Gjest JentE Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg er gift og har ei jente på snart 2 år, likevel blir jeg så lett betatt av andre mannfolk. Jeg elsker mannen min veldig, og vi har det svært godt sammen. Vi har vært sammen i 7 år og gifte i 1 år. I går var jeg på fest med jobben, og det er en kollega jeg er litt svak for. Vi snakket mye sammen, og han fortalte at han var svak for meg også. Hvis jeg ikke hadde vært sammen med noen, ville han skikkelig prøvt seg på meg. Jeg har en tendens til å være veldig flørten og gi mye hundkontakt, når jeg får litt alkohol innebords. I slutten av kvelden da vi danste, ble det en del klåing på hverandre. Jeg var så kåt at jeg holdt på å gå over streken...Heldigvis gjorde jeg det ikke, men det var virkelig skremmende at jeg fikk så sterke følelser for en annen person enn min mann. Er det noen andre som har opplevd slike, nesten-utro-opplevelser? Hva skjer neste gang vi er på firmafest? Han rørte ved noe spesielt med meg, noe som nesten fikk meg til å eksplodere av lyst. Bare for å opplyse om en ting, jeg kommer aldri til å gå i fra familien min!!! Den elsker jeg for mye til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Får du ikke til å overføre den lysten som våkner i deg på mannen din? Må jo være mega-afrodisikum å bli kåtet opp på fest og så knulle vettet av han hjemme??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JentE Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Hehe, Zita! Du har så rett, så rett! Det var faktisk det jeg gjorde da jeg kom hjem. Og du kan tro han ble positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 U go girl Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. mai 2003 #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Så lenge du greier å holde deg på matta, må det være tillatt å "lese menyen ute og spise hjemme"... Heldig for mannen din, da! Men sånne fristelser blir vel mange av oss utsatt for i blant... Dette har nødvendigvis ikke noe med at man ikke har det bra eller savner noe i forholdet sitt; det handler vel snarere om at det er OK å bli bekreftet av andre og samtidig noe med "spenning", gjør det ikke? Det gjelder bare å vite hvor streken går, og gjøre som deg; huske på hva man har hjemme, og på hva man faktisk har å miste! Så kan det kanskje også være en idé å tenke litt på følelsene til den man flørter med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvor går egentlig streken???? Kan man flørte og klå, bli kåt....for så og si at man har rent mel i posen??? Så veldig mye renere enn om man tarn helt ut??? Jeg bare spør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 14. mai 2003 #7 Del Skrevet 14. mai 2003 Kanskje er jeg vel streng, men jeg ville ikke ha likt tanken på at min mann var ute og danset og ble kåt på en annen dame for så å komme hjem til meg. Utroskap er for meg mere enn selve "akten". Jeg synes man har krysset grensen når det går så langt at det blir klåing og "oppkåting" av hverandre. Klining f. eks. Det ville jeg ALDRI ha tillatt. Det er greitt å danse, men da uten å skikkelig være hete og nære og ha sex "med klærne på". Jeg stoler ikke på noen som gjør slikt. Jeg tror grensen da til å ta skrittet fullt ut, blir kortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #8 Del Skrevet 14. mai 2003 Hvordan har du det med selvbilde osv JentE? Liker du deg selv, eller er du avhengig av mye tilbakemelding på deg selv? Jeg har slitt med å bli lett betatt og ofte ikke klart å holde mg i skinnet slik du så mesterlig gjorde. Noe av årsaken til at jeg reagerte sånn på menn var at jeg hadde veldig dårlig selvtillit. Første og beste som viste meg mer enn litt oppmerksomhet ble jeg betatt av. Så, når flørten hadde gått langt nok og jeg kanskje begynte å føle at jeg måtte stoppe klarte jeg ofte ikke det fodi jeg følte at jeg skyldte mannen jeg hadde flørtet med å kline/ligge med/ol... Har fått det bra med meg selv etterhvert og klarer å se både meg selv og andre litt tydeligere nå. Blir ofte litt sjarmert, flørter fremdeles gjerne, men bare litt og aldri kroppskontakt! :fy: Gresset er som regel ikke grønnere der ute - det bare ser slik ut... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. mai 2003 #9 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg synes det er å gå over streken. Hadde ikke likt dette om det gjalt min mann.....!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #10 Del Skrevet 14. mai 2003 Hallo. Sannsynligheten er nok veldig stor for at du har et lavt selvbilde. Slik at du stadig søker bekreftelse på din egen verdi. Og til syvende og sist "tar til takke" med det du kan få......... Kvinner som deg er det vanskelig å få respekt for. Jeg syns du skal konsentrere deg om å bygge opp selvtilliten din, den er helt primær!I Mellomtiden kan du trøste deg med at du nok ikke er alene om å bli varmet opp på fest. De fleste menn har det sikkert på denne måten, også spiser de hjemme. Skulle ikke forundre meg mye om din mann også nyter godt av menyen ute blant andre kvinner som har mere tro på seg selv....... Det mest attråverdige som finnes er en kvinne som vet at hun er sexy. Både fordi hun har et godt selvbilde, og fordi hun faktisk ER sexy. En mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s i.i. Skrevet 14. mai 2003 #11 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg reagerer litt på at så mange fordømmer jentE fordi hun (som de nå har fastslått) har dårlig selvtillit. Kanskje det er det nye tabuområdet - lav selvtillit? Hvorfor kan man ikke respektere jenter med lav selvtillit? Hvorfor er ikke jenter med lav selvtillitt attraktive? Jeg syns gutter/menn med lav selvtillit er mye mer attraktivt enn spradebaser som strutter av ego (selv om det ideelle kanhende er en mellomting ) Ut fra det hun skriver - kan vi virkelig slutte at hun har lav selvtilitt og "tar til takke med det hun kan få"? Kanskje hun tvertimot er en meget sjarmerende dame som lett får fram gode sider hos menn? Og du siste gjest (mann): Hvis du syns hun skal bygge opp selvtillitten sin, hvorfor maser du da om at mannen hennes helt sikkert klår på andre damer som er mye bedre enn henne (les: har mye bedre selvtillitt) Også avslutter du med å si at denne jenta ikke er spes attråverdi fordi hun desverre mangler selvtillit... Det vil nok virkelig bygge henne opp Hilsen Embla s som har passe selvtillit og passe draget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 14. mai 2003 #12 Del Skrevet 14. mai 2003 embla, den der var SÅ bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JentE Skrevet 14. mai 2003 #13 Del Skrevet 14. mai 2003 Oj, er var det mange svar siden sist Jeg forstår godt at dere setter spørsmålstegn ved mitt selvbilde, men for å si det slik, jeg har ikke dårlig selvtillitt eller selvbilde. Jeg hadde kanskje det i pubertetsalderen (hvem hadde ikke det), men det er jo 12-14 år siden. Mannen min har bl.a. bidratt mye til den selvtillitten jeg har nå. Kollegaen min sa faktisk mens vi danste, at det virket som jeg var en dame som hadde det bra med meg selv og mitt selvbilde. Da jeg sa ja, at det hadde jeg. Da sa han; Det er bra, det er slik damer skal være, og det er det som gjør dem sjarmerende og tiltrekkende. Jeg er klar over at jeg har gått litt over streken. Klåing er ikke akseptabelt Takk for tilbakemeldingen. Det var kjekt å lese, både negativt og positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JentE Skrevet 14. mai 2003 #14 Del Skrevet 14. mai 2003 ...hopp over skrivefeilene mine...så nå at det var en del av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. mai 2003 #15 Del Skrevet 14. mai 2003 embla, den der var SÅ bra. Takk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #16 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, den var bra Embla. Men ikke alle har samme synspunkt allikevel. La oss respektere det. Og jeg er en av de som vet hvor viktig det er med selvtillit. Da klarer man lett å sette grenser, for andre, og for seg selv. Stå på jente, så skal du se at du takler dette her. Husk at mange menn tar det de får ute på byen. Kanskje lett for noen å bli blendet av det? Vet ikke, har ikke noe standardsvar. Men du hadde jo et bra innlegg Embla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 15. mai 2003 #17 Del Skrevet 15. mai 2003 Men Embla da :o , jeg respekterer alle jeg og nettopp derfor ville jeg bidra med en mulig forklaring på at JentE blir lett betatt. Dette var basert på egne erfaringer og jeg er virkelig lei for det om det opplevdes som kritikk mot alle jenter som ikke dominerer ethvert rom de går inn i Jeg tror at selvtillitt er et sammensatt personlighetstrekk. Det har med trygghet på både seg selv og andre. Det har med erfaring, med kunnskaper. Tror fremdeles at behov for andre menns "oppmerksomhet" er et tegn på at du ikke får alt du trenger hjemme (eller i deg selv). Du virker reflektert og trygg på hvor dine personlige grenser går JentE. Lykke til Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 15. mai 2003 #18 Del Skrevet 15. mai 2003 Embla S skrev: Jeg syns gutter/menn med lav selvtillit er mye mer attraktivt enn spradebaser som strutter av ego Jeg tror faktisk spradebassene er de med lav selvtillit. De som har god selvtillit trenger ikke skryte/sprade. Men dette var vel egentlig ikke en tråd om selvtillit? Så jeg prøver å rote meg tilbake til opprinnelig tema: Ja, jeg kan bli veldig tiltrukket av andre menn (dog svært sjelden). Nei, jeg har aldri latt det gå så langt som det du gjorde (har vært sammen med min mann snart 10 år). Og jeg ville IKKE likt det hvis min mann kom overkåt (pga. en annen dame) hjem til meg og "spiste hjemme" som det ble kalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2003 #19 Del Skrevet 15. mai 2003 Embla S skrev: Jeg tror faktisk spradebassene er de med lav selvtillit. De som har god selvtillit trenger ikke skryte/sprade. For en innsikt!! Tror du har rett i det, Pjusk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå