Gå til innhold

Undertøy-tips ønskes!

Anbefalte innlegg

Gjest Princess
Skrevet

Hva anbefaler dere til undertøy som holder inn magen (da tenker jeg spesiellt på nedre del av magen :wink: ....ser ut som om jeg er 4 mnd på vei etter 2 svangerskap, så det hadde vært flott å bli kvitt valken(e) på den store dagen :D

Fungerer korsett som slankende...eller f.eks torsolette? (ja, det skrives vel ikke sånn kanskje...? :-? )

Har alltid sett for meg at jeg må bruke hold-in strømpebukse under brudekjolen, men jeg har egentlig aldri likt dem! Føler at jeg blir skikkelig skviset og ikke får puste - og slik vil jeg ikke ha det på bryllupsdagen!

Håper noen skjønner hva jeg mener! Venter spent på svar :lol:

Videoannonse
Annonse
Gjest Princess
Skrevet

Ja,...og så glemte jeg å skrive at jeg gjerne tar tips ang link til sider hvor man bestiller slikt undertøy via nettet (utenlandske)

Skrevet

jeg kjøpte torsolet hos Christiane i Oslo - nå har de også nettbutikk. Det var deilig å gå med, følte meg riktig så slank og plutselig var det gildt å prøve kjole! (har nemlig også litt for mye rundt magen...) Kan anbefales på det varmeste! Men det er forskjell, jeg fikk mye god reklame for det jeg valgte, og det holder mål(¨,)

http://shop.christiane.no/

Skrevet

fikk ikke til det bildet...men gå inn på christiane.no så finner du det der:D

Skrevet

... glemte å si at korsetter og torsoletter (hvertfall noen av dem) virker slankende, og er vel kanskje litt mer behagelig enn hold-in- strømper. :D

Skrevet

Jeg har også kjøpt hos Christiane og er kjempe fornøyd.

De har 2 typer , det ene er litt lengre enn det andre .

Jeg måtte ha det lange ettersom jeg tydeligvis har lang overkropp....

(på det korte stakk en bitteliten bilring ut under kanten på torsolettet, det var ikke så sexy :hoho::hoho: )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også kjøpt undertøy hos Christiane og er kjempefornøyd. Jeg bestillte på nettbutikken og fikk det tilsendt i posten noen dager senere. Jeg har stor byste og litt mage og den holder alt på plass, det er det ikke mange korsetter som gjør!! :D

P

Skrevet

That does it.

Blir nok torsolette fra Christiane på meg hvertfall, med så mange anbefalinger! Pent var det jo også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...