Elliebellie Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Dere som har kjøpt sko, kjøpte dere den størrelsen dere bruker til vanlig eller valgte dere å gå opp en halv/hel str. pga. hovne ben ila dagen??? Skal til å bestille meg sko nå og er veldig usikker...
DDuck Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg bestilte fra USA sånne slip-in sko som ikke er stramme reimer på eller som klemmer rundt tærne, men jeg bestilte de en str minde enn jeg har i sånne venlige sko egentlig bare for at dem ikke hadde min str.. men da eg fikk de passet de perfekt Det gjenstår bare å se utover den store dagen hvordan det går med føttene
LilleSiri Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 hehe, tror endelig det at jeg har 40 1/2 kommer til nytte, da kan jeg kjøpe 41 og regne med at føttene hovner opp til passe størrelse
Prinsesse Snuppelure Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Jeg kjøpte min vanlige størrelse, men kommer til å gå dem inn før bryllupet, og da vier de seg litt ut. størrelsen var uansett litt "god" i størelsen, og så skal jeg også putte nedi en sånn "gelé-pad" så jeg ikke blir sår under tåballen. Men dette fordi jeg har valgt noen høøøye sko da. se her: http://www.lovemedobrides.com/Heather_by_R...x?i=162&c=2 Hvilke sko vil du ha da? Bilde?? hehe, tror endelig det at jeg har 40 1/2 kommer til nytte, da kan jeg kjøpe 41 og regne med at føttene hovner opp til passe størrelse
Prinsesse Snuppelure Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 hihi - tenker du på mine?? Jups, det er bare trening! Jeg går masse i høye hæler, liker det godt.... Skoene er faktisk utrolig gode på bena, tro det eller ei! hihi men skjønner at du får sjokk, det er det mange som har fått når de har sett dem. Men så er det nå jeg som velger, og da ble det dem. Jeg valgte dem også fordi jeg kan farge dem, og får brukt dem etterpå. siden jeg bruker mye høyhælte sko, så ble det det..! tada! Klarer folk virkelig å gå i slike hæler??
LilleSiri Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Hvilke sko vil du ha da? Bilde?? Vet ikke helt enda Driver og kikker litt Men må være noe uten for mye heler, (sambo er ikke såå mye høyere enn meg, og jeg er ikke noe flink til å gå på høye heler ) Dine sko var skikkelig lekre :D
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 (endret) Min sko er også høye og ganske lik dine, Prinsesse Snuppelure. Har prøvd dem på og de er kjempegode å gå i/ha på. Er også vant med høye heler, så akkurat det blir ingen problem...At de kan farges etterpå er kjempeviktig, syns jeg http://www.lovemedobrides.com/items/1012.jpg Bildet er endret til link, ihht reglene. Camilla(mod) Endret 23. april 2008 av Camilla
Concertina Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg har kjøpt den størrelsen som jeg bruker til vanlig, jeg har tidligere kjøpt sko et halvstørrelse for stor pga hovne ben (lang dag på shopping...) og de har alltid gitt meg enorme gnagsår og tok en evighet å gå inn! (dette har skjedd to ganger - den ene gangen så var skoene store i størrelsen og jeg burde gått et halvnummer ned). Så det tar jeg ikke sjangsen på, i stedenfor så bruker jeg skoene hjemme og svinser rundt i huset med de for å gå de inn.
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2008 Jeg har kjøpt den størrelsen som jeg bruker til vanlig, jeg har tidligere kjøpt sko et halvstørrelse for stor pga hovne ben (lang dag på shopping...) og de har alltid gitt meg enorme gnagsår og tok en evighet å gå inn! (dette har skjedd to ganger - den ene gangen så var skoene store i størrelsen og jeg burde gått et halvnummer ned). Så det tar jeg ikke sjangsen på, i stedenfor så bruker jeg skoene hjemme og svinser rundt i huset med de for å gå de inn. Høres ut som jeg har kjøpt rett str... iom at jeg valgte den samme str. som jeg bruker til vanlig. Skal nemlig også gå de inn før den store dagen... Takk for info alle sammen!
Gjest brud 08 Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Jeg var på storbyshopping og ende opp med et par Prada-sko! De ble det eneste kjøpet, men er så klassiske at jeg kommer til å få stor glede av dem ved mange anledninger. Satser på å gå dem inn - og kjøpte derfor min størrelse.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 (endret) oi de var rålekre! Du verden! Hvor kjøpte du dem?? WOW! Min sko er også høye og ganske lik dine, Prinsesse Snuppelure. Har prøvd dem på og de er kjempegode å gå i/ha på. Er også vant med høye heler, så akkurat det blir ingen problem...At de kan farges etterpå er kjempeviktig, syns jeg http://www.lovemedobrides.com/items/1012.jpg Endret 23. april 2008 av Camilla
Prinsesse Snuppelure Skrevet 23. april 2008 #13 Skrevet 23. april 2008 OI KULT! Hvordan ser de ut?? liker sko...! Jeg var på storbyshopping og ende opp med et par Prada-sko! De ble det eneste kjøpet, men er så klassiske at jeg kommer til å få stor glede av dem ved mange anledninger. Satser på å gå dem inn - og kjøpte derfor min størrelse.
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. april 2008 oi de var rålekre! Du verden! Hvor kjøpte du dem?? WOW! De er samme merke som dine, Rainbow. Disse heter Scarlet. Har bestilt de via nettet fra UK. Har prøvd de her i Norge og de er kjempegode å ha på/gå i... Dritfine
Prinsesse Snuppelure Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Så kult! hva betalte du? jeg betalte 860 for mine på salg.... det koster gitt! MEN nødvendig.. (Sko er alltid nødvendig...! hihi) ÅÅÅ gleder meg jeg assa.....har jeg sett din kjole, forresten? Jeg finner den kanskje et sted her.. De er samme merke som dine, Rainbow. Disse heter Scarlet. Har bestilt de via nettet fra UK. Har prøvd de her i Norge og de er kjempegode å ha på/gå i... Dritfine
Elliebellie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. april 2008 (endret) Så kult! hva betalte du? jeg betalte 860 for mine på salg.... det koster gitt! MEN nødvendig.. (Sko er alltid nødvendig...! hihi) ÅÅÅ gleder meg jeg assa.....har jeg sett din kjole, forresten? Jeg finner den kanskje et sted her.. Hvor kjøpte du dem? Her i Norge? Mine er bestilt på nettet fra UK, kr. 565,- men med frakt, toll og mva, så ender jeg opp på ca 850,- Krysser fingrene for at den slipper gjennom tollen. Hadde vært fint det, men det er nok heller tvilsomt. Uansett har jeg spart 450,- Syns prisen er helt grei så lenge de kan farges. Hadde det vært til engangsbruk, så hadde de vært sinnsykt dyre Endret 23. april 2008 av Elliebellie
Gjest brud 08 Skrevet 24. april 2008 #17 Skrevet 24. april 2008 OI KULT! Hvordan ser de ut?? liker sko...! Finner selvfølgelig ikke bilde, men de er klassiske og har stillettheler... (Kanskje ikke så gjennomtenkt) Er beige, med en sølvglans over på en måte... De er utrolig lekre - og overraskende gode å gå på!
skogis Skrevet 24. april 2008 #18 Skrevet 24. april 2008 Her er mine sko. De er kjøpt i min vanlige str. Går de inn hjemme og unngår da gnagsår og vonde ben.
skogis Skrevet 24. april 2008 #19 Skrevet 24. april 2008 Ble litt tull med bildet ser jeg - gikk litt fort unna men men
Prinsesse Snuppelure Skrevet 24. april 2008 #20 Skrevet 24. april 2008 Lækre! Kult at du velger litt annerledes sko! Morsomt! Da blir det jo veldig personlig..! Det har jeg sansen for! Ble litt tull med bildet ser jeg - gikk litt fort unna men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå