer veldig etter merke Min erfaring er at str 2 er enten str 32 (som regel) eller 34, 4 er enten str 34 eller 36 osv. Hmm... Er ganske sikker på at du må et hakk opp på de amerikanske. At størrelse 10 er 38, 8 er 36 osv.. Skal ikke si jeg har rett men er hvertfall det jeg har opplevd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munachimso Skrevet 22. april 2008 #6 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm... Er ganske sikker på at du må et hakk opp på de amerikanske. At størrelse 10 er 38, 8 er 36 osv.. Skal ikke si jeg har rett men er hvertfall det jeg har opplevd Har opplevd det jeg og, men jeg bor i USA og opplever det oftest som beskrevet tidligere. Men som sagt, det varierer etter merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå