Kame Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er det noen som vet hvordan de forskjellige slipemåtene hos hudpleiesalonger skal virke? Min hudpleier har mer eller mindre gått bort fra krystallslip og over til jetpeel fordi dette er nytt, men jeg vet ikke om effekten er lik. Hvilken slipemåte liker du best? Og hvorfor?
Gjest Cathena Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Heisann! jeg vet ikke om dette regnes som noen "slipe måter", men jeg har prøvd Easy Phytic Peel, òg nå har jeg nylig tatt Easy Peel. Jeg er litt fornøyd med phyticen, huden blir ganske klar og fin, òg ikke minst så hjelper den for acnene mine, porene... Ellers prøver jeg nå Easy Peel, som er en ganske sterk peeling. Nå sitter jeg her utrolig stram og tørr og venter på at jeg skal flasse...., men denne tror jeg skal virke bra! Allerede på dag 2, så ser huden min utrolig annerledes ut...! Jeg gleder meg til å se hvordan huden er etter flassingen!
kipa81 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Snakker dere om slipemåte hos hudpleier eller hjemme? Jeg har faktisk akkurat bestilt meg en time hos hudpleier. Etter vinteren føler jeg at det har hopet seg opp med litt synlige porer og små "arr" som er litt ujevne. Hva er det beste for å bli kvitt slikt? Tror det sitter i de øverste hudlagene. Er mest snakk om rødligheter og sånn, små arr etter kviser, og litt porer. Finnes det noe som kan bearbeide hjemme? Fruktsyre? Hva bør jeg evt velge hos en hudpleier?
Gjest Cathena Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 det er sikkert noe du kan bruke hjemme, jeg bruker Dùve Medica for tiden, òg har brukt de i snart 5 mnd., noen vidunder kurer hjemme funker ikke for meg. jeg har heller satset på gode produkter, tålmodighet og noen skikkelige behandlinger hos hudpleier...! Jeg sliter med porer, arr, rødlighet og acner... om jeg var deg, ville jeg valgt hudpleier!
kipa81 Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Heisann! jeg vet ikke om dette regnes som noen "slipe måter", men jeg har prøvd Easy Phytic Peel, òg nå har jeg nylig tatt Easy Peel. Jeg er litt fornøyd med phyticen, huden blir ganske klar og fin, òg ikke minst så hjelper den for acnene mine, porene... Ellers prøver jeg nå Easy Peel, som er en ganske sterk peeling. Nå sitter jeg her utrolig stram og tørr og venter på at jeg skal flasse...., men denne tror jeg skal virke bra! Allerede på dag 2, så ser huden min utrolig annerledes ut...! Jeg gleder meg til å se hvordan huden er etter flassingen! Får man kjøpt dette på nettet eller hos hudpleier?
Gjest Cathena Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Hudpleier. om du googler det, så finner du informasjon om hva det akkurat gjør for huden. Det er ikke noe rimlig, Easy Peel koster 2000,- for en behandling.
Gjest lucky!74 Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Hvordan er easy peel? Syrer eller mekanisk peeling? Dette bruker jeg http://www.skinlaboratory.com/home.php Glycolpeelen man får kjøpt her er den samme som hudpleiere bruker i salong hvor de utfører MD peeling. Jeg tar lacticpeeling nå å huden blir så fin! Men pass på nå som det er sommer, huden blir veldig følsom for sol om man bruker syrer!!! Men en peeling og med daglig bruk av minst faktor 30 skulle gå bra, ellers er det jo bare å vente til høsten. Jeg er ihvertfall fornøyd. Også er det så mye billigere enn hos hudpleier.
kipa81 Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Hvordan er easy peel? Syrer eller mekanisk peeling? Dette bruker jeg http://www.skinlaboratory.com/home.php Glycolpeelen man får kjøpt her er den samme som hudpleiere bruker i salong hvor de utfører MD peeling. Jeg tar lacticpeeling nå å huden blir så fin! Men pass på nå som det er sommer, huden blir veldig følsom for sol om man bruker syrer!!! Men en peeling og med daglig bruk av minst faktor 30 skulle gå bra, ellers er det jo bare å vente til høsten. Jeg er ihvertfall fornøyd. Også er det så mye billigere enn hos hudpleier. Hva er forskjell på lactic acid peel, Glycolic Acid og Salicylic Acid? Hvordan fant du ut hva du skulle bruke? Flasser det veldig?
kipa81 Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Og forskjellen på 50 % og 70%? Er det styrken? Synes dette ser litt farlig medisinsk jeg... Hvordan gjør det huden bedre? Jeg ønsker meg glattere overflate og bli kbitt små arr og litt porer. Leste meg frem til at Lactic Acid Peel Gel kunne være noe
Gjest lucky!74 Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Ja lactic er best å starte med. Se mitt svar i innlegget ang skinlaboratory så finner du mye info. Du bør lese og lære deg endel om dette før du gjør peelinger selv. Men når du kan det så er det virkelig en behandling som virker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå